خلاصه داستان سریال پریا+قسمت آخر سریال پریا

خلاصه داستان سریال پریا+قسمت آخر سریال پریا

پریا به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه ایام بهار ۹۵ از شبکه سوم سیما پخش میگردد

این مجموعه در ۴۰ قسمت هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه روی آنتن خواهد رفت

سریال پریا

خلاصه داستان و موضوع سریال پریا

قصه از زمان حال و از جایی آغاز می‌شود که «پریا» با بازی لادن مستوفی پس از چند سال دوری از ایران به کشور باز می‌گردد. در شرایطی که پریا همچنان از ازدواج قدیمی‌ اش سرخورده است، وارد رابطه‌ای عاطفی با کیوان، پسرخاله‌اش می‌شود. زوج تازه به امید آغاز زندگی تازه مشکلات را یک به یک از سر راه بر می‌دارند اما برخی اتفاق‌ها ادامه رابطه عاشقانه این زوج را به خطر می‌اندازد. اتفاق‌هایی که همه خانواده را درگیر خود می‌کند. اتفاق‌هایی که نقطه عطف سریال است و عوامل سریال ترجیح می‌دهند فعلاً درباره آن صحبت نکنند.

همچنین مجموعه «پریا» جسورانه‌تر از سریال‌هایی که پیش از این درباره ایدز ساخته شده، دشواری‌ها و گرفتاری‌های این بیماران و البته اطرافیانشان را به نمایش می‌گذارد. این سریال ابعاد تازه و شاید درک نشده‌ای از بیماری ایدز را به نمایش می‌گذارد و به همین دلیل است که «شهرام» با بازی عمار تفتی به‌عنوان یک بیمار مبتلا به ایدز، نه موجودی گناه‌آلود است و نه حس شرم را بیدار می‌کند.

بازیگران سریال پریا

بازیگران سریال پریا

لادن مستوفی در نقش پریا / امیرحسین آرمان در نقش کیوان / افسانه بایگان نقش نیره / محمود پاک نیت در نقش حسین آقا / امیررضا دلاوری در نقش علیرضا / عمار تفتی در نفش شهرام / کمند امیرسلیمانی در نقش گلی / رامتین خدا پناهی / هادی قمیشی و…

بازیگران خردسال : محمد رضا شیرخانلو، سودا بهروز رشید، روژان تقی زاده و شادی نکته سنج

داستان سریال پریا

امیررضا دلاوری در خصوص سریال :

«علیرضا درگیر مشکلات شخصیت اصلی داستان می‌شود و به خاطر شغلش به خانواده مشاوره‌هایی هم می‌دهد.»

دلاوری هم با توجه به سابقه خوب سهیلی زاده به پر ببینده شدن سریال امیدوار است و مطمئن است این سریال هم که با توجه به بازیگران و عوامل و نویسنده خوب و ماهری دارد مخاطبان خود را پیدا می‌کند

سریال پریا

گقته های افسانه بایگان در خصوص سریال

افسانه بایگان درباره حضورش در این سریال می‌گوید: «کارهای آقای سهیلی زاده را هم دوست داشتم و سابقه ایشان را در جذب مخاطب می‌دانستم. البته در کنار همه این‌ها مهمترین دلیل من برای حضور در سریال موضوع اصلی آن و پرداخت متفاوت سریال به آن بود. موضوعی که معضل این روزهای جامعه ماست و تا به حال در آثار تصویری ما به آن پرداخته نشده است. به همین دلیل از حضور در این کار خوشحالم. چون معتقدم اگر نگاهی که خودم و نویسنده به این پدیده داریم، بتواند از طریق این سریال تأثیر خودش را بگذارد؛ رسالت خود را انجام داده‌ام و همین امر برایم خوشایند است.

سریال پریا

سریال پریا

سریال پریا

پشت صحنه سریال پریا

سریال پریا

عکسهای سریال پریا

سریال پریا

سریال پریا

سریال پریا

سریال پریا

در خصوص نقش پریا با بازی لادن مستوفی

لادن مستوفی در پریا نقش بانوی جوانی را به‌عهده دارد که از همسرش جدا شده و دو فرزند دارد.

