۱۰۰ عکس بسم الله الرحمن الرحیم برای word (باکیفیت بالا)

۱۰۰ عکس با کیفیت « بسم الله الرحمن الرحیم » برای word

بسم الله الرحمن الرحیم همیشه شروع کننده کارهای ماست ، چه برای انجام یک کار کوچک ، چه شروع غذا یا شروعی یک کار کوچک باشد چه کارهای مهمی مثل معامله ، کارهای علمی و تحصیلی و سایز امور زندگی … به همین دلیل است که ما معمولا مقاله ، تحقیق ، رساله یا پایان نامه ها را با عکس یا تصویری از بسم الله آغاز میکنیم تا شروعی زیبا و با برکت برای یک کار علمی و تحقیقی باشد. اینجا ما برای شما ۱۰۰ عکس با کیفیت بالا فونت های مختلف بسم الله الرحمن الرحیم برای word جمع آوری کرده ایم که در ادامه تقدیم حضور شما میکنیم . امیدواریم دوست داشته باشید و از آنها استفاده کنید.

بسم الله الرحمن الرحیم 

۱۰۰ عکس با کیفیت بالا بسم الله الرحمن الرحیم برای word

 

۱۰۰ عکس با کیفیت بالا « بسم الله الرحمن الرحیم برای word »

در ادامه در کنار تصاویر زیبا و با کیفیت « بسم الله الرحمن الرحیم » برای word نظر شما عزیزان را به ذکر خواصی شگفت آور از این کلمه متبرک جلب میکنم. امیدوارم این مجموعه تصاویر مورد استفاده شما در مواردی مثل موارد زیر باشد.

  1. بسم الله الرحمن الرحیم برای تحقیق
  2. بسم الله الرحمن الرحیم برای مقاله 
  3. بسم الله الرحمن الرحیم برای پایان نامه و رساله
  4. بسم الله الرحمن الرحیم برای روزنامه دیواری
  5. بسم الله الرحمن الرحیم برای ابتدای کتاب
  6. بسم الله الرحمن الرحیم برای ابتدای مجله 
  7. بسم الله الرحمن الرحیم برای پاور پوینت و … 

 

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (1)

 

خواص بسم الله الرحمن الرحیم 

در مورد خواص شگفت انگیز و حیرت آور ذکر « بسم الله الرحمن الرحیم» شنیده باشید یا نه ، این ذکر ناخواسته به قلب انسان در شروع هر کاری آرامش میدهد و برکت و حس خوب خدایی بودن را به آن حرکت میبخشد ، شاید به همین دلیل است که بزرگتر های ما همیشه توصیه کرده اند قبل از هر کاری چه کوچک و چه بزرگ نام زیبای خداوند را ذکر کنیم تا ان شاء الله به نتیجه مطلوب برسد.

اما طبیعتا با دانستن خواص شگفت انگیز « بسم الله الرحمن الرحیم » به ذکر این عبارت بیشتر و بیشتر ترغیب خواهیم شد و با دانستن گوشه ای از اسرار این جمله قدر و منزلت آن را بیش از پیش خواهیم دانست به همین علت ما در ادامه در مورد اسرار ، خواص و اثرات ذکر «بسم الله » بیشتر با شما صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید. برای word

 

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (2)

 

بسم الله برای word

عبارت «بسم اللّه الرحمن الرحیم» نخستین عبارت قرآن است که در اول سوره علق (اقرا) بر پیامبر (صلی الله علیه وآله) نازل شد و در احادیث شیعی این عبارت سرآغاز قرآن معرفی شده است.

 

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (3)

 

بسم الله در word

رمز و رازهای نهفته در «بسم الله الرحمن الرحیم» که شما را حیرت زده می‌کنند!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛جمله بسم الله الرحمن الرحیم ۱۱۴ بار بر پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله نازل شده است؛ در ۱۱۳ سوره به عنوان سرفصل آمده و از آنجا که اول سوره توبه بسم الله نازل نشده و در سوره نمل علاوه بر ابتدای سوره، در آیه «إنّه من سلیمان و إنّه بسم الله الرحمن الرحیم» نیز این جمله مبارکه آمده است مجموعاً ۱۱۴ آیه می‌شود.

