تبریک تولد خواهر | ۷۰ متن تبریک تولد زیبا به خواهر کوچکتر و بزرگتر

تبریک تولد خواهر | ۷۰ متن تبریک روز تولد برای خواهر کوچکتر و بزرگتر

بعضی ها میگویند خواهر داشتن هم نعمت است هم بلا ، اما همان ها هم ته قلبشان برای خواهری که مهربانی اش به مادر و حامی بودنش به پدر رفته جایگاه ویژه ای قائلند. خواهر داشتن مثل داشتنی یک دوست واقعی است … کسی که حتی وقتی از دست شما عصبانی است قلبش برای شما میزند و دل نگران خوشبختی و آینده شماست. خوب حتما شما هم دلتان میخواهد برای تبریک تولد همچین موجودی در زندگی تان کلماتی را با دقت و حوصله انتخاب کنید . اینجا ما به شما کمک میکنیم زیباترین متن ها و پیام های تبریک تولد را برای خواهر عزیزتان پیدا کنید که با خواندن آن برای لحظه هم شده دل خواهر کوچکتر یا بزرگتر خود را شاد کنید.

بسم الله الرحمن الرحیم 

متن تبریک تولد خواهر

پیام تبریک زیبا و صمیمانه برای تولد خواهر 

خیلی از ما برای گفتن تبریک به مناسبت تولد عزیزانمان دنبال پیام های آماده اینترنتی هستیم. اگر شما دارید این متن را میخوانید حتما یکی از همین افراد هستید. راستش را بخواهم بهترین کار این است که خودتان چند لحظه وقت بگذارید و کلمات را برای تبریک تولد خواهر کوچکتر یا بزرگتر خود یکی یک گلچین کنید و به جای جوک های بیمزه یا اشعار لوس ، حرف دلتان را به و او بگویید… اما اگر نمیتوانید عشق و محبتتان را درست منتقل کنید اینجا ما برای شما یک لیست از پیام های تبریک تولد آماده کرده ایم … پیام هایی پر از عشق و مهر و صداقت با بیانی ساده و بی شیله پیله … بگردید پیامی انتخاب کنید که حرف دلتان باشد.

تبریک تولد خواهرانه

*.*.*.* متن تولد خواهر *.*.*.*

هر وقت که به تو نگاه می کنم انگار خودم را در آینه می بینم و هر وقت که به خودم در آینه نگاه می کنم انگار تو را می بینم. تو عزیز ترین منی و من همیشه از خدا خواستار بهترین ها برای تو ام . تولدت مبارک خواهر جانم.

تبریک تولد خواهر 

*.*.*.* پیام تولد خواهر ۱ *.*.*.*

خواهر کیست ؟ کسی که میتواند مدام تو را اذیت کند ، با تو دعوا کند ، به تو اخم کند و سر به سرت بگذارد اما بیشتر از هر کسی در جهان تو را دوست بدارد. چقدر خواهر داشتن خوب است . تولدت مبارک خواهری من .

تبریک تولد برادر به خواهر

*.*.*.* متن تولد خواهر ۲ *.*.*.*

میدونی وقتی تو رو میبینم به چی فکر میکنم ؟ فکر می کنم که من ثروت مند ترین و خوشبخت ترین آدم روی زمینم چون خواهری مثل تو دارم. بهترینم تولدت مبارک.

تبریک تولد خواهر شوهر

*.*.*.* پیام تولد خواهر ۳ *.*.*.*

من برای تمام روزهایی که با هم دعوا کردیم از تو معذرت خواهی نمی کنم. یا بابت روزهایی که با هم قهر بودیم … یا همه حرف هایی که بدی که به هم زدیم … چون هیچ کدامش از ته قلب مان نبود. میخواهم بدانی که با وجود همه تفاوت هایمان، هنوز دوستت دارم و دلم می خواهد همیشه از تو مراقبت کنم ، خواهر کوچولوی زیبای من . تولدت مبارک.

تبریک تولد خواهر از راه دور

*.*.*.* متن تولد خواهر ۴ *.*.*.*

من کنارتم ، حتی اگر هیچ کس به تو توجه نکند،من پشتمم حتی اگه همه دنیا پشتت رو خالی کنن و بدون وقتی احساس تنهایی میکنی من عاشقانه کنارتم. بهترین خواهر دنیا، تولدت مبارک.

