نقاشی کودکانه سگ ؛ عکس نقاشی سگ با مره فانتزی و کارتونی

در این نوشته از دلبرانه میخواهیم تعداد زیادی عکس نقاشی کودکانه سگ با کیفیت عالی را خدمت شما ارائه نماییم.

همانطور که می دانید با توجه به اینکه مواجهه کودکان با سگ زیاد است و در محلات و کارتون زیاد آن را می بینند؛

به همین دلیل تمایل زیادی به رنگ آمیزی و نقاشی آن دارند به همین دلیل ما هم مجموعه ای کامل از این گونه نقاشی را برای شما جمع آوری کرده ایم.

اگر شما هم برای کودک خود به دنبال عکس های نقاشی کودکانه سگ هستید تا انتها با ما همراه باشید.

امیدواریم که مورد پسند شما واقع شود … از همراهی شما سپساگزاریم …

تصاویر نقاشی سگ برای کودکان سنین مختلف

نقاشی کودکانه سگ

امروزه سگها را از نظر جثه و اندازه ، شکل ظاهریخصوصیات نژادی، خصوصیات اخلاقی ،  ، توانایی ، استعداد و پتانسیل تقسیم بندی می کنند ، به طور مثال سگها از  نظر جثه ، به ۳ دسته بزرگ جثه ، کوچک جثه و متوسط جثه تقسیم بندی می شوند و از لحاظ هدفی که پرورش یافته اند و خصوصیات نژادی و رفتاری به چندین دسته و گروه نژادی ، گروه سگهای کاری ، گروه سگهای عروسکی و فانتزی ، گروه سگهای خانگی مونس و همدم ، گروه سگهای تازی ، گروه سگهای تریر ، گروه سگهای شکاری ، تقسیم می شوند .

در زیر به توضیح اجمالی در مورد این گروه ها و دسته های نژادی و علت نامگذاری آنها پرداخته شده است که عبارتند از:

نقاشی کودکانه سگ (۳۵)

سگهای شکاری

از معروفترین نژادهای سگی که در این گروه و دسته قرار می گیرند عبارتند از: نژادهای ، سگ پوینتر ، سگ ستر ، سگ براک ، سگ باست و سگ رتریور می باشد.

سگهای شکاری به خاطر حواس قوی شان ، هوش بالا ، قدرت بویایی ، شنوایی قوی ، غریزه قوی وعلاقه به طمع گیری و تعقیب شکار ، در این گروه و دسته نژادی قرار می گیرند.

نقاشی کودکانه سگ (۳۴)

سگهای نگهبان

این گروه از سگها به خاطر روحیه و خلق و خوی تهاجمی ، خصوصیات اخلاقی و نژادی ، قدرت فیزیکی ، پتانسیل و حس حفاظت کردن از صاحب خویش ، اموال و دارایی ، خانه ، خانواده صاحب خود ، قلمرو و ملکی که آن را برای پاسبانی در آن گمارده اند ، به عنوان سگ نگهبان مطرح می باشند که معروفترین آنها عبارتند از: نژادهای سگ جرمن شیپهرد ، سگ دابرمن ، سگ گریت دین ، سگ راتوایلر ، سگ ماستیف و… می باشد.

نقاشی کودکانه سگ (۳۳)

سگ های تریر

نژادهای سگ زیادی در این گروه و دسته قرار دارند که بعضی ها جهت شکار ، بعضی در جهت نگهبانی ، بعضی به عنوان حیوان خانگی و زینتی مطرح می باشند. در واقع علت نامگذاری تریر برای این سگها ، معنی تریر می باشد که به مفهوم سوراخی است که حیواناتی مانند گورکن ، موش ، راسو و… حفر می کنند می باشد و گروه سگهای تریر سگهایی هستند که شکار و طمع خود را حتی درون این سوراخ ها تعقیب می کردند.

از نژادهای سگ  تریر که جهت امر پاسبانی و نگهبانی می توان از آنها بهره گرفت می توان به نژادهای سگ بول تریر و پت بول تریر ، از نژادهای سگ تریر که می توان از آنها در امر شکار و طمع گیری بهره برد می توان به نژادهای ، سگ فاکس تریر ، سگ یورک شایرتریر ، به اسکای تریر ، از نژادهای سگ که به عنوان سگ مونس و همدم مورد توجه هستند می توان به نژاد سگ جک راسل تریر و از نژادهای سگ تریر که به عنوان سگ زینتی و فانتزی مطرح است می توان به سگ نژاد کی رن تریر اشاره کرد.