ماجراهای این سریال با بازگشت پریا به کشور و عاطفه‌ای که بین او و کیوان شکل گرفته، آغاز می‌شود.

مستوفی از بازیگران گزیده‌کاری است که تماشاگران تلویزیون او را با نقش «حنانه پناهی» در سریال دوران سرکشی به یاد دارند. با توجه به سابقه حرفه‌ای این بازیگر و البته داستان جسورانه سریال، به نظر می‌رسد نقش تازه و متفاوتی را از او شاهد خواهیم بود.

سریال پریا

امیرحسین آرمان و لادن مستوفی در نمایی از پریا

سریال پریا

سریال پریا

سریال پریا

سریال پریا

سریال پریا

سریال پریا,داستان سریال پریا,عکس های پشت صحنه سریال پریا ,عکس های بازیگران سریال پریا

حسین سهیلی زاده کارگردان نام آشنای تلویزیون که سریال هایش همیشه پر مخاطب و مورد توجه مردم قرار گرفته است این بار با سوژه ای دست به تولید سریال زده است که در صدا و سیما کمتر به آن پرداخته شده است بله این بار پای ایدز در میان است در سریال پریا به کارگردانی حسین سهیلی زاده موضوعی که اولین بار در سال ۷۴ در سریال آخرین ستاره شب به آن پرداخته شد و بعد از آن سریال های نیستان به کارگردانی حسین مختاری و مینی سریال بیگانه ای در میان ما به کارگردانی احمد امینی به آن پرداختند و سریال های دیگر مثل در شهر و خط قرمز خیلی گذرا از کنار آن عبور کردند.
اما این بار سریال پریا آمده است تا از دشواری‌ها و گرفتاری‌های این بیماران و البته اطرافیانشان صحبت کند و ابعاد تازه و شاید درک نشده‌ای از بیماری ایدز را به نمایش بگذارد و همچنین واکنش اطرافیان و جامعه در قبال افراد مبتلا به ایدز را نمایش دهد و رفتارهای درست را در برابر این معضل اجتماعی آموزش دهد.
سریال «پریا» در چهل قسمت  ۴۵ دقیقه ای به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و به قلم سعید فرهادی نوشته شده است. مجری طرح این سریال «شرکت فانوس خیال زمان» می باشد که  محصول مشترکی از «اداره کل نمایش سیما» و موسسه آوای سلامت به نمایندگی از «وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی » است.
اسماعیل عفیفه تهیه کننده سریال  دربازه موضوع سریال می گوید:  وزارت بهداشت و درمان می‌خواهد اسم و عنوان این بیماری در سریال «پریا» مطرح شود و اطلاع‌رسانی درباره شیوه‌های پیشگیری از آن اهمیت ویژه‌ای یابد؛ زیرا موج سوم اچ ‌آی ‌وی در حال فراگیری است اما از نگاه سعید فرهادی به‌عنوان فیلمنامه‌نویس، آموزش راه و رسم خودش را دارد و در یک سریال نمی‌توان خیلی مستقیم آموزش داد وی بر اصالت قصه تاکید دارد و آموزش، را در لایه‌های زیرین طرح یک داستان پرکشش موفق می‌داند.

داستان سریال پریا

پریا پس از متارکه و طلاق از همسرش به قصد ادامه تحصیل از کشور خارج می شود ولی احساسات مادرانه او سبب می شود که پس از گذشت پنج سال برای دیدن دو فرزندش که نزد پدرشان زندگی می کنند به ایران بیاید و در شرایطی که همچنان از ازدواج اول خودش سر خورده است و کشمکش هایی با همسر اولش دارد وارد رابطه ای عاشقانه با کیوان پسر خاله خودش می شود و در حالی که امید به زندگی جدیدی دارد و مشکلات زندگی تازه را پشت می گذارد بیماری ایدز کیوان رابطه عاشقانه آنها را به خظر می اندازد و ….

