عذرخواهی بهنوش بختیاری از پدرش

عذرخواهی بهنوش بختیاری از پدرش

بهنوش بختیاری که چند سال پیش با حضور در برنامه ماه عسل به بیان جزئیاتی از اختلاف و مشکلات خانوادگی اش با پدر و مادرش پرداخت, ابراز پشیمانی کرد! وی از صحبت هایی که در برنامه ماه عسل کرده بود ابراز پشیمانی کرد.او با انتشار کلیپی در صفحه شخصی اش دست پدرش را بوسید و نوشت:

بهنوش بختیاری

*****

شریک شدن شما در بعضی لحظات زندگیم افتخاره……خانواده…..خانواده…..خانواده……

دوستان بعد از برنامه ماه عسل روابط من با خانواده تغییر کرد.

من متوجه اشتباهم شدم و دست پدر رابوسیدم و حلالیت طلبیدم .

آدم نباید مسئله خانواده رو رو آنتن بگه, هرچقدرم که اطرافیان مقصر باشن

من اشتباه کردم و الان به شماهم میگم ریشه آدمیزاد خانوادشه و تا هستن نمیفهمیم که چی داریم و چه خوب که هرکی باهرکی تو خونواده قهره یا رابطش تاریکه از همین امشب همه چیو درس کنه

پا پیش بذاره و معذرتخواهی و دلجویی کنه

  بهنوش بختیاریقبل از بازیگری به عنوان منشی صحنه به سینما وارد شد. در کنار آن در مدرسه رسام هنر یک دوره یک ساله تئاتر را هم زیر نظر خانم مهتاب نصیرپور گذراند. سرانجام سال ۱۳۷۵ در مجموعه هوای تازه ساخته آقای محمد رحمانیان بازیگری را آغاز کرد و به عرصه جدیدی در دنیای سینما وارد شد.

او از  چند مجموعه داستانی تلویزیونی پربیننده مانند شبهای برره (در نقش لیلون) و زندگی به شرط خنده در میان مردم به محبوبیت رسید. زندگی در شهر بزرگ یکی از تازه ترین محصولات شبکه نمایش خانگی است.

فیلمی که رضا عطاران و بهنوش بختیاری بازیگران اصلی آن هستند و در این میان علی صادقی هم به عنوان نریتور یا راوی داستان حضور دارد. کارگردانی زندگی در شهر بزرگ برعهده محمدرضا آرین همسر بهنوش بختیاری

میباشد.

انتقاد درباره مراسم هفتم پورحیدری بی انصافی است

عکس جدید نفیسه روشن در باشگاه ورزشی

تینا آخوندتبار در پشت ترافیک


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.