محمدرضا گلزار در کنار نوه دختری امام خمینی یاسمن اشراقی

محمدرضا گلزار در کنار نوه دختری امام خمینی یاسمن اشراقی 

یاسمن اشراقی دختر نوه امام خمینی عکس به یادگار در کنار محمدرضا گلزار گرفته و منتشر کرده است.یاسمن اشراقی تصویری از خودش و محمدرضا گلزار را در اینستاگرام منتشر کرد.

او در توضیح این عکس در اینستاگرام نوشت: «به همراه میهمان عزیزمان» یاسمن اشراقی دختر علی اشراقی نوه دختری امام خمینی(ره) است.

یاسمن اشراقی,محمدرضا گلزار

عکس و متن منتشر شده توسط یاسمن اشراقی در کنار محمدرضا گلزار

یاسمن اشراقی,محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ بازیگر سینما ، نوازنده گیتار ، خواننده و مدل آگهی‌های تبلیغاتی می باشد .گلزار فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد. گلزار در سال ۱۳۷۹ برای نخستین بار در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری بازیگری سینما را تجربه کرد. با اینکه چند باری تا آستانهٔ بازی در فیلم‌های کارگردانانی چون بهرام بیضایی برای فیلم لبه پرتگاه ، داریوش مهرجویی برای فیلم مهمان مامان ، مسعود کیمیایی برای فیلم سربازان جمعه و ابراهیم حاتمی کیا برای فیلم دعوت پیش رفت اما هیچ‌کدام به نتیجه نرسید. فیلمنامه شیش و بش توسط گلزار در سال ۱۳۸۶ در بانک فیلمنامه ثبت شده بود. او فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۶ به عنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد. او در نواختن گیتار ، ارگ و پرکاشن مهارت دارد.

مراسم چهلم مرحوم حبیب محبیان سه شنبه ۲۹ تیر ۹۵

مراسم اکران فیلم ناردون به کارگردانی فریدون حسن‌پور

تینا آخوندتبار در پشت ترافیک


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.