تجاوز به بازیگر زن ایرانی توسط همکار بازیگرش+جزئیات

تجاوز به بازیگر زن ایرانی توسط همکار بازیگرش+جزئیات

تجاوز به بازیگر زن ایرانی توسط همکار بازیگرش+جزئیات

ماجرای این دوستی از بازی این ۲ بازیگر با هم در فیلمی که از قضا نقش زن و شوهر را هم داشتند شروع شد. این دو آنقدر غرق نقش خود شده بودند که فکر کردند در واقعیت هم می توانند این گونه باشند.

در ابتدا دوستی آنها به خارج از کار و از طریق تلفن ختم شد. سپس برای اینکه با هم بیشتر آشنا شوند ، در حالی که به گفته دختر ، بازیگر پسر از قبل به او گفته بود که می خواهد با وی ازدواج کند ، تصمیم گرفتند که با هم به سفر بروند. از نظر دختر این تنها یک دوستی نبود بلکه آنها با  هم نامزد بودند. سپس بازیگر پسر در جریان سفر به وی تعرض میکند و به او این اطمینان را میدهد که نگران نباشد زیرا آنها می خواهند با هم ازدواج کنند و هیچ مشکلی پیش نمی آید.

خلاصه پس از مدتی که از سفر برگشتند کم محلی های پسر شروع شد و کم کم پسر به او گفت که آن زنی که فکرش را میکرد نیست و برای همیشه نمی تواند با او زندگی کند. دختر هم دید که وی از سادگی او سوء استفاده کرده به دادگاه شکایت کرد.

تجاوز به بازیگر زن ایرانی توسط همکار بازیگرش+جزئیات

بعد از دستگیری پسر ، او بطور کلی قضیه را منکر شد. او گفت که در ابتدا این رابطه فقط در حد تلفن بود و هیچ اصراری برای رابطه با او نداشته  و زوری هم در کار نبوده است. او گفت که حتی سفر هم نرفته است و همه این ها دروغ است. درباره وعده ازدواج هم گفت که این خانم بد برداشت کرده و این رابطه فقط برای آشنایی بوده تا با  اخلاق هم آشنا شویم و در این مدت متوجه شدم که ما به هم نمی خوریم  و او کسی نیست که یک عمر با او زندگی کنم. به او گفتم که به زندگی خودش ادامه دهد.

او همچنین در ادامه گفت که این خانم برای انتقام گیری دست به چنین اتهامی زده است.

صحبت های ۲ طرف بطور کامل پایان یافت ، سپس قضات حاضر در دادگاه وارد شور شدند و در انتها پسر بازیگر به رابطه ی نامشروع متهم شد و برای او ۹۹ ضربه شلاق در نظر گرفته شد.

 


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.