نقاشی خرس کودکانه ؛ ۳۵ تصویر نقاشی خرس گوگولی ساده

در این نوشته از دلبرانه می خواهیم ۳۵ نقاشی خرس کودکانه با یهترین کیفیت را خدمت شما عزیزان ارائه نماییم.

همانطور که می دانید کودکان به نقاشی و رنگ آمیزی کردن علاقه زیادی دارند و یکی از گزینه های مناسب برای آنها نقاشی های حیوانات است.

یکی از این نقاشی های حیواناتی که معمولا مورد استقبال کودک قرار می گیرد خرس است که رنگ آمیزی آن برای آنها راحت تر است.

به همین دلیل در ادامه تعداد زیادی نقاشی خرس کودکانه با کیفیت عالی مخصوص چاپ و دانلود را برای شما جمع آوری کرده ایم.

امیدواریم که مورد استفاده شما قرار گیرد …. از همراهی شما سپاسگزاریم …

عکس های با کیفیت نقاشی خرس برای کودکان

نقاشی خرس کودکانه

خرسها پستاندارانی هستند با جثه بزرگ و تنومند و دم خیلی کوتاه که تقریبا در میان موها مخفی شده است. سر پهن و گردن کوتاه است. در دست و پا هرکدام پنج انگشت وجود دارد و از لحاظ طرز قرار گرفتن روی زمین کف‌رو هستند. رنگ از سفید در خرس قطبی تا قهوه‌ای و قهوه‌ای تیره و مایل به سیاه در سایر گونه‌ها تفاوت می‌کنند. دندانهای آسیای بالا با سطح زیاد ولی برجستگیهای روی دندان کند و صاف هستند.

نقاشی خرس کودکانه (۳۲)

خرس قهوه‌ای و خرس خاکستری

خرس قهوه‌ای نوعی خرس بزرگ است که در بسیاری از مناطق آمریکای شمالی و شمال اورآسیا پراکنده است. وزن این گونه از ۷۰ تا ۷۸۰ کیلوگرم متغیر است و بزرگ‌ترین زیرگونهٔ آن خرس کودیاک در قامتی هم‌اندازهٔ خرس قطبی با وی بر سر عنوان بزرگ‌ترین گونهٔ خرس و بزرگ‌ترین حیوان شکارچی روی زمین رقابت می‌کند. خرس قهوه‌ای در مقایسه با اندازه اش بسیار سریع می دود. او می‌تواند باسرعت ۶۴ کیلومتر در ساعت بدود.

نقاشی خرس کودکانه (۳۳)

با آن که قلمرو زیست خرس قهوه‌ای کاهش یافته و در بسیاری از مناطق منقرض شده‌است ولی همچنان در فهرست کمترین نگرانی آی‌یوسی‌ان باقی مانده و با جمعیت تقریبی ۲۰۰ هزار رأس خطر انقراض وی را تهدید نمی‌کند. بیشترین شمار خرس قهوه‌ای به ترتیب در روسیه، آمریکا (بیشتر در آلاسکا)، کانادا، منطقهٔ کارپات (به‌ویژه رومانی) و فنلاند، جائی‌که حیوان ملی این کشور نامیده می‌شود، سکونت دارند.

خرس خاکستری یا خرس گریزلی (به انگلیسی: grizzly bear) نوعی از خرس قهوه‌ای است که در شمال غرب آمریکا زندگی می‌کند.

نقاشی خرس کودکانه (۳۴)

مشخصات فیزیکی

خرس‌های قهوه‌ای جزیره کدیاک در مقایسه با خرس های قطبی اندکی بزرگ ترند. بعضی منابع، این دو خرس را هم‌اندازه معرفی کرده‌اند. این دو خرس، بزرگ ترین شکارچیان زمین اند. خرس‌های قهوه‌ای از ۹۰ کیلوگرم (خرس‌های ماده کوچک) تا بیش از ۸۰۰ کیلوگرم (برای خرس‌های بزرگ نر) وزن دارند.

نقاشی خرس کودکانه (۱)

جمعیت خرس قهوه‌ای بر حسب این که از چه نوع رژیم غذایی استفاده می‌کند به طور قابل ملاحظه‌ای فرق دارد. به طور کلی آنهایی که در کنار دریا هستند و ماهی می‌خورند بیشتر عمر می‌کنند و وزنشان هم بیشتر است.

مثلا خرس قهوه‌ای که در آلاسکا زندگی می‌کند بیش از ۸۰۰ کیلوگرم وزن و ۲۳۰ سانتی متر قد دارد. خرس قهوه‌ای دمی به طول ۱۰ الی ۱۳ سانتی متر دارد. خرس قهوه‌ای در طول شانه‌هایش ماهیچه‌های برآمده تری دارد که آن را از انواع دیگر خرس‌ها متمایز می سازد.

کوچک‌ترین نوع خرس قهوه ای، خرس قهوه‌ای اوراسیایی است که بالغ ماده آن ۹۰ کیلوگرم وزن دارد.

نقاشی خرس کودکانه (۲)

رفتار

آنها ممکن است به مدت بیش از هفت ماه در لانه یا غار، بدون غذا خوابیده باشند. در این حالت کاملا بی حس و سست می‌شوند. بعد از بیدار شدن به طور وحشتناکی غذا می‌خورند تاانرژی از دست رفته را بازیابند. روزی ۴۰ کیلوگرم.!