هر چند همان طور که گفته شد ، تعداد گوناگون و زیادی از نژادهای سگهای تریر موجود است که دارای جثه و اندازه ، خلق و خو و خصوصیات فیزیکی ، پتانسیل و توانایی های مختلفی می باشند.

همچنین بعضی از سگهای نژاد تریر دارای خصوصیات ظاهری ، توانایی و استعداد مختلف می باشند از این رو به عنوان سگ چند منظوره مطرح می باشند. به مانند سگ نژاد جک راسل تریر که هم به عنوان سگ مونس ، خانگی و سگ شکاری می توان از آن بهره جست و یا نژاد سگ یورک شایر تریر که از آن به لحاظ شکل ظاهری ، فانتزی ، زیبا و اشرافی با موهای بلندی که دارد به عنوان سگ عروسکی و فانتزی استفاده می شود و هم به خاطر توانایی در طمه گیری به عنوان سگ شکاری می توان از آن بهره برد و یا نژاد سگ بول تریر که می توان به عنوان سگ مونس و همراه از آن بهره برد هر چند به لحاظ خصوصیات نژادی و رفتاری ممتازش به عنوان سگ نگهبان و گارد مطرح است.

نقاشی کودکانه سگ (۳۲)

سگ های خانگی مونس و همدم

نژادهایی از سگها که در این گروه و دسته قرار می گیرند برای زندگی در محیط منزل و آپارتمان مناسب می باشند و به عنوان حیوان مونس و همدم و همراه به خصوص برای خانم ها مطرح می باشند. همچنین بعضی از نژادهای سگ که دارای خصوصیات ظاهری اخلاقی همچون وفاداری بالا روحیه حفاظت از صاحب خود می باشند به مانند سگ نژاد بولداگ جزء این گروه نژادی قرار می گیرند.

از معروفترین نژادهای سگهای خانگی ، مونس و همدم می توان به نژاد سگ پودل ، سگ بولداگ ، سگ پاگ ، سگ اشپیتس و سگ پینچر اشاره کرد. همچنین نژادهای زیادی در این گروه و دسته نژادی قرار می گیرند.

نقاشی کودکانه سگ (۳۱)

سگ های تازی

نژادهایی که به خاطر خصوصیات ظاهری و توانایی هایشان در این گروه و دسته نژادی قرار می گیرند دارای قدمت و تاریخچه طولانی می باشند و اکثراً در مناطق بیابانی کره زمین بومی می باشند.

این گونه سگها دارای قدرت دوندگی بالا ، جثه لاغر و کشیده با پاهای بلند هستند و دارای توانایی چند منظوره به عنوان سگ شکاری ، سگ گله ، سگ نگهبان ، سگ خانگی و مونس و سگ ورزشی می باشند. اکثر نژادهای باستانی در این گروه و دسته قرار می گیرند و از معروفترین این نژادها می توان به نژاد سگ سالوکی(سگ تازی تیز پای ایرانی) ، سگ گری هاند ، سگ تازی افغانی ، سگ ویپت(نژادی که در مسابقات دو سگها مورد استفاده قرار می گیرد و بیش از ۶۰ کیلومتر در ساعت می دود) اشاره کرد.

نقاشی کودکانه سگ (۴۰)

سگ های عروسکی

نژادهایی از سگها که در این گروه و دسته نژادی قرار می گیرند ، واجد خصوصیاتی همچون ظاهر عروسکی ، فانتزی و زیبا با موهای بلند ، ابریشمی یا فر یا با فرمی بدن خاص ، جثه کوچک و مینیاتوری و ضعیف ، خلق و خوی آرام و مهربان می باشند و دارای روحیه کودکانه هستند به طوری که احتیاج به محافظت ، سرپرستی و توجه از طرف صاحب خود را دارند. از نژادهایی از سگها که در این گروه نژادی قرار می گیرند می توان به نژادهای ، سگ پودل ، سگ شی هواهوا ، سگ مالتز ، سگ شیتزو ، سگ پیکنیز و… اشاره کرد.