تبریک تولد خواهر به زبان طنز

*.*.*.* پیام تولد خواهر ۵ *.*.*.*

اگر چه من گاهی احمقانه ترین کارها را انجام می دهم ، گاهی عصبانی ات میکنم یا سربه سرت میگذارم. اما چیزی که باید بدانی این است : به تو که فکر میکنم قلمبم از شدت محبت به تو فشرده میشود و دیدن ناراحتی ات بدترین غم دنیاست … بهترین خواهر کهکشان ، تولدت مبارک.

تبریک تولد خواهر زن

*.*.*.* متن تولد خواهر ۶ *.*.*.*

خواهر عزیزم، بدان که هیچ کس هیچ گاه نمی تواند بین من و تو فاصله بیاندازد و من همیشه مثل زمان کودکی مان هرگز دستان تو را رها نخواهم کرد.  تولدت مبارک گل زیبای من .

تبریک تولد خواهر به خواهر

*.*.*.* پیام تولد خواهر ۷ *.*.*.*

حالا که فکرش را میکنم کودکی من بدون داشتن خواهری مثل تو کسل کننده و بی معنی می گذشت. خوشحالم که تو را دارم . تولدت مبارک خواهر عزیزم.

تبریک تولد به خواهر کوچیکه

*.*.*.* متن تولد خواهر ۸ *.*.*.*

خواهر ها انسان های معمولی نیستند. آن ها مثل فرشته ها مراقب ما هستند و مثل مادر پناه روزهای خستگی مان میشوند .خواهر قشنگم تولدت مبارک .

تبریک تولد به خواهر بزرگه

*.*.*.* پیام تولد خواهر ۹ *.*.*.*

در روز تولدت برایت عشق ، خوشبختی ، خنده های از ته دل ، یک خانواده خوب ، یک جیب پر از پول ، یک قلب پر از مهر و یک عالمه دوست واقعی مثل خودت آرزوی میکنم. . تو لایق همه خوبی های روی زمینی ، تولدت مبارک خواهر جانم.

تبریک تولد خواهر صمیمانه

*.*.*.* متن تولد خواهر ۱۰ *.*.*.*

شاید هیچ وقت به تو نگفته باشم اما تمام دردهایم تنها در آغوش خواهری مثل تو درمان می شوند. تولدت مبارک مهربانم .

تبریک تولد خواهر.com

*.*.*.* پیام تولد خواهر ۱۱ *.*.*.*

من بدون خواهری مثل تو کامل نمی شدم. من از تو آموختم ، به تو تکیه کردم ، به تو افتخار کردم و از تو الگو گرفتم . وجود تو دلگرمی و دلخوشی سخت ترین روزهای من بود. چطور میتوانم تو را انقدر زیاد دوست نداشته باشم وقتی انقدر دوست داشتنی هستی ؟ تولدت مبارک .

www.تبریک تولد خواهر

*.*.*.* متن تولد خواهر ۱۲ *.*.*.*

خواهر عزیزم ، جان جانانم ! تو را که نگاه میکنم  ، تمام خاطرات کودکی ام زنده میشود . انگار صدای خنده های قشنگت توی مغزم میپیچد و مرا غرق محبت به تو میکند. هیچ چیز را بیشتر از دیدن خوشبختی و شادی تو از خدا نمیخواهم . تو همه قلب منی ، تولدت مبارک.

تبریک تولد خواهر خودمونی

*.*.*.* پیام تولد خواهر ۱۳*.*.*.*

خواهر عزیزم هیچ کدام از ما کامل نیستیم اما همین نقص هایمان، از ما خواهرهای فوق العاده ای ساخته است. تولدت مبارک.

تبریک تولد آبجی

*.*.*.* متن تولد خواهر ۱۴ *.*.*.*

هر فردی به دنبال چیزی می گردد؛ ، موفق بودن ، مهربان بودن، قابل احترام بودن، وعشق واقعی. اما خواهر عزیزم تو تمام این ویژگی ها را یکجا داری. تو واقعا منحصر به فردی و من با تمام وجودم به تو افتخار میکنم. تولدت مبارک.

