عکس های آتلیه ای مریم کاویانی

عکس های آتلیه ای مریم کاویانی

مریم کاویانی بازیگر ۴۶ ساله کشورمان عکس های جدید و آتلیه ای از خود را منتشر کرد. بازیگر کشورمان عکس های جدیدی از خودش را منتشر کرد.

مریم کاویانی ۴۶ ساله نوشت:

*****

کاش ادمها میدانستند در قطاری سوارند که به یک مقصد میرسد

اینطوری هرگز برای رسیدن همدیگر را دور نمیزدند…

عکاس مجید جوانی

مریم کاویانی

مریم کاویانی که سابقا پرستار بیمارستان مهراد تهران بوده هرگز تصورش را هم نمیکرد روزی یکی از بازیگران پر کار تلویزیون و سینمای ایران شود.
مریم کاویانی، زاده اهواز است به سال ۱۳۴۹، اصالتا اما مازندرانی؛ پدر کارگر کارخانه نیشکر و کاغذ پارس و مادر خانه دار. هر دو هم اهل مطالعه، اما نه علاقه مند پیگیر هنر. خود کاویانی هم نه علاقه چندانی داشته به بازیگری و نه شناختی از سینما. خودش می گوید از میان بازیگران فقط هدیه تهرانی، محمدرضا فروتن و افسانه بایگان را می شناخته و بس.

مریم کاویانی

کاویانی دوباره به بیمارستان بازمی گردد، اما مرگ یکی از بیمارانش او را سخت تحت تاثیر قرار می دهد.
خودش می گوید:بعد از رویای جوانی پیشنهاد های زیادی برای بازی داشتم، اما به سر کارم در بیمارستان برگشتم. در بخش شیمی درمانی کار می کردم. شبی یکی از بیمارانم که سه ماه تحت درمان بود، فوت کرد. این چهل و هفتمین مرگی بود که می دیدم. سخت تحت تاثیر قرار گرفته بودم. به بالکن بیمارستان رفتم و گریه کردم. همان جا از خدا خواستم که اگر صلاح می داند وارد حیطه بازیگری شوم نشانه ای برایم قرار دهد.

Maryam Kavyani (2)

و نشان به آن نشان که فردای آن شب برای فیلم «اسپاگتی در ۸ دقیقه» دعوت به همکاری می شود. کاویانی این بار درنگ را جایز نمی داند. دیگر طاقت دیدن رنج و محنت بیمارانش را ندارد. رامبد جوان می گوید که نقش کوتاهی را برای او در فیلمش در نظر گرفته است. کاویانی پای میز قرارداد می نشیند.
مدیر تولید فیلم پرسید چقدر بنویسم؟ من با حرف و حدیث هایی که شنیده بودم از وجود بازیگرانی که حاضرند پول بدهند تا در فیلم بازی شان دهند، تصور کردم درخواست پول می کنند. بسادگی پاسخ دادم من یک پرستارم و پولی برای این کارها ندارم. مدیر تولید توضیح داد که منظورش دستمزد من بوده است…»

Maryam Kavyani (1)

روزی گذر نادر مقدس به بیمارستان مهراد که او در آنجا مشغول به کار است، می افتد. مقدس از او دعوت می کند تا بازدیدی داشته باشد از پشت صحنه فیلم «رویای جوانی» که در دست ساخت دارد. کاویانی بر تردیدهایش غلبه می کند و از سر کنجکاوی در پشت صحنه این فیلم حاضر می شود. مقدس به او می گوید که چهره خوبی برای بازیگری دارد و با اصرار مانتوی سفیدی بر تنش می پوشانند و روانه جلوی دوربینش می کنند تا ایفاگر نقش کوتاه یک خانم دکتر شود و این گونه مریم کاویانی بازیگر می شود، به همین سادگی.

مصاحبه با آیشواریا رای و همسرش

علت سفر ابراهیم حاتمی کیا به سوریه چه بود؟

گریم بسیار ترسناک مهناز افشار


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.