نقاشی کودکانه سگ (۳۹)

سن بلوغ

سن بلوغ حدوداً در ۶ تا ۹ ماهگی می باشد ، البته برای نسل کشی و زاد آوری بهتر است ، قبل از سن ۱۸ماهگی از جفت کردن سگهای نر با ماده خودداری کرد.

این امر به این علت می باشد که قبل از سن ۱۸ماهگی سگها به رشد کامل نرسیده و ممکن است جفتگیری و به خصوص آبستنی ، در این سن برای ماده سگها خطرناک باشد و در سگهای نر موجب ضعف جسمانی و تاخیر در رشد شود.

نقاشی کودکانه سگ (۳۸)

تولید مثل و مدت بارداری

همان طور گفته شد بهترین موقع تولید مثل در سگ بعد از زمان بلوغ جسمی و جنسی کامل می باشد و اقدام به نسل کشی از سگ در اولین دوره های فحلی سگ ماده توصیه نمی شود.

سگ ماده کامل و سالم ، مناسب برای نسل کشی ، سگی است که در حدود ۲بار در سال به طور طبیعی در پاییز و بهار فحل شود. البته اولین بار و دوره فحلی ممکن است در هر فصلی رخ دهد. دوره فحلی تقریباً در حدود ۳هفته طول می کشد و معمولاً نخستین نشانه آن در سگ ماده ، پیدا شدن چند سگ نر در حوالی سگ ماده می باشد.

در مدت فحلی ، فرج سگ ماده متورم می شود و معمولاً یک ترشح خونی وجود دارد که تا ۹روز به طول می کشد و تخمکگذاری ، یعنی آزاد شدن تخمها از تخمدان ، در عرض ۵روز بعدی یعنی در حدود روز های دهم تا چهاردهم می باشد. بهترین زمان تولید مثل و جفت کردن سگ نر با سگ ماده در روز دهم به بعد می باشد چون قبل از آن سگ ماده سگ نر را به خود نمی پذیرد.

جفت گیری زمانی رخ می دهد که ماده آماده ایستاده و دم را بالا می گیرد و بعد از چند حرکت توام با فشار سگ نر آنها به اصتلاح به هم گره می خورند و در هم قفل می شوند و تا ۲۰ دقیقه تا نیم ساعت یا حتی بیشتر بی حرکت می مانند و جفت گیری به طول می کشد. نکته مهمی که باید به آن اشاره کرد این است که: به هیچ وجه در امر جفت گیری نباید دخالت کرد. در صورت دخالت در جفت گیری ، زمانی که سگ ماده و نر به هم گره خورده اند ، باعث صدمه دیدن سگها به خصوص سگ نر می شود.

زمان بارداری سگ ماده در حدود ۶۵ روز یعنی ۹ هفته می باشد ، بعد از زایمان در حدود ۸ هفته توله ها با شیر مادر تغذیه می شوند.

نقاشی کودکانه سگ (۳۷)

طول عمر

طول عمر در نژادهای مختلف متفاوت می باشد و یا می توان گفت نژادهای دورگه بیشتر از نژادهای خالص عمر می کنند ، ولی به طور کلی عمری از ۵ یا ۸ سال تا حتی ۱۵ تا ۲۰ سال برای نژادهای مختلف ذکر شده است. مثلاً درباره نژاد دوبرمن و نژاد پیکنیز که نسبتاً در بین سگها بیشترین عمر را می کنند تا۲۰ سال هم عمری طبیعی می باشد و یا در بعضی نژادهای اصیل یا نژادهای مینیاتوری و بعضی از گروه سگهای عروسکی طول عمر آنها کم می باشد.

نقاشی کودکانه سگ (۳۶)

نکاتی در مورد رفتار سگ ها

سگ شما برایتان دوست و همراه خوبی خواهد بود اما هر از چند گاهی ممکن است با رفتارهایش شما را عصبانی کند. مثل کثیف کردن فرش و موکت و یا خیس کردن کفش هایتان با آب دهانش. با اینکه سگ ها به آسانی در وهله ی اول عشق و دوستی را به صاحبانشان هدید می دهند اما یاد گرفتن قوانین زندگی با انسانها برای آنها به همین سادگی نیست.