تبریک تولد آبجی کوچیکه

*.*.*.* پیام تولد خواهر ۱۵ *.*.*.*

چیزهای زیادی در این جهان بدون نقص در کنار هم قرار می گیرند همچون خواهرانگی من و تو که ریتم جذاب موسیقی زندگی ماست. تولدت مبارک خواهر دلبندم.

تبریک تولد آبجی بزرگه

*.*.*.* متن تولد خواهر ۱۶ *.*.*.*

اگر زندگی من شبیه نقاشی باشد تو با بودنت به این نقاشی رنگ میدهی . اگر زندگی ام شبیه شعر باشد تو معنا و مفهومی این قصیده زیبایی ، اگر زندگی ام شبیه یک قطعه موسیقی باشد تو گوشنواز ترین نت های آن هستی . اگر زندگی من شبیه یک منظره از طبیعت باشد تو مثل هوای تازه در آن هستی . با وجود تو زندگی من زیباتر است خواهر جانم. از صمیم قلمب سالروز تولدت را به خودم تبریک میگویم.

تبریک تولد آبجی جانم

*.*.*.* پیامک تولد خواهر ۱۷ *.*.*.*

خواهر دوست داشتنی و جذاب من، زندگی من بدون تو بی معناست. تولدت مبارک عزیزم.

تبریک تولد آبجی جونم

*.*.*.* پیام تولد خواهر ۱۸ *.*.*.*

برای برادری مثل من داشتن خواهری مثل تو مثل داشتن یک دوست واقعی است ، کسی که بتوانی به او اعتماد کنی ، سنگ صبورت باشد و همیشه بتوانی روی کمکش حساب کنی .ممنونم که در زندگی من هستی خواهر عزیزم، امیدوارم من هم بتوانم برای تو برادی باشم که به داشتنم افتخار کنی . تولدت مبارک بهترین خواهر جهان.

تبریک تولد خواهر بزرگتر

*.*.*.* متن تولد خواهر ۱۹ *.*.*.*

من خوش اقبالم که بهترین خواهر دنیا را دارم ، مطمئنم هیچ وقت ، هیچ کس را به اندازه تو دوست نخواهم داشت . تو خوش شانسی بزرگ زندگی منی و از صمیم قلبم بابت داشتن خواهری چون تو خوشحالم .تولدت مبارک جان و دل من .

تبریک تولد آبجی مهربونم

*.*.*.* پیام تولد خواهر ۲۰ *.*.*.*

روز تولدت تو بهانه خوبی برای خوشحل کردن تو و جبران خوبیهای توست. برای من معنی خوشبختی دیدن خوشحالی توست . بگو چطور میتوانم همیشه باعث لبخند روی لبت باشم ؟ دوستت دارم یاردگاری روزهای کودکی ام. تولدت مبارک خواهر جان.

تبریک تولد آبجی بزرگ

*.*.*.* متن تولد خواهر ۲۱ *.*.*.*

داشتن بعضی چیزها در زندگی شاید عادی و تکراری باشد اما روح و جان زندگی است . مثل داشتن یک خواهر …. تولدت مبارک .

تبریک تولد آبجی خوبم

*.*.*.* نوشته تولد خواهر ۲۲ *.*.*.*

بودن تو مثل خنکی یک هوای تازه هنگام گشودن پنجره است . بودن تو مثل نوشیدن یک فنجان چای تازه هنگام خستگی است . بودن تو مثل خود عشق است ، عشقی که قلبت را مچاله میکند اما قابل بیان نیست . چقدر داشتن خواهری مثل تو خوب است عزیزترینم . و من چقدر خوشبختم که خواهری مثل تو دارم . تولدت مبارک نازنیم.

تبریک تولد آبجیم

*.*.*.* پیام تولد خواهر ۲۳ *.*.*.*

خواهر عزیزم ممنونم که بهترین مونس من هستی. تولدت مبارک.

تبریک تولد خواهرانه

*.*.*.* متن تولد خواهر ۲۴ *.*.*.*

زمین بدون طلوع آقتاب چگونه خواهد بود؟ یا زندگی یک پروانه در دشتی که بدون گل ؟ زندگی من هم بدون خواهری مثل تو به همان اندازه تاریک و بی معناست است. تولدت مبارک خواهر عزیزم.متن تبریک تولد آبجی

*.*.*.* متن تولد خواهر ۲۵ *.*.*.*

خواهر جان ! من هر سال منتظر روز تولدت هستم، چون که تو هر سال چاق تر و پیرتر می شی و من می تونم از لباس ها و وسایلت استفاده کنم . از طرف خواهر کوچولوی بدجنست ، تولدت مبارک.