 

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (4)

 

font بسم الله الرحمن الرحیم برای word

«بسم الله الرحمن الرحیم» جزء سوره حمد و دیگر سوره های قرآن به شمار می‌رود -الا سوره توبه- و اگر کسی سوره حمد را در نماز یا غیر نماز، واجب شد که بخواند، اگر این آیهء بسم الله را نخواند سوره را ناقص خوانده، چرا که این آیه جزء سوره ی فاتحه الکتاب است.

 

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (5)

 

بسم الله با کیفیت word

بنابر روایتی، احتمالاً برای اولین بار، سلمان فارسی به درخواست ایرانیان ترجمه سوره حمد و «بسم الله الرحمن الرحیم» را انجام داد که در آن ترجمه «بسم الله …» «به نام یزدان بخشاونده» آمده و در ترجمه تفسیر طبری که مترجم آن ناشناس است، به صورت «به نام خدای مهربان بخشاینده» ذکر شده و تا زمان حاضر با اندک تفاوتی به صورت «به نام خداوند بخشنده مهربان» باقی مانده است.

 

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (6)

 

بسم الله باکیفت hd برای word

عبارت «بسم اللّه الرحمن الرحیم» نخستین عبارت قرآن است که در اول سوره علق (اقرا) بر پیامبر (صلی الله علیه وآله) نازل شد و در احادیث شیعی این عبارت سرآغاز قرآن معرفی شده است.

 

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (7)

 

بسم الله الرحمن الرحیم زیبا برای word

از روایتی که کلینی از امام صادق (علیه‌السلام) نقل می‌کند، آغاز همه کتب آسمانی «بسم الله الرحمن الرحیم» بوده است. این عبارت در ابتدای تمام سوره های قرآن، جز سوره برائت (توبه) آمده است. همچنین سوگند دادن خدا به «بسم الله الرحمن الرحیم»، در برخی ادعیه، حاکی از ارزش این آیه است.

 

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (8)

 

بسم الله جدید برای word

على بن اسباط گوید : امام رضا علیه السلام به من فرمود: وقتى براى سفر یا غیر آن از منزل بیرون مى روى بگو: ((بسم الله امنت بالله توکلت على الله ما شاء الله ، لا حول و لا قوه الا بالله )) زیرا اگر شیطان با تو ملاقات کرد ملائکه با تازیانه بر سر و صورت او مى زنند و مى گویند: بر او راهى ندارى ؛ چون او نام خدا را برد و ایمان به او آورد و بر او توکل نمود.

 

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (9)

 

بسم الله برای مقاله در ورد

حضرت امام جعفر صادق علیه السلام فرمود: اگر کسى از شما موقع وضو نام خدا را بر زبان جارى نکند، شیطان در وضو او شرکت مى کند و اگر انسان هنگام خوردن و آشامیدن و لباس پوشیدن ((بسم الله )) نگوید، شیطان در آن کارها شرکت مى کند.

 

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (10)

 

بسم الله برای تحقیق در ورد

ابوحمزه ثمالى مى گوید: على بن حسین علیه السلام به من فرمود:اى ثمالى ! هنگامى که وقت نماز برسد، شیطان مى آید و روى شانه مى نشیند و مى گوید: آیا نام خدا را برده اى ؟ اگر بگوید: بلى از او دور مى شود و اگر بگوید: خیر، بر شانه او مى نشیند تا این که نماز خوانده شود و مردم پراکنده گردند. ابوحمزه ثمالى مى گوید: عرض کردم : آیا آنها قرآن نمى خوانند؟ آن حضرت فرمودند: چرا ولى آن چه تو فکر مى کنى نیست .اى ثمالى ! مراد بلند گفتن ((بسم الله الرحمن الرحیم )) است که شیطان را دور مى کند.