اسامی بازیگران سریال پریا

لادن مستوفی بازیگر نقش پریا ، امیرحسین آرمان بازیگر نقش کیوان، افسانه بایگان بازیگر نقش خاله نیر، امیر رضا دلاوری نقش علیرضا حق گو، محمود پاک‌نیت حسین آقا پدر کیوان، عمار تفتی، کمند امیرسلیمانی بازیگر نقش گلی، رامتین خدا پناهی همسر سابق پریا و هادی قمیشی و اشکان هورسان بازیگر نقش آقای رستگار بازیگران اصلی این سریال هستند همچنین چهار بازیگر کودک با نام های: محمد رضا شیرخانلو، سودا بهروز رشید، روژان تقی زاده و شادی نکته سنج در این سریال ایفای نقش می کنند.

عوامل پشت صحنه سریال پریا

محمد افسری (مدیر تصویربرداری)، نعمت‌الله یمینی (مدیر تولید)، امیر زاغری (طراح صحنه)، پگاه تَرکی (طراح لباس)، سید جلال موسوی (طراح گریم)، مهدی آزادی(مدیر صدابرداری)، امیرسلیمانی (سرپرست و مدیر گروه برنامه‌ریزی)، امین محمودی (دستیار اول کارگردان)، مهین شهبازی(منشی صحنه)، مهدی پیله‌وریان(مدیر تدارکات)، هلیا رضایی (عکاس)

سریال پریا,داستان سریال پریا,عکس های پشت صحنه سریال پریا ,عکس های بازیگران سریال پریا

عوامل پشت صحنه سریال پریا

زمان پخش سریال پریا

طبق زمان بندی که از سوی عوامل تهیه و تولید این سریال بیان شده است احتمالا این سریال در بهار ۹۵ از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد . پس از اعلام زمان دقیق پخش سریال از سوی روابط عمومی شبکه سوم سیما این مطلب بروز رسانی می گردد.

 

جدیدترین عکس های پشت صحنه سریال پریا

سریال پریا,داستان سریال پریا,عکس های پشت صحنه سریال پریا ,عکس های بازیگران سریال پریا

کمند امیرسلیمانی,لادن مستوفی,عمار تفتی,امیر رضا دلاوری بازیگران سریال پریا

سریال پریا,داستان سریال پریا,عکس های پشت صحنه سریال پریا ,عکس های بازیگران سریال پریا

کمند امیر سلیمانی,امیر رضا دلاوری,امیر حسین آرمان ,حسین سهیلی زادهسریال پریا,داستان سریال پریا,عکس های پشت صحنه سریال پریا ,عکس های بازیگران سریال پریا

کمند امیر سلیمانی و مونا جعفری گریمور سریال

سریال پریا,داستان سریال پریا,عکس های پشت صحنه سریال پریا ,عکس های بازیگران سریال پریا

محمود پاک نیت و اشکان هورسان بازیگران سریال

سریال پریا,داستان سریال پریا,عکس های پشت صحنه سریال پریا ,عکس های بازیگران سریال پریا   لادن مستوفی,محمدرضا شیرخانلو, امیر رضا دلاوریسریال پریا,داستان سریال پریا,عکس های پشت صحنه سریال پریا ,عکس های بازیگران سریال پریا

لادن مستوفی,امیرحسین آرمان , مرتضی سعیدی (گریمور)

سریال پریا,داستان سریال پریا,عکس های پشت صحنه سریال پریا ,عکس های بازیگران سریال پریا

تولد افسانه بایگان در پشت صحنه سریال

سریال پریا,داستان سریال پریا,عکس های پشت صحنه سریال پریا ,عکس های بازیگران سریال پریا

کمند امیر سلیمانی بازیگر نقش گلی به همراه امیر رضا دلاوری بازیگر نقش علیرضا حق گو

سریال پریا,داستان سریال پریا,عکس های پشت صحنه سریال پریا ,عکس های بازیگران سریال پریابازدید حبیب کاشانی نماینده شورای شهر تهران از پشت صحنه سریال پریا

سریال پریا,داستان سریال پریا,عکس های پشت صحنه سریال پریا ,عکس های بازیگران سریال پریا

سریال “پریا” یک ژانر درام اجتماعی است

سعید فرهادی، نویسنده سریال” پریا” در گفت و گو با خبرنگار موسسه آوای هنر سلامت درباره ایده اولیه فیلمنامه سریال “پریا”بیان داشت: ایده نگارش اولیه این داستان از تابو بودن ایدز در جامعه و نیازی که مدام از سوی وزارت بهداشت و مسئولین مربوطه برای اطلاع رسانی درباره راه های پیشگیری و درمان و همچنین آموزش نوع برخورد صحیح اطرافیان با این بیماری یا بیماران مطرح می شد، در ذهن من شکل گرفت.