پیام تبریک تولد آبجی

*.*.*.* پیام تولد خواهر ۲۶ *.*.*.*

من عاشق تو ام ! عاشق مهربانی های بی دریغت . عاشق لبخند های ملیح و نگاه نگرانت وقتی به من نگاه میکنی . عاشق مشاوره های خواهرانه ات و عاشق آغوشت که چیزی از آغوش مادرانه کم ندارد. تو زندگی من جان دلم . تولدت مبارک خواهر قشنگم.

sms تبریک تولد آبجی

*.*.*.* متن تولد خواهر ۲۷ *.*.*.*

میدونی خواهری وقتی کوچولو بودی چقدر با نمک و جذاب و تو دل برو بودی ؟ الانم که بزرگ شدی تو نگاه من تو جذاب ترین و قشنگ ترین دختر دنیایی … خدا رو شکر میکنم که خدا خواهر خوبی مثل تو به من داد…. همیشه و همه جا روی من حساب کن … من همیشه کنارتم خواهر کوچولو . تولدت مبارک .

اس ام اس تبریک تولد آبجی

*.*.*.* نوشته تولد خواهر ۲۸ *.*.*.*

هر وقت که سختی های زندگی مرا نا امید می کند، تنها آغوش خواهرانه تو مرا امیدوار میکند و هر وقت از نامردی و جفای روزگار دلسرد میشوم لبخند زیبای تو دلم را گرم میکند. تو بهترین خواهر دنیایی و من عاشقانه دوستت دارم . تولدم مبارک جان و جهانم.

تبریک تولد آبجی دوست دارم

*.*.*.* پیام تولد خواهر ۲۹ *.*.*.*

میدونی چرا من همیشه تو رو بغل می کنم؟ چون در آغوش تو من میتونم دلم رو قرص کنم ، وجودم رو از غم ها صیقل بدم و آرامش بگیرم.هیچ وقت نمیتونم بهت بگم که چقدر از داشتنت خوشحالم ،اما بدون که بهترین خواهری هستی که هرکسی تو دنیا دلش میخواد داشته باشم. تولدت مبارک مهربان ترین .

متن تولد خواهر 

*.*.*.* پیامک تولد خواهر ۳۰ *.*.*.*

یکی از معایب داشتن خواهری مثل تو اینه که من نمی تونم هیچ چیزی رو از تو پنهان کنم – اگرچه این هم جز مزایا داشتن خواهر محسوب میشه چون بعد از شنیدن نظر تو همیشه از مخمصه نجات پیدا می کنم. اگه قول میدی پر رو نشی باید بهت بگم که حرفات همیشه دل منو قرص میکنه . خوشحالم که خواهر دارم . تولدت مبارک.

متن تبریک تولد خواهر

*.*.*.* پیام تولد خواهر ۳۱ *.*.*.*

خواهر یعنی حمایت و شیرینی و مهربانی و عشق خنده و مهربانی. تو دوستی هستی که می توانم هر لحظه را کنار تو به شادی سپری کنم. تولدت مبارک خواهرعزیزم.

متن تولد خواهر بزرگ

*.*.*.* متن تولد خواهر ۳۲ *.*.*.*

تولدت مبارک . از طرف خواهر/ برادر ی که تو را بیشتر از جانش دوست دارد.

متن تولد خواهر شوهر

*.*.*.* متن تولد خواهر ۳۳ *.*.*.*

برای من داشتن یا نداشتن دوست خوب اصلا مهم نیست ، چرا که مطمئن هستم که همیشه تو را در کنارم خواهم داشت. تو بهترین خواهر دنیا و بهترین دوست منی … دوستت دارم و خدا را بابت داشتنت هزاران بار شکر میکنم. تولدت مبارک.