 

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (11)

 

بسم الله برای پایان نامه ورد

از حضرت رسول صلى الله علیه و آله و سلم نقل شده : اگر انسان هنگام سوار شدن ((بسم الله )) بگوید، ملکى پشت سر او سوار مى شود و از او محافظت مى کند، تا زمانى که پیاده شود. و اگر سوار شد و ((بسم الله )) نگفت ، شیطان پشتش سوار مى شود و به او مى گوید: آواز بخوان . اگر گفت : من آواز ندارم و نمى توانم بخوانم به او مى گوید: مست و بى حال شو. او مست مى شود، تا وقتى پیاده شود.

 

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (12)

 

بسم الله الرحمن الرحیم برای word

از مولای متقیان علی (ع) منقول است که فرمودند: کل قرآن در سوره حمد است و کل سوره حمد در بسم الله الرحمن الرحیم و کل بسم الله الرحمن الرحیم در با بسم الله است و کل با در نقطه زیر ب است . که آن حضرت در ادامه فرمودند (( من نقطه زیر ب هستم )).

 

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (13)

 

بسم الله الرحمن الرحیم word font

امام صادق (علیه‌السلام) در روایتی از بسم الله به عنوان کلید درهای طاعت یاد کرده و می‌فرماید: درهای گناهان را با استعاذه (پناه بردن به خدا) ببندید و درهای طاعت را با بسم اللّه گفتن بگشایید.

 

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (14)

 

بسم الله الرحمن الرحیم مناسب استفاده در word

همچنین امام صادق (علیه‌السلام) در حدیثی فرمودند: هرگاه یکی از شما وضو بگیرد و بسم اللّه الرحمن الرحیم نگوید، شیطان در آن شریک است و اگر غذا بخورد و آب بنوشد یا لباس بپوشد و هر کاری که باید نام خدا را بر آن جاری سازد، انجام دهد و چنین نکند، شیطان در آن شریک است.

 

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (15)

 

بسم الله الرحمن الرحیم باکیفت برای word

هر کسی مداومت نماید به خواندن بسم الله الرحمن الرحیم هیبات عظیمی از او در دلهای اهل عالم پیدا می شود و همواره مورد احترام همه مردم قرار می گیرد.

 

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (16)

 

بسم الله الرحمن الرحیم برای استفاده word

خدای متعال برای اینکه به انسان‌ها بیاموزد که کار را به نام خدا آغاز کنند هم سوره های قرآن و هم ابتدای قرآن را با «بسم الله الرحمن الرحیم» آغاز کرده و علمای فریقین (شیعه و سنی) از رسول خدا (صلی الله علیه وآله) نقل کرده‌اند «کل امر ذی بال لم یبدأ فیه به بسم الله فهو ابتر» ؛ «هر کاری که به نام خدا شروع نشود ابتر است». بنابراین اگر انسان کاری را به نام خدا شروع نکند ، هرگز به مقصد نمی‌رسد.

 

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (17)

 

بسم الله الرحمن الرحیم زیبا برای office word

عبادتی که با نام خدا شروع نشود هم ابتر است.

هر کاری با بسم الله الرحمن الرحیم شروع شود عاقبت آن کار واجب به ختم به خیر شدن است.

عدد ابجد بسم الله الرحمن الرحیم ۷۸۶ می باشد.

 

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (18)

 

بسم الله برای word 2010

خواص عدد بسم الله الرحمن الرحیم و صلوات : اگر حاجت شرعی دارید و بخواهید به اجابت سریع برسد بسم الله الرحمن الرحیم را ۷۸۶ مرتبه به همراه ۱۳۲ مرتبه صلوات بفرستید بعد حاجت را بخواهید.

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (19)

 

بسم الله الرحمن الرحیم باکیفت hd برای word

خداى سبحان عامل فلاح و رستگارى و پیروزى و نجات انسان را سه چیز مى شمرد: قَدْ أَفْلَحَ مَن تَزَکَّى ، و ذکر اسم ربه فصلى مسلما رستگار مى‌شود کسى که خود را تزکیه کند و نام پروردگارش را به یاد آورد و نماز بخواند.

