مراسم چهلم پدر لاله اسکندری

مراسم چهلم پدر لاله اسکندری

لاله اسکندری به مناسبت چهلمین روز درگذشت پدرش, عکسی از سنگ قبر او را منتشر کرد.وی با انتشار عکسی از سنگ قبر پدرش, یاد و خاطره او را زنده کرد.او بازیگر کشورمان به مناسبت چهلم پدرش, عکس و متن زیر را منتشر کرده است.

لاله اسکندری,مراسم چهلم پدر لاله اسکندری, اخبار هنرمندان

لاله اسکندری نوشت:

*****

دریاب که از روح جدا خواهی رفت

در پرده اسرار فنا خواهی رفت

می نوش ندانی از کجا آمده ای

خوش باش ندانی به کجا خواهی رفت

چهل روز گذشت…

لاله اسکندری,مراسم چهلم پدر لاله اسکندری, اخبار هنرمندان

لاله اسکندری می گوید:خواهرم، ستاره مانع حضورم در بازیگری نبود اما مشوق هم نبود. مادرم هم معتقد بود ورود به بازیگری باعث می شود زندگی انسان از روال طبیعی خود خارج شود.
ستاره هم از شیطنت های کودکی اش می گوید، این که تا مدت ها از دختر بودن راضی نبوده و دوست داشته پسر باشد اما امروز به زن بودن خود افتخار می کند. لاله هم روزهای حضور در تئاتر شهر به عنوان گریمور تا روزگار متاهل بودن را برایمان روایت می کند.

برای شروع از داستان بازیگر شدن ستاره و لاله برای مان بگویید.
مادر:عموی بچه ها (حسین اسکندری) از مجری های خوب تلویزیون بودند و به همین دلیل بچه ها به سمت نمایش و بازیگری گرایش داشتند. در دوران کودکی علاوه بر نمایش های کودکانه ای که کار می کردند در یکی- دو کار تلویزیونی هم همراه با عموی خود بودند و این فضا را تجربه کردند. ستاره اولین نفری بود که بین بچه ها وارد کار بازیگری شد اما سارا و لاله کارشان را با گریم آغاز کردند.

ستاره جان چی شد که وارد دنیای بازیگری شدید؟
ستاره:به خاطر حضور عمو حسین در تلویزیون زیاد با این فضا غریبه نبودیم و همراه با لاله در فیلم های کوتاهی که عمو حسین پیشنهاد می دادند حضور داشتیم. فکر می کنم سال اول راهنمایی بودم که برای اولین بار جلوی دوربین یک فیلم کوتاه به کارگردانی آقای حمید تمجیدی قرار گرفتم و با مرحوم جمشید اسماعیل خانی و خانم کابلی همکاری داشتیم. اما بعد از این فیلم کوتاه، نوار حضورم در بازیگری قطع شد. تا این که وقتی ۱۸-۱۹ ساله بودم همراه با برادرم (سیامک( که در دانشکده هنرهای زیبا تحصیل می کرد به این دانشکده رفتم و آنجا بود که با دپارتمان تئاتر آشنا شدم و به نوعی دوباره به تئاتر بازگشتم.

لاله را هم شما به سمت بازیگری آوردید؟
ستاره:نه، من نقشی در بازیگر شدن لاله نداشتم.

لاله:اتفاقا ایشان مخالف بازیگر شدن من بود.
ستاره:لاله کارش را با گریم آغاز کرد و وقتی کار تصویر به لاله پیشنهاد شد، به او پیشنهاد دادم که از زاویه تئاتر وارد بازیگری شود. در آن زمان حس می کردم که راه درست این است که لاله از طریق تئاتر وارد بازیگری شود.

الناز شاکردوست در طبیعت پائیزی

دلیل ممنوع التصویر بودن محمدرضا حسینیان

الهام حمیدی بعنوان مدل آرایشی


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.