متن تولد خواهر بامزه

*.*.*.* پیام تولد خواهر ۳۴ *.*.*.*

اعتراف می کنم که همیشه به تو حسودیم می شد. از بچگی تا حالا … اما همیشه به خودم می بالم که با الگو گرفتن از تو رشد کردم. تو مایه افتخار منی بهترینم . تولدت مبارک خواهر عزیزم.

تبریک تولد خواهر کوچکتر

*.*.*.* متن تولد خواهر ۳۵ *.*.*.*

خواهر بزرگتر همان مادر است که زبانت را بهتر بلد است ، نصیحت هایش به درد بخور تر است و آغوشش همیشه برای تو باز است … خدار شکر میکنم که خواهری مثل تو دارم . تولدت مبارک .

متن تولد خواهر کوچکتر

متن زیبا و عاشقانه برای روز تولد خواهر 

تولد یکی از خاص ترین روزها در زندگی هر فرد است. مهم نیست که تولد خواهر بزرگتر یا کوچکتر شما باشد ، بهتر است که بهترین آرزوها و حس و حال را برایش ایجاد کنید تا از عشق شما به خودش اطمینان پیدا کند. تلاش کنید با ساده ترین کارها این روز را برایش تبدیل به یک روز خاص و به یاد ماندنی کنید. او هیچ وقت این را فراموش نخواهد کرد. مثلا میتوانید با نوشتن یک پیام تبریک زیبا برای تولدش به او بگویید که چقدر بای شما دوست داشتی و باارزش است و چقدر بابت کارهای که برای شما کرده از او ممنونید. شاید به نظر کار ساده ای بیاید اما این حرف ها اگر از ته دل باشد همیشه در یاد و خاطر او خواهد ماند.

متن تبریک تولد خواهر عزیزم

*.*.*.* پیام تولد خواهر ۳۶ *.*.*.*

تو بال پرواز من بودی وقتی خسته و پرشکسته بودم. هر وقت فکر کردی دیگر توان نداری روی بال های کوچک من حساب کن … دوستت دارم خواهری … تولدت مبارک .

متن تولد خواهر بزرگتر

*.*.*.* متن تولد خواهر ۳۷ *.*.*.*

چه روز قشنگیه امروز … روزی که خدا تو را به ما داد … و من صاحب بهترین خواهر در تمام کهکشان راه شیری شدم … تولدت مباااااااارک .

متن تولد خواهر زن

*.*.*.* نوشته تولد خواهر ۳۸ *.*.*.*

خواهر جانم . گل قشنگم . به تو که فکر میکنم قلبم تند تر میتپد. شاید چون خیلی عاشق تو ام و شاید چون همیشه نگران زندگی و آینده ات هستم. امروز روزت توست و من مثل همیشه برای آرزوهایت دست به دعا برداشته ام. دوستت دارم . تولدت مبارک .

تبریک تولد خواهری

*.*.*.* پیام تولد خواهر ۳۹ *.*.*.*

تولدت مبارک خواهر عزیزم … با عشق و احترام بی پایان خواهرت/ برادرت.

متن تولد خواهر ته تغاری

*.*.*.* متن تولد خواهر ۴۰ *.*.*.*

خواهر موذی مثل تو و برادر مسخره ای مثل من همیشه با هم مثل سگ و گربه یا موش و گربه یا خر و گربه دعوا می کنن. اما خودت بهتر میدونی که چقدر دوستت دارم . اگر نمیدونی بدون . تمام . تولدت مبارک .

متن تولد خواهر شوهرم

*.*.*.* پیامک تولد خواهر ۴۱ *.*.*.*

از تو کوچک ترم و این باعث شده که خیلی چیزا ازت یاد بگیرم ، باعث شده بشتر بهتر تکیه کنم و همیشه دیدم که نگران من و آینده منی …. کاش منم یه روزی بتونم تکیه گاه خستگی های تو باشم و محبت های بی دریغت رو جبران کنم. تولدت مبارک بهترین خواهر همه سیاره ها و ستاره ها.تولدت مبارک ماه من.

متن تولد خواهر ساده

*.*.*.* پیام تولد خواهر ۴۲ *.*.*.*

بهترین و خوشگل ترین خواهر دنیا، تولدت مبارک.