وی افزود: علت دیگر نگارش فیلمنامه زبان گویا و پرمخاطب رسانه است، زیرا همیشه آثار هنری از جمله فیلم های سینمایی و تلویزیونی قدرت تاثیرگذاری بیشتری روی مخاطبان دارند و مسلما با یک قصه جذاب می توان این تاثیرگذاری را چند برابر کرد. تا کنون در این زمینه کار بیشتر به همایش های تخصصی و توزیع بروشورهای آموزشی محدود مانده بود و هیچ گاه فضایی گسترده و عمومی جهت ایجاد یک گفتمان فراگیر پیرامون بحثی چنین خطیر در نظر گرفته نشده بود.

فرهادی در پاسخ به این سوال که آیا برای نگارش این سریال گروه نویسندگی با شما همکاری داشته اند، عنوان کرد: در نگارش این فیلمنامه تنها بوده ام ولی مشاوره های حقوقی و پزشکیِ زیادی از سوی متخصصان به یاری ام آمده تا بتوان مسئله را به دور از کلی گویی های رایج، به سمت جزئیاتی ملموس و واقع گرایانه برد. تمام تلاش این گروه آن بود تا خروجیِ اثر مبتنی بر روندی باشد که در عین هشدارآمیز بودن، به ترس های بی جایی که سال هاست به غلط موضوع HIV ایدز را فراگرفته دامن نزند و دیدی روشن از آن به مخاطب ارائه دهد. ما متفق القول بودیم که راه حل این بحران ترس و وحشت و تابو نگه داشتنش نیست؛ بلکه باید با این بیماری نیز همچون هر بیماریِ دیگر و نه به عنوان یک ننگ اجتماعی برخورد کرد.

نویسنده سریال پریا درباره چند قسمتی بودن این سریال نیز خاطرنشان کرد: با توجه به این که در متن و بطن کار هستیم به طور دقیق نمی توانیم درباره چند قسمتی بودن آن نظر دهیم ولی قرار اولیه روی نگارش ۴۰  قسمت بوده است.

به گفته وی، داستان این سریال کاملا جدید و نو است، بدین معنا که هیچ اقتباسی از داستان ها و آثار تولید شده ی داخلی و خارجی نداشته است.

فرهادی تصریح کرد: هم اکنون، نگارش ۱۰ درصد پایانی کار باقی مانده است و در قسمت های آخر هم با توجه به یکسری محدودیت هایی که پیش آمد، مجبور شدیم سریال را کمی تغییر دهیم به همین خاطر کار با وقفه ای کوتاه روبرو شد اما ممکن است تا ۱۰ – ۱۵ روز دیگر نگارش این فیلمنامه به پایان برسد و یکسری جزئی کاری ها و روتوش های نهایی می ماند.

وی همچنین یادآور شد: در اجرا هم بیشتر از ۴۰ تا ۵۰ درصد کار فیلمبرداری شده است.

وی درباره کاراکترها و شخصیت های این فیلمنامه نیز گفت: تلاش شد هیچ کدام از شخصیت ها فاقد پرداخت و جزئیات نباشند حتی اگر نقشی کوتاه و گذرا دارند. اما در نگاه کلی اصلی ترین کاراکترها که بحران سریال برای آنها رخ می دهد، دختر و پسرجوانی هستند که رابطه عاطفی دارند و پس از مدتی با هم ازدواج می کنند و بر ملا شدن این بیماری زندگی آنها را از لحاظ پزشکی و اجتماعی شدیداً با چالش روبرو می کند.

