عشق روناک یونسی به همسرش

عشق روناک یونسی به همسرش

روناک یونسی بازیگر ۳۶ ساله کشورمان متن هایی عاشقانه را برای همسرش نوشت و درصفحه شخصی اش منتشر کرد.روناک یونسی که این روزها به همراه همسرش در خارج از کشور زندگی می کند, با انتشار متن هایی از عشق به همسرش گفت.

روناک یونسی و همسرش,روناک یونسی

روناک یونسی نوشت:

*****

همه می گویند “سخت گیر”م!
راست می گویند
همین است که انقدر “سخت”
به تو “گیر” داده ام

*****

عشق ابدی ام
من عشق را با تو تجربه کردم محبت را درقلب تو یافتم و امید
به زندگی را از تو آموختم عشق من تقدیم به تو که یادت در

فکرم و عشقت در قلبم و عطر تو درمیان لحظه لحظه های زندگی ام ماندگار است
دوستت دارم همسر مهربانم که عاشقم کردی

روناک یونسی و همسرش,روناک یونسی

روناک یونسی و همسرش در خارج از کشور

مادر روناک ، فرهنگی است و مدیر دبیرستان دخترانه می‌باشد ، خانواده یونسی چهار فرزند دختر دارند، که روناک فرزند اول این خانواده است، او سه خواهر کوچکتر از خودش دارد که همگی آنان تحصیلات دانشگاهی دارند.

خاطرات زیادی از دوران کودکی خود ندارد ، به جز اینکه بسیار شیطون بوده و خرابکاری زیاد می‌کرده ، اما از آنجا که مادرش شاغل بود ، مراقبت از خواهرانش را همیشه برعهده داشته به همین دلیل از کودکی شخصیت استقلال‌طلبی در او به خوبی نمایان بوده ضمن اینکه خانه‌داری و آشپزی را از همان روزهای نوجوانی به خوبی فرا گرفته است.

او با اینکه شیطون و پر شر و شور بوده اما بچه درسخوانی هم بود. معمولا بابت یک موضوع، جلوی دفتر دبیرستان می‌ایستاد، اما چون شاگرد زرنگ بوده ، از خطایش چشم‌پوشی می‌کردند. می‌گوید : به خاطر تقلبی که در امتحان به دوستم رسانده بودم ، سه روز اخراج شدم و نمره‌ام صفر شد.

به محض اینکه دیپلمش را گرفت، وارد دانشگاه نشد، بلکه وقفه‌ای در آن به وجود آمد، چرا که در مدرسه به تدریس نقاشی و خطاطی می‌پرداخت تا اینکه سرانجام تصمیم گرفت دانشجو شود و در رشته مهندسی طراحی صنعتی پذیرفته شد.

هنر را کماکان دنبال می‌کرد ، فیلم می‌دید ، تلویزیون تماشا می‌کرد تا اینکه یک روز یکی از دوستانش که از علاقه او به هنر آگاه بود ، به او پیشنهاد کرد که برای بازی در یک فیلم سینمایی تست بدهد و ابتدا عکسش را به گروه سازنده نشان بدهد ، اما او نسبت به این کار بی‌میل بود و ناامید

روناک یونسی و همسرش,روناک یونسی

تصور نمی‌کردم ، اتفاقی بیفتد ، اما برخلاف انتظار ، فردای همان روز تماس گرفتند و از من دعوت کردند که به دفتر فیلمسازی بروم ، آنجا بود که برای اولین بار قاسم جعفری را دیدم.او به آنجا رفت و به دورخوانی مشغول شد در پایان دورخوانی گروهی ، همان روز انتخاب شد ، برایش باورکردنی نبود ، مراحل پیش تولید به سرعت سپری شد و او حالا می‌دانست که باید در فیلم گرگ و میش به کارگردانی قاسم جعفری بازی کند.

جزییات جدید درگذشت حبیب خواننده سرشناس+ عکس

تیپ متفاوت محمد محبیان در مراسم ختم پدرش حبیب+عکس

عکس ویشکا آسایش و پسرش


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.