عباس جدیدی باعث آزادی امیر تتلو شده است

عباس جدیدی باعث آزادی امیر تتلو شده است

امیر تتلو به دیدار عباس جدیدی رفت کسی که گفته می شود باعث آزادی امیر تتلو از زندان شده است.عباس جدیدی یکی از آنهایی بود که برای آزادی تتلو پیش قدم شد.

امیر تتلو خواننده زیرزمینی برای رهایی از زندان، دست به دامن عباس جدیدی شد. این قهرمان سابق المپیک که حالا عضو شورای شهر تهران است با قاضی پرونده این خواننده زیرزمینی که شاکی خصوصی اش هم بود ، صحبت کرد و حالا در خبرهای غیررسمی وساطت این عضو شورای شهر که یک چهره ورزشی است را در بخشش تتلو بی اثر نمی دانند و این موضوع را دلیل این می دانند که تتلو بعد از آزادی به دیدن عباس جدیدی رفته است.

عباس جدیدی,آزادی امیر تتلو,امیر تتلو,

امیر تتلو در صفحه شخصی اش نوشت:

عباس آقا جدیدى قهرمان قدیمى و الگوى پهلوانى واقعا تو این پرونده واسه ما رفتن و اومدن و زحمت کشیدن و با این همه کار و درگیرى واسه ما قدم برداشتن و همه جوره مارو شرمنده کردن هیچ ، تازه شال امام حسین هم تو حسینیشون به ما هدیه دادن

عباس آقا سلطانى و باعث افتخار و بزرگیو مردونگى رو باید از شما یاد گرفت

از خداوند براتون سلامتى و موفقیت میخوام و انشاالله که بتونم زحمتاتون رو جبران کنم

امیر تتلو در حسینیه عباس جدیدی

عباس جدیدی,آزادی امیر تتلو,امیر تتلو,

اعلام کرد که پس از آهنگ «مردمان بی عشق» از موسیقی خداحافظی می‌کند و می‌خواهد فوتبالیست شود. امیر تتلو در روز ۲۲ مهرماه ۱۳۹۳ به طور سرزده به تمرین تیم پرسپولیس وارد شد و اعلام کرد می‌خواهد جای علی کریمی را در این تیم بگیرد. طبق نوشته‌های مطبوعات در روزهای بعد اعلام شد امیر تتلو در همان روز توسط حمید درخشان سرمربی وقت پرسپولیس از تمرین این تیم اخراج شده است. خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس نیز بیان کرد که محترمانه از امیر تتلو خواسته است که برود. بعد از این حواشی وی در صفحه فیس بوک خودش اعلام کرد نمی‌خواهد برای پرسپولیس حاشیه سازی کند و قصد دارد فوتبال را در تیم راه آهن شروع کند. اما چند روز پس از این سخنان امید گلمکانی معاون رسانه‌ای باشگاه راه آهن اعلام کرد: «با توجه به اینکه از ابتدای لیگ چهاردهم بنای باشگاه راه آهن بر مبنای آن قرار گرفته که تمرینات تیم به دور از هرگونه هیاهوی رسانه‌ای برگزار شود تا کادرفنی و بازیکنان تمام تمرکز خود را بر روی مسائل فنی قرار داده و مطرح شدن مسائل حاشیه‌ای بویژه خارج از فوتبال، تمرکز تیم را برهم نزند، ضمن ادای احترام به اظهارنظرهای مختلف در این زمینه، با عرض عذرخواهی، از حضور افراد متفرقه در جریان تمرینات تیم راه‌آهن، ممانعت خواهد شد.»

عکس جدیدترین مدل لباس بارداری شیک سال ۲۰۱۷

قیمت گوشی هوآوی میت ۹ mate

آمار دسترسی به اینترنت و موبایل در ایران

 


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.