متن تبریک تولد خواهر

*.*.*.* متن تولد خواهر ۴۳ *.*.*.*

هرگز خاطرات کودکی کردن کنار خواهر شیطونی مثل تو رو فراموش نمیکنم. تو نقش اول خاطرات کودکی منی. همونطور که وقتی تو هچل می افتم تو اولین کسی که هستی که برات درد دل میکنم و ازت کمک میخوام .و همونطور که وقتی میخوام از خدا چیزی بخوام تو نفر اولی که یادش می افتم. همیشه بهترین ها و قشنگ ترین ها رو برات از خدا میخوام . با خنده تو میخندم و با غم تو غصه میخورم . پس همیشه بخند. تولدت مبارک جان دلم.

متن تولد خواهر مبارک

*.*.*.* نوشته تولد خواهر ۴۴ *.*.*.*

برای من تو همیشه همان خواهر کوچولو باقی می مانی حتی اگر صد ساله شوی. همیشه در کنارتم و حتی اگر ازت دور باشم قلبم برای خوشبختی تو میزنه … دوستت دارم آبجی کوچولوی نازم.

متن تولد خواهر صمیانه

*.*.*.* پیام تولد خواهر ۴۵ *.*.*.*

تولدت مبارک زیبا ترین، خاص ترین و جذاب ترین خواهر دنیا.

متن تولد خواهر به زبان ساده و خودمونی

*.*.*.* متن تولد خواهر ۴۶ *.*.*.*

هر کسی تو این دنیا شانس هایی داره ، مثل داشتن یک خانواده خوب ، یا پیدا کردن یه رفیق پایه یا عشق واقعی. میخوام بدونی داشتن خواهر خوبی مثل تو بزرگترین شانس زندگی من بوده و هست. بهترین ها رو در روز تولدت برات آرزو می کنم. امیدوارم به تمام چیزایی که برات مهم ند برسی. چون تو لیاقت بهترین ها رو داری.

متن زیبا تبریک تولد خواهر

*.*.*.* متن تولد خواهر ۴۷ *.*.*.*

بهترین و عاقل ترین خواهر دنیا، تولدت مبارک. تو همیشه می دانی که چطور من را خوشحال کنی . ولی من جز دردسر هیچی برای تو ندارم … ولی به جاش همیشه بهترین ها رو از خدای برای تو میخوام . امیدوارم اون بتونه محبت های تو رو جبران کنه و قشنگ ترین سرنوشت رو برات مقدر کنه. دوست دارم.

متن تولد خواهر جدید

*.*.*.* متن تولد خواهر ۴۸ *.*.*.*

من همیشه پا به پای تو خواهم آمد. درست مثل وقتی بچه بودیم و پاهای کوچکت خسته میشد و من صبر میکردم تا تو به من برسی … همیشه روی من حساب کن خواهر کوچولوی قشنگم. تولدت را با عشق بی اندازه تبریک میگویم.

متن تولد خواهر خاص

*.*.*.* پیام تولد خواهر ۴۹ *.*.*.*

وقتی به دنیا آمدی ما صاحب یک گل زیبای  کوچولو در خانه شدیم. هر سال که بزرگتر میشوی به زیبایی ها و جذابیت هایت اضافه میشود. حالا امروز روز تولد توست و همه خانه از عطر وجود مهربانت لبریز است. من خوشبختم که خواهری مثل تو دارم. تولدت مبارک گل قشنگ من.

متن تولد خواهر غمگین

*.*.*.* نوشته تولد خواهر ۵۰ *.*.*.*

برای بهترین و منحصر به فرد ترین خواهر دنیا بهترین ها را آرزو دارم. تولدت مبارک.

پیام تولد خواهر 

*.*.*.* متن تولد خواهر ۵۱ *.*.*.*

وقتی به کلمه دوست فکر میکنم اولین چیزی که در ذهنم نقش میبنند تصویر توست . تو معنی دوستی و رفاقت واقعی را به من آموختی ، خدا را برای وجودت شکر گذارم خواهر عزیزم. تولدت مبارک.

پیام زیبا تبریک تولد خواهر

*.*.*.* پیام تولد خواهر ۵۲ *.*.*.*

بگذار به تو بگویم جان دلم که جهان جای خیلی خوبی نیست ! بگذار بگویم که دنیا قرار نیست همیشه با ما مهربان باشد ! اینجا هیچ چیز عادلانه نیست گل من ! اما امروز روز تولد توست … بخند … حتی اگر غمگینی بخند … چرا که لبخند تو مثل شکفتن زیباترین گل هستی است و خوشحالی ات دعای همیشگی من.