شاید پاپی کوچولوی شما هنوز مفهوم آموزش در خانه را به طور کامل درک نکرده است و یا ممکن است برایش قابل توجیه نباشد که چرا پریدن از روی نرده ها ممنوع است.هرگونه مشکلی که شما با سگتان دارید , ما در اینجا اطلاعاتی را برای کمک به شما آورده ایم.

نقاشی کودکانه سگ (۴۱)

ویژگی زندگی سگ

توله سگ تازه زاده شده بعد از مدت کوتاهی از تولد رشد کرده و به یک سگ بالغ تبدیل می‌ شود. به طوری که در سنین بین ۳ تا ۵ سالگی شما می توانید یک سگ بالغ را مشاهده کنید که فعال‌ ترین دوره زندگیش را در این سنین می‌ گذراند.

دوران بلوغ این حیوان مدتی طولانی طول می کشد. از سن ۷، ۸ سالگی کم‌ کم حالت افتادگی و کاهش فعالیت در آن‌ ها دیده می‌ شود. سگ‌ هایی که به این سن رسیده‌ اند محیطی راحت و آرام را برای خود ترجیح می‌ دهند و بیشتر آن ها در این دوران در حال خواب و استراحت هستند، بخصوص در زمستان ساعت‌ ها در محیط‌ های گرمی چون کنار رادیاتور استراحت کرده یا می‌ خوابند.

سگ‌ های پیر، دچار کاهش حس شنوایی و یا حتی ناشنوایی می‌ شوند. بیشتر آنها دچار آب‌ مروارید، ریزش دندان‌ ها و بزرگی پروستات که باعث اشکال در دفع ادرار می‌ شود شده و ممکن است ویژگی‌ های رفتاری آن‌ ها تغییر کند. نسبت به گذشته بیشتر لجاجت می‌ کنند و نسبت به عادت‌ های روزانه خود بیشتر وابستگی نشان می‌ دهند.

نقاشی کودکانه سگ (۴۲)

عکس نقاشی کودکانه سگ

نقاشی کودکانه سگ (۴۳)

نقاشی کودکانه سگ آسان

نقاشی کودکانه سگ (۴۴)

نقاشی کودکانه سگ سخت

نقاشی کودکانه سگ (۴۵)

نقاشی کودکانه سگ کارتونی

نقاشی کودکانه سگ (۵۰)

نقاشی کودکانه سگ فانتزی

نقاشی کودکانه سگ (۴۹)

نقاشی کودکانه سگ کوچولو

نقاشی کودکانه سگ (۴۸)

نقاشی سگ پاکوتاه

نقاشی کودکانه سگ (۴۷)

نقاشی سگ زیبا

نقاشی کودکانه سگ (۴۶)

نقاشی کودکانه سگ (۵)

دانلود نقاشی کودکانه سگ

نقاشی کودکانه سگ (۴)

نقاشی کودکانه سگ (۳)

نقاشی کودکانه سگ (۲)

نقاشی کودکانه سگ (۱)

نقاشی کودکانه سگ (۶)

نقاشی کودکانه سگ (۷)

نقاشی کودکانه سگ (۸)

نقاشی کودکانه سگ (۹)

نقاشی کودکانه سگ (۱۰)

نقاشی کودکانه سگ (۱۵)

نقاشی کودکانه سگ (۱۴)

نقاشی کودکانه سگ (۱۳)

نقاشی کودکانه سگ (۱۲)

نقاشی کودکانه سگ (۱۱)

نقاشی کودکانه سگ (۱۶)

نقاشی کودکانه سگ (۱۷)

نقاشی کودکانه سگ (۱۸)

نقاشی کودکانه سگ (۱۹)

نقاشی کودکانه سگ (۲۰)

نقاشی کودکانه سگ (۲۵)

نقاشی کودکانه سگ (۳۰)

نقاشی کودکانه سگ (۲۴)

نقاشی کودکانه سگ (۲۹)

نقاشی کودکانه سگ (۲۳)

نقاشی کودکانه سگ (۲۸)

نقاشی کودکانه سگ (۲۲)

نقاشی کودکانه سگ (۲۷)

نقاشی کودکانه سگ (۲۱)

نقاشی کودکانه سگ (۲۶)


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.