بنیامین بهادری و شایلی محمودی در فیلم سلام بمبئی

بنیامین بهادری و شایلی محمودی در فیلم سلام بمبئی

عکسی از چهره بنیامین بهادری و همسرش شایلی محمودی برروی پوستر فیلم سلام بمبئی منتشر شده است.بنیامین بهادری و شایلی محمودی از بازیگران فیلم «سلام بمبئی» هستند. «سلام بمبئی» با بازی محمدرضا گلزار و دیا میرزا محصول مشترک سینمای ایران و هندوستان است.

تصویر بنیامین بهادری و همسرش شایلی محمودی در پوستر فیلم دیده می‌شود.

بنیامین بهادری ,شایلی محمودی,فیلم سلام بمبئی

آیا ازدواج بنیامین بهادری با بهاره افشاری ( بازیگر ) صحت دارد ؟

سری دوم برنامه «خندوانه» رامبد جوان که با اضافه شدن بخش «خنداننده برتر» توانسته بود جذابیتی به این برنامه بدهد به روز پایانی خود رسید و رامبد جوان قصد دارد که مخاطبان خود را در این برنامه شگفت‌زده کند.

امشب در حالی آخرین برنامه از سری دوم «خندوانه» رامبد جوان از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود که بنیامین بهادری و همسر جدیدش مهمان ویژه آخرین شب برنامه «خندوانه» هستند. این دو که چندی است با هم ازدواج کرده‌اند اولین حضور مشترک و رسانه‌ای خود را در استودیو برنامه «خندوانه» تجربه می‌کنند. این زوج برای نخستین بار به برنامه «خندوانه» می‌آیند تا مخاطبان این برنامه غافلگیری نهایی را با حضور بنیامین و همسرش تجربه کنند.

پیشتر ، بنیامین بهادری در شب تولد ۳۳ سالگی اش در اقدامی پر سرو صدا اعلام کرد که در آینده ای نزدیک قصد ازدواج مجدد دارد و از دوستدارانش خواست با انرژی مثبت و دعاهای خیرشان او و دخترش را برای زندگی آینده شان امیدوار تر کنند.

بنیامین بهادری ,شایلی محمودی,فیلم سلام بمبئی

بنیامین که ۲۹ آذر سال ۹۲ در اثر سانحه رانندگی همسرش «نسیم حشمتی» را از دست داد ، او درحال رانندگی در یکی از خروجی‌های اتوبان همت دچار سانحهٔ تصادفی شد. در این سانحهٔ رانندگی آسیبی به بنیامین بهادری و دختر ۲ساله‌اش «بارانا» وارد نشد، اما نسیم حشمتی (عکاس آلبوم‌های بنیامین)، همسر وی، که پشت فرمان ماشین بود، جان خود را از دست داد. بعد از مرگ نسیم، بنیامین به یاد او آهنگی با عنوان «یه خونه» را اجرا کرد که اسم «نسیم» در آن به‌کار برده شده‌است: «آی نسیم، آهای نسیم، نگو که دیگه به هم نمی‌رسیم» (این آهنگ در آلبوم بنیامین ۹۳ آورده شده است)

و پس از این اتفاق ، موجی از همدردی اهالی موسیقی و دوستدارانش را در مراسم ختم شاهد بود، چیزی حدود دو سال پس از این ماجرا آن طور که خودش اعتقاد دارد برای آسایش بیشتر دخترش «بارانا» تصمیم به ازدواج مجدد گرفته است.

تکذیب فوت محمدعلی کشاورز ۲ تیر ۹۵ + عکس

تیپ متفاوت محمد محبیان در مراسم ختم پدرش حبیب+عکس

دلیل فوت حبیب محبیان خواننده سرشناس ایران+فیلم و عکس


ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. said می گوید

    شایلی محمودی همسر بنیامین پاکستانیه. تا ده سالگیش مادرش پاکستان درس میخونده و خوانواده مادرش تو پاکستان ازش نگهداری میکردن. یه چند سالم ایران بودن بعد رفتن آمریکا. پدر مادرش۶ سال پیش تو آمریکاطلاق گرفتن.همشونم هنوز تگزاس آمریکا زندگی می کنن. یه خواهر کوچکترم داره به اسم شانیا. ماشالا همچین تو اینستاگرامش ادا اطوار غربی ها را در میاره انگار جد اندر جد آمریکایین. تازه به دوران رسیده به ایرانی های مسلمون و با فرهنگ فخر توخالی می فروشه.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.