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (20)

 

بسم الله الرحمن الرحیم برای word

عبدالله بن مسعود گوید: هر که خواهد از شعله‌هاى نوزده گانه آتش دوزخ نجات یابد، بسم الله الرحمن الرحیم گوید، زیرابسم الله الرحمن الرحیم نوزده حرف است و خداوند تعالى هر حرفى را سپرى در برابر یکى از آن شعله ها قرار مى دهد.

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (21)

 

بسم الله الرحمن الرحیم برای تحقیق word

رسول اکرم صلی الله علیه و آله فرمود: هر امر خطیرى اگر با بسم الله الرحمن الرحیم آغاز نشود، آن امر ناقص و ناتمام خواهد ماند.

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (22)

 

بسم الله الرحمن الرحیم word font

رسول اکرم صلی الله علیه و آله فرمود: هیچ کس به بهشت در نیاید مگر با جواز بسم الله الرحمن الرحیم به این گونه : بسم الله الرحمن الرحیم این نوشته‌اى است از سوى خداوند ویژه فلان پسر فلان ، او را در بهشت به جایگاه بلندى وارد سازید که شاخه هاى میوه آن آویخته و نزدیک و در دسترس ‍ باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (23)

 

بسم الله الرحمن الرحیم برای word

امام رضا علیه السلام فرمودند: بسم الله الرحمن الرحیم به اسم اعظم (خداوند) از سیاهى چشم به سفیدى آن نزدیکتر است .

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (24)

 

بسم الله الرحمن الرحیم در word

ارتباط محتوای «بسم الله» با مضمون هر سوره: بر اساس نظر اکثر مفسران هر باری که «بسم الله الرحمن الرحیم» نازل می‌شد معنای جدید و مصداق تازه‌ای را در برداشت به این معنی که محتوای بسم الله آن سوره با مضمون آن سوره در ارتباط است. چون مضمون سور فرق می‌کند، مضمون این بسم الله‌ها هم فرق خواهد کرد و پایان هر سوره با نازل شدن بسم الله مشخص می‌شد.

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (25)

 

بسم الله الرحمن الرحیم برای پایان نامه word

«بسم الله الرحمن الرحیم» آنچنان از قداست برخوردار است که انسان‌ها موظفند این نام را تسبیح و تکریم کرده و آن را فراموش نکنند. نه این نام را در جای باطل به کار برند و نه در کار حق از این نام غفلت کنند و نه در کنار این نام، نام دیگری یا دیگران را ببرند؛ لذا خدای سبحان هم این اسم را مظهر برکت قرار داد، هم مظهر تسبیح، هم اوصاف تشبیهیه را در این اسم ظاهر کرد و هم برکات تنزیهیه را، هم فرمود «تبارک اسم ربک» هم فرمود «سبّح اسم ربک».

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (26)

 

بسم الله الرحمن الرحیم برای word 2007

خداوند فرمود: «فسبّح باسم ربک العظیم» و «سبح اسم ربک الاعلی» (این نام را تنزیه بکن). این طور نباشد که در کنار این نام شریکی برای او قائل باشی و بگویی به نام خدا و به نام خلق قهرمان خدا. این تنزیه نام خدا نیست. این توهین نام است که در کنار این نام، نام دیگری یا دیگران باشد؛ و مبادا بگویی اول به نام خدا، دوم به نام فلان شخص. خدا نامش اولی است که ثانی برنمی‌دارد. نه در کنار او نامی است، نه او اول است و دیگری یا دیگران ثانی. این نام را تنزیه بکن.