پیام تولد خواهر شوهر

*.*.*.* متن تولد خواهر ۵۳ *.*.*.*

بهترینم در روز تولدت دوباره سرم را به سمت آسمان میگیرم و از ته قلبم بهترین ها را برایت از خدا میخواهم . و همیشه در کنارت هستم چه روز های خوب … چه روز های بد . هر وقت حس کردی که تنهایی کافی است پشت سرت را نگاه کنی ، من با آغوش باز آنجا هستم. تولدت مبارک نازنینم.

پیام تولد خواهرم

*.*.*.* پیام تولد خواهر ۵۴ *.*.*.*

خداوند در زندگی به من نعمت های بسیاری داده و خواهر جانم ، بدان تو یکی از بهترین نعمت های الهی هستی. زادروزت مبارک.

پیام تولد خواهر زن

*.*.*.* متن تولد خواهر ۵۵ *.*.*.*

دلم میخواست برایت خواهر/ برادر بهتری باشم … دلم میخواست تکیه گاهت بودم ، سنگ صبور و بهترین دوستت … اما من هیچ وقت انقدر خوب و کامل نبودم. اما تو خواهر جانم همیشه برای من بهترین بودی و من قدردان مهربانی های تو ام … امروز روزت تولد توست و من برای تو از درگاه الهی برآورده شدن همه آرزوهایت را میخواهم … تولدت مبارک هستی من.

پیام تولد برادر به خواهر

*.*.*.* پیام تولد خواهر ۵۶ *.*.*.*

من خیلی خوش شانسم که خواهری به زیبایی و منحصر به فردی تو دارم. برای تمام حمایت هایت ازت ممنونم. تولدت مبارک.

متن پیامک تبریک تولد خواهر

*.*.*.* متن تولد خواهر ۵۷ *.*.*.*

زندگی من با داشتن خواهری مثل تو بهتر از این نمی شود. با بهترین آرزوها برای تو ، میلادت مبارک.

پیام تولد خواهر بزرگتر

*.*.*.* نوشته تولد خواهر ۵۸ *.*.*.*

خواهر کوچولوی من تولدت مبارک. من برای تمام لحظات خوبی که با هم گذراندیم به تو مدیونم.

پیامک تولد خواهر کوچکتر

*.*.*.* پیام تولد خواهر ۵۹ *.*.*.*

خواهر ها مانند جواهرات قیمتی اند و من خوشحالم که یک الماس گران بها مثل تو در زندگی ام دارم. امیدوارم در روز تولدت ،خاطرات زیبایی برایت به یادگار بماند.

پیامک تولد خواهر زن

*.*.*.* متن تولد خواهر ۶۰ *.*.*.*

با گذشت زمان، خاطراتمان تنها جز جدانشدنی زندگی ما میشوند. و تو قشنگ ترین و شرین ترین قسمت خاطرات کودکی منی خواهر جانم.  برایت سلامتی و خوشبختی را آرزو دارم . تولدت مبارک عزیز خواهر.

پیام تولد خواهر به خواهر

*.*.*.* پیام تولد خواهر ۶۱ *.*.*.*

چرا تو از گذر عمر و بیشتر شدن سنت نگرانی وقتی مثل شراب ناب هر چه میگذرد تو با ارزش تر و شیرین تر میشوی ؟ تو مثل آب زلال یک چشمه ، خنکای زندگی منی … خواهر جانم ، تولدت مبارک.

پیامک تولد خواهر

*.*.*.* متن تولد خواهر ۶۲ *.*.*.*

بابت تمام روز هایی که با هم گذراندیم، با هم خندیدیم و با هم گریه کردیم از تو ممنونم. بابت روزهایی که کنارم بودی ، سنگ صبورم بودی ، مشاورم بودی ، ازت ممنونم. بابت همه نگاه های مهربون ولی نگرانت ازت ممنونم . تولدت مبارک خواهرم … دوستت دارم.