نویسنده سریال پریا ادامه داد: شخصیت پررنگ و نفوذ دیگری نیز در این سریال خواهیم داشت که قصه اش تقریبا موازی با کاراکترهای اصلی پیش می رود و به دلیل سابقه ی متفاوتش با برخورد متفاوت و تخطئه-آمیزتری از جانب اطرافیان مواجه می گردد. ما نخواسته ایم او را تخطئه کرده یا مانند یک  جانی به او نگاه کنیم، بلکه تلاش کردیم تأثیر این گونه رفتارهای تبعیض آمیز را بر روی یک فرد نشان دهیم؛ فردی که گرچه خطایی مرتکب شده اما هنوز انسان است و مستحق برخوردی انسانی و همدلانه.

فرهادی در پایان این سریال را  اجتماعی و خانوادگی معرفی کرد و ابراز امیدواری نمود بتواند تأثیری مثبت در ذهنیت افراد جامعه و بخصوص اعضای خانواده ها بگذارد.

مجموعه داستانی «پریا» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای تولید می شود. این سریال دارای مضمون اجتماعی درباره ایدز است که نویسندگی آن را سعید فرهادی به عهده دارد.

موسسه آوای هنر سلامت با هدف ارتقای سطح دانش و بینش عمومی در حوزه نظام سلامت با استفاده از بسترهای فرهنگی و هنری کشور و رویکرد ترویج اشاعه فرهنگ و هنر اصیل ایرانی اسلامی و وظایف قانونی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فعالیت خود را آغاز کرده است.

این موسسه تهیه و تولید سریال ها و فیلم های تلویزیونی، ویدیویی، انیمیشن، کوتاه، بلند و مستند اعم از داستانی، آموزشی، صنعتی و تاریخی را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیر عاملی موسسه آوای هنر سلامت را ابراهیم داروغه زاده بر عهده دارد.

سریال پریا از شبکه ۳ سیما به زودی پخش می شود و عکس بازیگران و داستان سریال پریا را برای شما اماده کردیم اسماعیل عفیفه تهیه کننده سریال تلویزیونی پریا گفت: این سریال در حال حاضر در مرحله پیش تولید قرار دارد. البته در این روزها در مراحل پایانی پیش تولید قرار داریم. سریال پریا سریالی اجتماعی است که فیلمنامه آن توسط سعید فرهادی نوشته شده است.

 

سریال پریا

 

وی افزود: در حال حاضر آغاز تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی شروع شده و حدود ۲۰% فیلم برداری انجام شده است.این سریال قرار است تا در ۴۰ قسمت و برای پخش از شبکه سوم سیما تهیه و تولید شود.داستان سریال پریا :  درباره دختری به نام پریاست که در مسیر زندگی با ماجراهایی روبه‌رو می‌شود. تم و مایه اصلی سریال درباره ایدز است و با توجه به هشدارهای وزارت بهداشت، قطعا آگاهی‌ بخشی از این بیماری یکی از اهداف ساخت ما در این سریال است.

 

سریال پریا
فیلمبرداری سریال پریا ادامه دارد

 

هم اکنون نیز در همین لوکیشن تصویربرداری در حال انجام است. لادن مستوفی، محمود پاک نیت، امیرحسین آرمان، امیررضا دلاوری، کمند امیرسلیمانی، عمار تفتی، هادی قمیشی و… در این سریال بازی دارند.به تازگی نیز افسانه بایگان به گروه بازیگران سریال پیوسته است. بایگان از سال ۸۷ که سریال «پیامک از دیار باقی» (سیروس مقدم) را روی آنتن شبکه یک داشت، در سریال دیگری بازی نکرد و فعالیت‌هایش را در سینما متمرکز کرد که فیلم‌های «سوپراستار»، «چشمک»، «آقای هفت رنگ»، «زمهریر»، «آدمکش» و این اواخر «خبر خاصی نیست» از جمله آنها هستند.

سریال پریا
عکس بازیگران سریال پریا , سریال پریا  , داستان سریال پریا

این سریال برای پخش از شبکه سوم سیما در ۴۰ قسمت تولید می‌شود و در خلاصه داستان آن آمده: «پریا و کیوان وارد عشقی پر چالش می‌شوند؛ مخالفت اطرافیان از یک سو و شرایط پریا که مطلقه است و صاحب دو فرزند از سوی دیگر».سایر عوامل اصلی تولید این سریال عبارتند از: نویسنده: سعید فرهادی، مدیر تصویربرداری: محمد افسری، طراح صحنه: امیر زاغری، مدیر تولید: نعمت‌ا… یمینی، طراح گریم: سید جلال موسوی، طراح لباس: پگاه ترکی، تدوینگر: امین عابدی، مدیر تدارکات: مهدی پیله‌ وریان.