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (27)

 

دانلود فونت بسم الله الرحمن الرحیم برای word 2010

وقتی آیه «سبح اسم ربک الاعلی» نازل شد، رسول خدا (صلی الله علیه وآله) فرمود: «اجعلوها فی سجودکم» آن را در سجده قرار بدهید، که در سجده می‌گوییم: سبحان ربی الاعلی و بحمده. وقتی آیه «سبح اسم ربک العظیم» نازل شد پیامبر (صلی الله علیه وآله) فرمود: «اجعلوها فی رکوعکم» لذا در رکوع می‌گوییم: سبحان ربی العظیم و بحمده. اینکه خدای سبحان فرمود نام مرا گرامی بدارید «تبارک اسم ربک ذی‌الجلال و الاکرام» برای اینکه این نام منشأ برکت است. این نام نشانه و علامت آن هستی محض است که همهء خیرات از ناحیه اوست.

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (28)

 

دانلود فونت بسم الله الرحمن الرحیم برای word

خداوند در قرآن می‌فرماید «و لا تأکلوا ممّا لم یُذْکَر اسمُ الله علیه و إنّه لفسقٌ» که این یک حکم شرعی است. دستور اسلام این است که وقتی می‌خواهید ذبیحه را ذبح کنید، نام خدا را ببرید «فاذکروا اسم الله علیها». این جنبه اثباتی قضیه و اگر کسی عمداً نام خدا را نبرد، آن حیوان مردار می‌شود؛ یعنی چیزی که حلال و طیب و طاهر بود می‌شود مردار و حرام و آلوده.

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (29)

 

بسم الله الرحمن الرحیم برای مقاله در word

یک شرط حلیت ذبیحه آن است که ذابح مسلمان باشد و یک شرط دیگر این است که حین ذبح بگوید «بسم الله الرحمن الرحیم». اگر یک مسلمانی در حین ذبح، عمداً بسم الله را نگفت یا گفت به نام نامی فلان فرد و غیره و ذبیحه را سر برید این گاو و گوسفند حلال و پاک با این کار حرام و آلوده می‌شود.

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (30)

 

بسم الله الرحمن الرحیم برای نرم افزار WORD

پیامبر (صلی الله علیه وآله) و ائمه اطهار (علیهم السلام) علاوه بر توصیه های عام نسبت به ذکر بسمله، در مواردی خاص، مانند اوقات خوردن غذا، نوشتن نامه، رفتن به بستر برای خواب و برخاستن از بستر تأکید بیشتری بر بیان بسم الله داشتند.

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (31)

 

بسم الله الرحمن الرحیم برای ورد

با این اوصاف، ذکر بسمله برای مسلمانان به صورت شعار و نشانه دین اسلام درآمده است و بلند گفتن آن از نشانه های ایمان شمرده می‌شود، چنانکه پیامبر اکرم (صلی الله علیه وآله) هنگام تلاوت قرآن، بسمله را به صدای بلند می‌گفت و مشرکان از او روی بر می‌گرداندند که آیه ۴۶ سوره اسراء به همین نکته اشاره دارد.

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (32)

 

بسم الله الرحمن الرحیم برای پایانه نامه ورد

علامه طباطبایی در کتاب تفسیر المیزان آورده است : لفظ جلاله (الله )، اصل آن (ال اله ) بوده ، که همزه دومى در اثر کثرت استعمال حذف شده ، و بصورت الله در آمده است ، و کلمه (اله ) از ماده (اله ) باشد، که به معناى پرستش است ، وقتى مى گویند (اله الرجل و یاله )، معنایش این است که فلانى عبادت و پرستش کرد، ممکن هم هست از ماده (و ل ه ) باشد، که بمعناى تحیر و سرگردانى است ، و کلمه نامبرده بر وزن (فعال ) به کسره فاء، و بمعناى مفعول (ماءلوه ) است ، همچنان که کتاب بمعناى مکتوب (نوشته شده ) مى باشد، و اگر خدایرا اله گفته اند، چون ماءلوه و معبود است ، و یا بخاطر آن است که عقول بشر در شناسائى او حیران و سرگردان است .