بهترین پیامک تولد خواهر

*.*.*.* پیام تولد خواهر ۶۳ *.*.*.*

تولیدکنندگان دارو باید کمی از DNA  تو را بردارند و با مواد شیمیایی ترکیب کنند تا قرصی به نام «آرامش بخش روح » من را تولید کنند. تولدت مبارک بهترین خواهر دنیا.

پیامک تولد برادر به خواهر

*.*.*.* متن تولد خواهر ۶۴ *.*.*.*

خواهر ها مثل الماس های درخشان هستند. آن ها می درخشند، ارزشمندند و برای هر زنی در جهان بهترین و نزدیک ترین دوست هستند. عزیز دلم بدان که قدرت را میدانم . تولدت مبارک زیباترین.

sms تولد خواهر

*.*.*.* پیام تولد خواهر ۶۵ *.*.*.*

خواهر ها انگار دوایی برای تسکین درد بشر هستند . خداوند آنها خلق کرده است تا یادمان نرود همیشه دو چشم مهربان در نزدیکی ما هست که عاشقانه نگران ماست. تولدت مبارک خواهر جانم.

sms متن تبریک تولد خواهر

*.*.*.* متن تولد خواهر ۶۶ *.*.*.*

خواهر جونم ، می دونی که تو بهترین دوست منی ؟ تولدت مبارک .

sms تبریک تولد خواهر

*.*.*.* نوشته تولد خواهر ۶۷ *.*.*.*

میگویند ما اعضای خانواده مان را انتخاب نمیکنیم… اما برای من فرقی نمیکند چون اگر حق انتخاب داشتم از بین هزارن دختر روز زمین تو را به خواهری انتخاب میکردم … تو همیشه برای من بهترین بودی خواهر جان … ببخش اگر گاهی خواهر/ برادر ی نبودم که دلت میخواست داشته باشی … دوستت دارم . تولدم مبارک.

sms تبریک تولد به خواهر

*.*.*.* پیام تولد خواهر ۶۸ *.*.*.*

خواهر بزرگم ، مهربانم ، رفیقم ، شاید به خاطر غرور کودکانه هیچ وقت به تو نگفته باشم . اما همیشه دلم خواسته که مثل تو باشم . و البته هیچ کس به خوبی و مهربانی و عشق تو نخواهد بود. به تو افتخار میکنم و برای داشتن خواهری مثل تو خدا را شاکرم . برایت در این روز و هر روز خوشبختی ، شادی و موفقیت آرزومندم. تولدت مبارک .

پیام تبریک تولد خواهرانه

*.*.*.* متن تولد خواهر ۶۹ *.*.*.*

ممکنه من گاهی حرصت رو دربیارم که خوب حقته … ممکنه سربه سرت بگذارم که خوب خیلی کیف میده … ممکنه با هم دعوا کنیم که خوب حتما تقصیر توئه … اما بدون همیشه کنارت میمونم ، همیشه روی من حساب کن . من خیلی خیلی خیلی دوست دارم . تولدت مبارک خواهر کوچولوی من.

تبریک تولد خواهرانه از طرف برادر

*.*.*.* پیام تولد خواهر ۷۰ *.*.*.*

هر چی که بزرگتر میشم بیشتر دلم آغوش تو رو میخواد خواهر جان ، بیشتر به نصیحت هات احتیاج پیدا میکنم و بیشتر دوست دارم که وقتم رو کنارت بگذرونم. اگه از کودکی ها تا حالا وقتی بوده که قلب مهربونم رو رنجوندم منو ببخش …کاش بدونی که چقدر برای من با ارزشی … دوستت دارم . تولدت مبارک.

تبریک تولد خواهرانه جدید

منبع :wishesgreeting / ترجمه اختصاصی سایت دلبرانه 

تبریک تولد خواهرانه خاص متن تبریک تولد خواهری تبریک تولد خواهرانه متن

بیشتر بخوانید : 

متن تبریک تولد | ۵۰ متن و جملات زیبا برای تبریک تولد

تبریک تولد پدر | ۱۰۰ متن زیبا برای تبریک گفتن تولد پدر

تبریک تولد مادر | ۱۰۰ متن زیبا برای تبریک گفتن تولد مادر

تبریک تولد دوست | ۷۰ متن تبریک تولد به دوست و رفیق قدیمی


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.