 

سریال پریا

عکس بازیگران سریال پریا , سریال پریا  , داستان سریال پریا

 

“افسانه بایگان” در این سریال نقش زنی میانسال را ایفاء می‌کند که همسرش را از دست داده و با پیشنهاد ازدواج یکی از اقوام نزدیک مواجه می‌شود.بر اساس این گزارش، پریا به مجری طرحی “شرکت فانوس خیال زمان” تولید می شود و محصول مشترک “اداره کل نمایش سیما” و “وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی (موسسه آوای سلامت)” است.

 

قصه این سریال از زمان حال و از جایی آغاز می‌شود که  دختری به نام “پریا» با بازی لادن مستوفی، پس از چند سال دوری از ایران به کشور بازمی‌گردد. در شرایطی که پریا همچنان از رابطه قدیمی‌اش سرخورده است، وارد رابطه‌ای عاطفی با مردی جوان به نام “کیوان” می‌شود. زوج تازه به امید آغاز زندگی تازه مشکلات را یک‌به‌یک از سر راه برمی‌دارند اما برخی اتفاق‌ها، ادامه رابطه عاشقانه این زوج را به خطر می‌اندازد.

 

سریال پریا

عکس بازیگران سریال پریا , سریال پریا  , داستان سریال پریا

 

گفتنی است امیرحسین آرمان، افسانه بایگان، محمود پاک‌نیت، امیررضا دلاوری، عمار تفتی، کمند امیرسلیمانی، رامتین خدا پناهی و هادی قمیشی دیگر بازیگران این سریال ۴۰ قسمتی هستند.همچنین لازم به ذکر است که سودا بهروز رشید، روژان تقی زاده، محمد رضا شیرخانلو و شادی نکته سنج نیز بازیگران کودک سریال هستند.

 

سریال پریا

عکس بازیگران سریال پریا , سریال پریا  , داستان سریال پریا

 

تازه ترین سریال سهیلی زاده با عنوان پریا این روزها در موزه قصر تهران در حالی فیلمبرداری است.بیش از سه ماه از آغاز تصویربرداری جدیدترین سریال حسین سهیلی زاده می گذرد و تاکنون گروه در لوکیشن هایی چون: شهرک چشمه، باغ موزه «قصر»، خیابان های تهران و … تصویربرداری کرده اند.سریال پریا از امروز در لوکیشن باغ موزه قصر به مدت تقریبی یک هفته مقابل دوربین می رود و عمار تفتی و هادی قمیشی بازیگرانی هستند که در این لوکیشن به ایفای نقش می پردازند.

 

سریال پریا

عکس بازیگران سریال پریا , سریال پریا  , داستان سریال پریا

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «پریا» پس از چند سال دوری از ایران به کشور بازمی گردد. در شرایطی که وی همچنان از رابطه قدیمی اش سرخورده است، وارد رابطه ای عاطفی با مردی جوان می شود. زوج تازه به امید آغاز زندگی تازه مشکلات را یک به یک از سر راه برمی دارند اما برخی اتفاق ها، ادامه رابطه عاشقانه این زوج را به خطر می اندازد.

سریال «پریا» در چهل قسمت به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و به قلم سعید فرهادی نوشته شده است.

 

سریال پریا

 

لادن مستوفی، امیرحسین آرمان، افسانه بایگان، امیررضا دلاوری، عمار تفتی، کمند امیرسلیمانی، رامتین خدا پناهی و هادی قمیشی بازیگران اصلی این سریال هستند. در پریا چهار بازیگر کودک نیز با نام های: محمد رضا شیرخانلو، سودا بهروز رشید، روژان تقی زاده و شادی نکته سنج ایفای نقش می کنند.

 

سریال پریا

عکس بازیگران سریال پریا , سریال پریا  , داستان سریال پریا

 

این سریال با مجری طرحی «شرکت فانوس خیال زمان» تولید می شود و محصول مشترک «اداره کل نمایش سیما» ـ و «وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی (موسسه آوای سلامت)» است.