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (33)

 

بسم الله الرحمن الرحیم برای مقاله ورد

و ظاهرا کلمه (الله ) در اثر غلبه استعمال علم (اسم خاص ) خدا شده ، و گرنه قبل از نزول قرآن این کلمه بر سر زبانها دائر بود، و عرب جاهلیت نیز آن را مى شناختند، همچنان که آیه شریفه : (و لئن سئلتهم من خلقهم ؟ لیقولن الله ) (و اگر از ایشان بپرسى چه کسى ایشان را خلق کرده ، هر آینه خواهند گفت : الله )، و آیه : (فقالوا هذا لله بزعمهم ، و هذا لشرکائنا)، (پس درباره قربانیان خود گفتند: این مال الله ، و این مال شرکائى که ما براى خدا داریم )، این شناسائى را تصدیق مى کند.

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (34)

 

بسم الله الرحمن الرحیم جدید برای ورد

از جمله ادله ایکه دلالت مى کند بر اینکه کلمه (الله ) علم و اسم خاص خدا است ، این است که خدایتعالى به تمامى اسماء حسنایش و همه افعالى که از این اسماء انتزاع و گرفته شده ، توصیف مى شود، ولى با کلمه (الله ) توصیف نمى شود، مثلا میگوئیم الله رحمان است ، رحیم است ، ولى بعکس آن نمیگوئیم ، یعنى هرگز گفته نمیشود: که رحمان این صفت را دارد که الله است و نیز میگوئیم (رحم الله و علم الله و رزق الله )، (خدا رحم کرد، و خدا دانست ، و خدا روزى داد،) ولى هرگز نمیگوئیم (الله الرحمن ، رحمان الله شد)، و خلاصه ، اسم جلاله نه صفت هیچیک از اسماء حسناى خدا قرار مى گیرد، و نه از آن چیزى به عنوان صفت براى آن اسماء گرفته میشود.

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (35)

 

بسم الله الرحمن الرحیم ساده برای تحقیق word

از آنجائى که وجود خداى سبحان که اله تمامى موجودات است ، خودش خلق را به سوى صفاتش هدایت مى کند،و مى فهماند که به چه اوصاف کمالى متصف است ، لذا مى توان گفت که کلمه (الله ) بطور التزام دلالت بر همه صفات کمالى او دارد، و صحیح است بگوئیم لفظ جلاله (الله ) اسم است براى ذات واجب الوجودى که دارنده تمامى صفات کمال است ، و گرنه اگر از این تحلیل بگذریم ، خود کلمه (الله ) پیش از اینکه نام خدایتعالى است ، بر هیچ چیز دیگرى دلالت ندارد، و غیر از عنایتى که در ماده (ا ل ه ) است ، هیچ عنایت دیگرى در آن بکار نرفته است .

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (36)

 

بسم الله الرحمان الرحیم جدید و خاص برای ورد

معنای رحمن و رحیم و فرق آن دو: و اما دو وصف رحمان و رحیم ، دو صفتند که از ماده رحمت اشتقاق یافته اند، و رحمت صفتى است انفعالى ، و تاءثر خاصى است درونى ، که قلب هنگام دیدن کسى که فاقد چیزى و یا محتاج به چیزى است که نقص کار خود را تکمیل کند، متاءثر شده ، و از حالت پراکندگى به حالت جزم و عزم در مى آید، تا حاجت آن بیچاره را بر آورد، و نقص او را جبران کند، چیزیکه هست این معنا با لوازم امکانیش درباره خدا صادق نیست ، و به عبارت دیگر، رحمت در خدایتعالى هم به معناى تاءثر قلبى نیست ، بلکه باید نواقص امکانى آن را حذف کرد، و باقى مانده را که همان اعطاء، و افاضه ، و رفع حاجت حاجتمند است ، به خدا نسبت داد.

