دلیل فوت حبیب محبیان خواننده سرشناس ایران+فیلم و عکس

دلیل فوت حبیب محبیان خواننده سرشناس ایران+فیلم و عکس

حبیب محبیان معروف به “حبیب” خواننده معروف و قدیمی که از پیش راجب بیماری اش گفته بود.صبح امروز جمعه در ساعت ۹ به دلیل ایست قلبی در روستای نیاسته کتالم رامسر درگذشت
تسلیت به جامعه هنری ایران و خانواده محبیان

علت درگذشت حبیب محبیان خواننده سرشناس + عکس و فیلم

آن گونه که مسئولان مرکز اورژانس مازندران خبر داده‌اند، محبیان صبح امروز جمعه در ساعت ۹ و ۱۷ طی تماس با مرکز پیام اورژانس غرب استان مازندران برای انجام مأموریت در روستای نیاسته در کتالم رامسر درخواست آمبولانس شد.

پس از اعلام مأموریت بلافاصله، تیم اورژانس به محل اعزام شدند و پس از بررسی وضعیت متوجه شدند که متأسفانه وی فاقد هرگونه علائم حیاتی و سیانوز کامل و مردمک‌ها گشاد شده بود.

حبیب محبیان سابقه مشکل قلبی داشت و اقدامات احیا مؤثر نبود. حبیب محبیان ازخواننده های ایرانی بود و در سن ۶۳ سالگی درگذشت.

حبیب محبیان در ۴ مهر ۱۳۳۱ در شمران تهران[۲] به‌دنیا آمد. در خانوادهٔ او، برادرانش نیز به موسیقی علاقه داشتند اما تنها خود حبیب به موسیقی حرفه‌ای روی آورد. برادران او منوچهر، منصور و محمود، و خواهران او مریم و افت هستند. منصور برادر حبیب در سال ۱۳۹۲ از دنیا رفت. فرزندان منصور محبیان عبارتند از: مهدیس، پردیس، رضا و نوادگان او، آریان حقیقی، ملودی حقیقی و پارسا قدرتی‌پور هستند. در علی‌رغم تمایل سایر برادرانش به ویولن، علاقهٔ وی از ابتدا به گیتار بود. دوران نوجوانی حبیب مصادف با پیدایش گروه بیتلز در دهه ۶۰ میلادی اروپا شد و این باعث علاقهٔ بیشتر وی به موسیقی گردید. با پذیرفته شدن در آزمون صداوسیما، زیر نظر مرتضی حنانه[۳] به فراگیری اصول و تدابیر آهنگسازی روی آورد. بعدها وی توانست به‌عنوان خواننده در تلویزیون استخدام شود.

تسلیت به جامعه هنری ایران و خانواده محبیان

عکس هایی از حبیب خواننده مرد تنهای شب در سردخانه‌ای در رامسر


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.