 

سریال پریا

عکس بازیگران سریال پریا , سریال پریا  , داستان سریال پریا

 

قصه از زمان حال و از جایی آغاز می‌شود که «پریا» با بازی لادن مستوفی پس از چند سال دوری از ایران به کشور باز می‌گردد. در شرایطی که پریا همچنان از ازدواج قدیمی‌ اش سرخورده است، وارد رابطه‌ای عاطفی با کیوان، پسرخاله‌اش می‌شود. زوج تازه به امید آغاز زندگی تازه مشکلات را یک به یک از سر راه بر می‌دارند اما برخی اتفاق‌ها ادامه رابطه عاشقانه این زوج را به خطر می‌اندازد. اتفاق‌هایی که همه خانواده را درگیر خود می‌کند. اتفاق‌هایی که نقطه عطف سریال است و عوامل سریال ترجیح می‌دهند فعلاً درباره آن صحبت نکنند.

 

همچنین مجموعه «پریا» جسورانه‌ تر از سریال‌هایی که پیش از این درباره ایدز ساخته شده، دشواری‌ها و گرفتاری‌های این بیماران و البته اطرافیانشان را به نمایش می‌گذارد. این سریال ابعاد تازه و شاید درک نشده‌ای از بیماری ایدز را به نمایش می‌گذارد و به همین دلیل است که «شهرام» با بازی عمار تفتی به‌عنوان یک بیمار مبتلا به ایدز، نه موجودی گناه‌آلود است و نه حس شرم را بیدار می‌کند.

 

لادن مستوفی در نقش پریا / امیرحسین آرمان در نقش کیوان / افسانه بایگان نقش نیره / محمود پاک نیت در نقش حسین آقا / امیررضا دلاوری در نقش علیرضا / عمار تفتی در نفش شهرام / کمند امیرسلیمانی در نقش گلی / رامتین خدا پناهی / هادی قمیشی و…

بازیگران خردسال : محمد رضا شیرخانلو، سودا بهروز رشید، روژان تقی زاده و شادی نکته سنج

داستان سریال پریا

امیررضا دلاوری در خصوص سریال :

دلاوری هم با توجه به سابقه خوب سهیلی زاده به پر ببینده شدن سریال امیدوار است و مطمئن است این سریال هم که با توجه به بازیگران و عوامل و نویسنده خوب و ماهری دارد مخاطبان خود را پیدا می‌کند  «علیرضا درگیر مشکلات شخصیت اصلی داستان می‌شود و به خاطر شغلش به خانواده مشاوره‌هایی هم می‌دهد.»

 

گقته های افسانه بایگان در خصوص سریال

افسانه بایگان درباره حضورش در این سریال می‌گوید: «کارهای آقای سهیلی زاده را هم دوست داشتم و سابقه ایشان را در جذب مخاطب می‌دانستم. البته در کنار همه این‌ها مهمترین دلیل من برای حضور در سریال موضوع اصلی آن و پرداخت متفاوت سریال به آن بود. موضوعی که معضل این روزهای جامعه ماست و تا به حال در آثار تصویری ما به آن پرداخته نشده است. به همین دلیل از حضور در این کار خوشحالم. چون معتقدم اگر نگاهی که خودم و نویسنده به این پدیده داریم، بتواند از طریق این سریال تأثیر خودش را بگذارد؛ رسالت خود را انجام داده‌ام و همین امر برایم خوشایند است.

 

در خصوص نقش پریا با بازی لادن مستوفی

 

لادن مستوفی در پریا نقش بانوی جوانی را به‌عهده دارد که از همسرش جدا شده و دو فرزند دارد. ماجراهای این سریال با بازگشت پریا به کشور و عاطفه‌ای که بین او و کیوان شکل گرفته، آغاز می‌شود. مستوفی از بازیگران گزیده‌کاری است که تماشاگران تلویزیون او را با نقش «حنانه پناهی» در سریال دوران سرکشی به یاد دارند. با توجه به سابقه حرفه‌ای این بازیگر و البته داستان جسورانه سریال، به نظر می‌رسد نقش تازه و متفاوتی را از او شاهد خواهیم بود.


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.