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (37)

 

دانلود فونت بسم الله الرحمن الرحیم برای ورد ۲۰۱۰

کلمه (رحمان ) صیغه مبالغه است که بر کثرت و بسیارى رحمت دلالت مى کند، و کلمه (رحیم ) بر وزن فعیل صفت مشبهه است ، که ثبات و بقاء و دوام را میرساند، پس خداى رحمان معنایش خداى کثیر الرحمه ، و معناى رحیم خداى دائم الرحمه است ، و بهمین جهت مناسب با کلمه رحمت این است که دلالت کند بر رحمت کثیرى که شامل حال عموم موجودات و انسانها از مؤ منین و کافر مى شود، و به همین معنا در بسیارى از موارد در قرآن استعمال شده ، از آن جمله فرموده : (الرحمن على العرش استوى )، (مصدر رحمت عامه خدا عرش است که مهیمن بر همه موجودات است ) و نیز فرموده : (قل من کان فى الضلاله فلیمدد له الرحمن مدا)، (بگو آن کس که در ضلالت است باید خدا او را در ضلالتش مدد برساند) و از این قبیل موارد دیگر.

 

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (38)

 

دانلود فونت بسم الله الرحمن الرحیم برای ورد ۲۰۰۷

و نیز بهمین جهت مناسب تر آنست که کلمه (رحیم ) بر نعمت دائمى ، و رحمت ثابت و باقى او دلالت کند، رحمتى که تنها بمؤ منین افاضه مى کند، و در عالمى افاضه مى کند که فنا ناپذیر است ، و آن عالم آخرت است ، همچنانکه خدایتعالى فرمود: (و کان بالمؤ منین رحیما)، (خداوند همواره ، به خصوص مؤ منین رحیم بوده است )، و نیز فرموده : (انه بهم رؤ ف رحیم )، (بدرستى که او به ایشان رئوف و رحیم است )، و آیاتى دیگر، و به همین جهت بعضى گفته اند: رحمان عام است ، و شامل مؤمن و کافر مى شود، و رحیم خاص مؤمنین است.

 

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (39)

 

عکس بسم الله الرحمن الرحیم 

 

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (40)

 

عکس بسم الله الرحمن الرحیم جدید

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (41)

 

عکس بسم الله الرحمن الرحیم خوشگل

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (42)

 

عکس بسم الله الرحمن الرحیم کودکانه

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (43)

 

عکس بسم الله الرحمن الرحیم ساده و شیک برای word

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (44)

 

عکس بسم الله الرحمن الرحیم زیبا برای تحقیق

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (45)

 

عکس بسم الله الرحمن الرحیم برای ورد

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (46)

 

عکس بسم الله الرحمن الرحیم به انگلیسی

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (47)

 

عکس بسم الله الرحمن الرحیم زیبا برای word

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (48)

 

عکس بسم الله الرحمن الرحیم با خوش نویسی

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (49)

 

عکس بسم الله الرحمن الرحیم سیاه و سفید

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (50)

 

عکس بسم الله الرحمن الرحیم زیبا با کیفیت بالا

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (51)

 

عکس بسم الله الرحمن الرحیم سیاه سفید برای word

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (52)

 

عکس بسم الله الرحمن الرحیم زیبا

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (53)

 

عکسهای بسم الله الرحمن الرحیم خاص

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (54)

 

دانلود عکس بسم الله الرحمن الرحیم

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (55)

 

تصویر بسم الله الرحمن الرحیم زیبا

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (56)

 

عکس بسم الله HD

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (57)

 

عکس بسم الله الرحمن الرحیم hd

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (58)

 

عکس بسم الله الرحمن الرحیم با کیفیت hd

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (59)

 

دانلود عکس بسم الله الرحمن الرحیم با کیفیت hd

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (60)

 

دانلود بسم الله الرحمن الرحیم با کیفیت hd برای word

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (61)

 

عکس بسم الله الرحمن الرحیم png

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (62)

 

عکس بسم الله الرحمن الرحیم با فرمت png

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (63)

 

عکس بسم الله الرحمن الرحیم برای word

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (64)

 

دانلود عکس بسم الله الرحمن الرحیم برای word

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (65)

