الهه رضایی در آمریکا کنار بلندترین چرخ و فلک دنیا

الهه رضایی در آمریکا کنار بلندترین چرخ و فلک دنیا

الهه رضایی مجری زن تلویزیون عکسی از خودش در آمریکا را در کنار بلندترین چرخ و فلک دنیا منتشر کرد. الهه رضایی در آمریکا کنار بلندترین چرخ و فلک دنیا

الهه رضایی مجری قدیمی تلویزیون عکسی از خودش روبه‌روی چرخ‌وفلکی منتشر کرد که می‌گوید بلندترین در دنیا است.این مجری که از اواخر دهه ۵۰ کار خود را در تلویزیون آغاز کرد در دهه ۶۰ با اجرای برنامه کودک به شهرت بسیار زیادی رسید.

الهه رضای, الهه رضایی در آمریکا ,بیوگرافی الهه رضای,

عکس زیر تازه‌ترین پست اینستاگرامی الهه رضایی است.

الهه رضایی نوشت:

*****

بلندترین چرخ و فلک دنیا با ۱۶۷/۶ متر ارتفاع و ۱۵۸/۵ متر قطر

الهه رضای, الهه رضایی در آمریکا ,بیوگرافی الهه رضای,

الهه رضایی مجری تلویزیون

یکی از مجری هایی که در دهه شصت حضور داشت و تا دهه هفتاد هم بچه ها را جلوی تلویزیون می نشاند تا حرف های خوب و مهم بزند و خبر از کارتون و برنامه بعدی بدهد الهه رضایی است.
او هم اکنون مدیر یک مهد کودک نقلی در دیباجی شمالی است و هنوز هم با بچه ها سر و کله می زند و دغدغه تربیت آنها را دارد. با او در مهد کودکش گپ زدیم؛ جایی که پر از سر و صدا و شوق کودکانه بود. او، هم از دغدغه های دوران مجری گری گفت و هم از زندگی خصوصی و البته مشکلات کار مهدکودک. خواندن این گفت و گو به خاطره بازها اکیدا توصیه می شود.

الهه رضای, الهه رضایی در آمریکا ,بیوگرافی الهه رضای,

ورود به تلویزیون در نوجوانی

فکر می کنم اردیبهشت یا خرداد ۵۸ تلویزیون زیرنویس می رفت که می خواهیم در برنامه کودکان از مجریان کم سن و نوجوان استفاده کنیم. یکی از دوستان من که آمده بود تا با همدیگر درس بخوانیم و این زیرنویس را خوانده بود پیشنهاد داد که با هم به تلویزیون برویم و تست اجرا بدهیم. بیشتر دوست داشتیم بدانیم پشت این تلویزیونی که این قدر جذاب و پر زرق و برق است چه می گذرد. تست اجرا گرفته شد و با حضور من موافقت شد. خلاصه رفتیم و اتفاقات به آن شکلی که بچه های دهه ۶۰ و ۷۰ و اینها دیده بودند پیش رفت.

بیوگرافی شهاب حسینی و همسرش پریچهر قنبری+عکس

مهتاب کرامتی بیوگرافی+عکس های جدید و با کیفیت

برنامه کامل مسابقات ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۱۶ ریو


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.