عکس جدید نفیسه روشن در باشگاه ورزشی

عکس جدید نفیسه روشن در باشگاه ورزشی

نفیسه روشن با انتشار عکسی از خودش در باشگاه بدنسازی در کنار مربی اش, صفحه شخصی اش را بروز کرد. بازیگر کشورمان با انتشار عکسی از خودش صفحه شخصی اش را بروز کرد.این بازیگر ۳۴ ساله در این عکس در باشگاه بدنسازی دیده می شود.

نفیسه روشن در باشگاه ورزشی,نفیسه روشن

نفیسه روشن نوشت:

*****

ورزش غذای روح و جسمه

جدا ورزش رو به همه توصیه میکنم

مخصوصا اونایی که تو رانندگی تو خیابونا اعصاب ندارن

حتما ورزش کنن

با مربی جونم نیلوفر که بودنش لذت ورزش رو برام دوبرابر میکنه

نفیسه روشن در باشگاه ورزشی در کنار مربی اش

نفیسه روشن در باشگاه ورزشی,نفیسه روشن

همراه با ادامه تحصیل به فعالیت هنری اش ادامه داد و پس از ورود به دانشگاه در مقطع کارشناسی و طی یک دوره کلاس بازیگری ، بصورت جدی پا به عرصه تصویر گذاشت . شروع فعالیت تلویزیونی او را می توان بازی در سریال ” روزهای بیادماندنی ” به کارگردانی همایون شهنواز در تابستان ۱۳۸۲ دانست . همه نزدیکان و آشنایان و دوستان من می‌دانند که من خیلی بازیگوشم. جالب است که این میزان شیطنت من، یک‌هزارم شیطنت‌هایم در کودکی است.

من واقعا از دیوار راست بالا می‌رفتم و خیلی‌ها می‌گفتند اصلا به اندازه من، بازیگوش ندیده‌اند. میزان شیطنت و پرانرژی بودن من، به‌قدری بود که همه به من می‌گفتند «تو عین پسرها هستی.» راست هم می‌گفتند. تمام شیطنت‌هایم هم عین شیطنت‌های پسرانه بود. شاید باورتان نشود، اما حتی اسباب‌بازی‌های من هم پسرانه بود! من در کودکی، یک ویژگی دیگر هم داشتم و آن هم حیوان‌آزاری بود! زیاد سر به سر حیوان‌ها می‌گذاشتم؛ مثلا با تیروکمان، گنجشک شکار می‌کردم.

همیشه مادرم برای من جوجه می‌خرید و من هم دور گردن‌شان، نخ می‌بستم و آن‌ها را به گردش می‌بردم! عاشق قیچی کردن سبیل گربه بودم؛ چون یک بار، یکی از جوجه‌هایم را یک گربه خورده بود.

محسن چاوشی خواننده تیتراژ خندوانه

چرا فیتیله ای ها در تلویزیون نیستند؟

طلاق از سریال های تلویزیون حذف می شود

 


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.