 

طرح بسم الله الرحمن الرحیم برای word

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (66)

 

طرح بسم الله الرحمن الرحیم کودکانه

 

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (67)

 

طرح بسم الله الرحمن الرحیم ساده

 

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (68)

 

طرح بسم الله الرحمن الرحیم زیبا

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (69)

 

طرح بسم الله الرحمن الرحیم برای پایان نامه

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (70)

 

طرح بسم الله الرحمن الرحیم ساده برای word

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (71)

 

طرح بسم الله الرحمن الرحیم برای اینستاگرام

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (72)

 

طرح بسم الله الرحمن الرحیم برای پاورپوینت

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (73)

 

طرح بسم الله الرحمن الرحیم دانلود

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (74)

 

طرح بسم الله الرحمن الرحیم hd

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (75)

 

طرح بسم الله برای word

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (76)

 

طرح بسم الله الرحمن الرحیم برای word

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (77)

 

طرح های بسم الله الرحمن الرحیم برای word

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (78)

 

طرحهای زیبا و جدید بسم الله الرحمن الرحیم

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (79)

 

تصاویر با کیفیت بسم الله الرحمن الرحیم برای word

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (80)

 

تصاویر بسم الله الرحمن الرحیم برای پاورپوینت

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (81)

 

تصاویر بسم الله الرحمن الرحیم با کیفیت بالا

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (82)

 

تصاویر بسم الله الرحمن الرحیم متحرک

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (83)

 

تصاویر بسم الله الرحمن الرحیم زیبا

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (84)

 

تصاویر بسم الله الرحمن الرحیم رنگی

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (85)

 

تصاویر بسم الله الرحمن الرحیم در طبیعت

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (86)

 

تصاویر بسم الله الرحمن الرحیم زیبا رنگی

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (87)

 

تصاویر بسم الله الرحمن الرحیم متحرک برای پاورپوینت

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (88)

 

تصویر بسم الله الرحمن الرحیم

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (89)

 

تصویر بسم الله الرحمن الرحیم بسیار زیبا

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (90)

 

تصویر بسم الله الرحمن الرحیم زیبا

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (91)

 

تصاویر بسم الله الرحمن الرحیم برای word

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (92)

 

تصاویر بسم الله الرحمن الرحیم hd

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (93)

 

تصاویر بسم الله الرحمن الرحیم برای word

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (94)

 

تصویر بسم الله الرحمن الرحیم با کیفیت hd

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (95)

 

images of بسم الله الرحمن الرحیم

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (96)

 

بسم الله الرحمن الرحیم با کیفیت بسیار بالا

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (97)

 

تصویر بسم الله الرحمن الرحیم با فرمت jpg

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (98)

 

تصاویر بسم الله الرحمن الرحیم برای word

 

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (99)

 

دانلود تصاویر بسم الله الرحمن الرحیم برای word

 

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (100)

بسم الله الرحمن الرحیم به انگلیسی برای مقاله

 

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (101)

 

بسم الله الرحمن الرحیم به انگلیسی برای word

 

بسم الله الرحمن الرحیم برای word (102)

 

بیشتر بخوانید : 

بسم الله الرحمن الرحیم برای پاورپوینت (۱۰۰ عکس رنگی و سیاه سفید)

عکس اسم الله | ۱۵۰ عکس اسم « الله » برای پروفایل

عکس خدا بزرگه | ۷۰ عکس پروفایل و متن «خدا بزرگه» و «الله اکبر»

عکس اسم خدا | ۱۰۰ پروفایل «کلمه خدا» و «اسم خدا»

عکس خدایا دلم گرفته | ۷۰ عکس نوشته پروفایل « خدایا دلم گرفته »

خدایا شکرت | ۱۱۰ عکس نوشته «خدایا شکرت» برای پروفایل


ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. جعفر می گوید

    لااقل چند تا هم به نام خدا فارسی اضافه کنید. نمیشه که همیشه عربی شروع بشه.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.