خرس قهوه‌ای در حالت عادی در شب فعالیت می‌کند. در تابستان بیش از ۱۸۰ کیلوگرم چربی ذخیره می‌کند که او را قادر می سازد در طول زمستان که خیلی سست می‌شود مقاومت کند. با این حال آنها زمستان‌خواب نیستند و به آسانی بیدار می‌شوند. هم نر و هم ماده این حیوان در زمستان در غار یا لانه به سر می‌برند. خرس قهوه‌ای بسیار گوشه‌گیر است، با این حال ممکن است آنها در تعداد زیادی به دور منبع غذایی بزرگ، در کنار هم جمع شوند و یک سلسله‌مراتب اجتماعی را بر پایه سن و اندازه‌شان تشکیل دهند.

نقاشی خرس کودکانه (۳)

وقتی خرس قهوه‌ای مصدوم شد با صدای بسیار بلندی می غرّد ولی در حالت عادی با ترساندن و عصبانیت و تولید صدای زیر به وسیله به هم ساییدن دندان به دیگران هشدار می‌دهد. آنها تقریبا همیشه از مواجه شدن با انسان خودداری می‌کنند.

نقاشی خرس کودکانه (۴)

رژیم غذایی

آنها جانورانی همه چیز خوار هستند و از محصولات متنوع گیاهی استفاده می‌کنند شامل: توت، ریشه درختان، جوانه، قارچ و همچنین فراورده‌های گوشتی مثل ماهی، حشره، و پستانداران کوچک. آن طور که مشهور است آنها گوشتخوار نیستند.

خرس قهوه‌ای بیش از ۹۰٪ از انرژی غذایی خود را از مواد گیاهی بدست می‌آورد.ساختار فک آنها متناسب با نوع غذایی آنان است.

نوع غذای آنان به طور چشمگیری بستگی به منطقهزندگی آنها دارد.

مثلا خرس هایی که در یلوستون هستند در طول تابستان مقدار زیادی حشره بید می‌خورند. بعضاً ۴۰٬۰۰۰ بید در روز می‌خورند و این مقدار ممکن است نیمی از انرژی سالانه آنان را فراهم کند.

نقاشی خرس کودکانه (۵)

روابط شکاری خاص

خرس قهوه‌ای در حال خوردن ماهی خرس‌های بالغ تقریبا از هر حمله‌ای مصون اند به جز حمله خرس‌های دیگر. بعضی از خرس هایی که از خواب زمستانی بیدار می‌شوند به دنبال ببر می‌گردند تا آنها را شکار کنند.

بعضا ببر هم خرس‌ها را شکار می‌کند. در شرق دور روسیه خرس قهوه‌ای و خرس سیاه آسیایی روی هم رفته ۵ تا ۸ درصد از رژیم غذایی ببر سیبری را تشکیل می‌دهند و خرس قهوه‌ای به تنهایی ۱ تا ۱٫۵ درصد از آن را تشکیل می‌دهد.

وقتی جای پای خرس‌ها در منطقه‌ای کم شد ببرها به آنها حمله می‌کنند.

معمولاً خرس‌های بالغ بزرگ از حمله ببرها در زمستان در امانند ولی گاه در زمستان وقتی در لانه خود هستند کشته می‌شوند [پیوند مرده] البته مواردی هم به ثبت رسیده است که خرس‌ها ببر را کشته‌اند یا برای دفاع از خود در برابر کشته شدن توسط آنها و یا برای مصرف.

نقاشی خرس کودکانه (۶)

دیده شده است که خرس‌های قهوه‌ای به سمت شمال و به سمت قلمرو خرس‌های قطبی حرکت کرده‌اند. خرس‌های قهوه‌ای تمایل دارند قلمرو آنان را اشغال کنند تا از لاشخورها در امان باشند و توله‌های مرده خرس قطبی در لانه خرس قهوه‌ای یافت شده است و توله خرس‌های پاندا نیز توسط خرس‌های قهوه‌ای خورده شده است.

نقاشی خرس کودکانه (۸)

عکس نقاشی خرس کودکانه

نقاشی خرس کودکانه (۹)

دانلود نقاشی خرس کودکانه

نقاشی خرس کودکانه (۱۰)

نقاشی خرس کودکانه آسان

نقاشی خرس کودکانه (۱۱)

نقاشی خرس کودکانه سخت

نقاشی خرس کودکانه (۱۲)

نقاشی خرس کوچولو کودکانه

نقاشی خرس کودکانه (۱۳)

نقاشی خرس کودکانه ساده

نقاشی خرس کودکانه (۱۴)

نقاشی خرس کودکانه (۱۵) نقاشی خرس کودکانه (۱۷) نقاشی خرس کودکانه (۱۸)

نقاشی خرس کودکانه (۱۹) نقاشی خرس کودکانه (۲۰) نقاشی خرس کودکانه (۲۱) نقاشی خرس کودکانه (۲۲)

نقاشی خرس کودکانه (۲۳)

نقاشی خرس کودکانه (۲۴) نقاشی خرس کودکانه (۲۵) نقاشی خرس کودکانه (۲۶)

نقاشی خرس کودکانه (۲۷) نقاشی خرس کودکانه (۲۸) نقاشی خرس کودکانه (۲۹)

نقاشی خرس کودکانه (۳۰)

نقاشی خرس کودکانه (۷) نقاشی خرس کودکانه (۱۶)

نقاشی خرس کودکانه (۳۱)


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.