کت و کاپشن مردانه | جدیدترین مدل های شیک کت و کاپشن مردانه و پسرانه ۲۰۱۹

کت و کاپشن مردانه | جدیدترین مدل های شیک کت و کاپشن مردانه و پسرانه ۲۰۱۹

جدید و شیک ترین مدل کت و کاپشن مردانه و پسرانه  شیک زمستانی موضوع این نوشته از دلبرانه است که به همراه مطالب مفید در این زمینه تقدیم حضور شما عزیزان خواهد شد با ما همراه باشید.

مدل کت و کاپشن مردانه جدید

شیک ترین مدل کاپشن مردانه و مدل کاپشن پسرانه زمستانی

کاپشن مردانه پسرانه

مدل کت و کاپشن مردانه جدید

دمای هوا در حال کاهش است و سرما و بارش برف و باران بسیاری از نقاط کشور را دربرگرفته. می دانید این به چه معنی است؟ یعنی زمان آن فرا رسیده است که درباره قفسه لباس های زمستانی امسال خود فکری بکنید.

به سادگی می توانید قفسه لباس موجود خود را توسعه بدهید و در آن واحد جذاب و گرم به نظر برسید، فقط به خاطر بسپارید که شیک پوش بودن کار چندان سختی نیست. تنها کافی است که بدانید چگونه باید اصول اصلی فشن مردانه را با راه های گرم ماندن ترکیب کنید. در اینجا تعدادی از نکات اصلی فشن را در مورد زمستان بیان می کنیم و راه هایی را ذکر می کنیم تا بتوانید آنها را در زندگی روزمره خود به کار ببرید.

اهمیتی ندارد که چه نوع سبک و مدی را برای خود می پسندید؛ شما باید حداقل یک پالتو، کت یا ژاکت عالی داشته باشید. اگر می خواهید در ماه های سرد زمستانی گرم و عالی به نظر برسید، مدلی را پیدا کنید که از پشم یا نمونه های مشابه تهیه شده است. برای اینکه ظاهر شما بیشتر رسمی به نظر برسد، مدلی بلندتر با یقه و دکمه های مناسب و عالی انتخاب کنید.

کاپشن مردانه پسرانه

مدل کت و کاپشن مردانه شیک

شما حتماً کتی برای موقعیت های رسمی زندگی خود دارید، اما مدلی که شما قبلاً داشتید، احتمالاً مناسب بهار و تابستان تهیه شده است. شما نیاز دارید که برای خود یک کت زمستانی تهیه کنید. یک کت سه دکمه چاکدار پشمی مدرن به رنگ های خاکستری، مشکی یا آبی بسیار خوب است و برای این گونه موقعیت ها مناسب است.

یک جفت لباس خاکی و شبه ارتشی از پارچه ضخیمی از جنس فاستونی نخی و جین یا پشم، بدون شکاف و چاک خریداری کنید. شما می خواهید پاهای خود را به خوبی نشان بدهید و آنها را گرم نگاه دارید؛ این انتخاب دقیقاً این کار را برای شما انجام می دهد.

مدل کاپشن مردانه چرم 

زمانی که بیرون هوا سرد است، شما قصد دارید روی پیراهن های معمولی یا پیراهن های شیک و مد خود چیزی بپوشید. یک ژاکت ورزشی یا کت اسپورت راه راه خوب، می تواند بسیار عالی باشد و به علاوه بسیار راحت تر نیز هست. کار دیگری که می توانید انجام بدهید، پوشیدن یک جلیقه گرم به رنگ های خنثی مانند قرمز، سبز یا قهوه ای، بر روی یک لباس کشباف و پیراهن های معمولی است. ظاهر خود را با پوشیدن یک بافتنی جلو زیپ دار بر روی پیراهن و سوئیت شرت های کلاه دار تکمیل کنید.

کاپشن مردانه پسرانه

مدل کت و کاپشن مردانه اسپرت

از آنجایی که زمستان است و هوا سرد است، مهم است که چند لایه لباس بپوشید تا گرم بمانید. برای این منظور شما به پیراهن ها و ژاکت هایی نیاز دارید که بتوانند روی یکدیگر پوشیده شوند. به عنوان مثال یک ژاکت کشمیر خوب که به اندازه کافی نازک باشد، می تواند در زیر ژاکت ها و کت های اسپورت و دکمه دار پوشیده شود. یک پیراهن آستین بلند مد و شیک بخرید تا با شلوار جین یا لباس خاکی ارتشی خود جفت کنید. اگر لازم است کت بپوشید، پیراهن شیک تر و رسمی تری را انتخاب کنید.

در طول زمستان شما حداقل به یک جفت چکمه احتیاج دارید، مهم ترین مساله هنگام سرما و بارش برف برای حفظ گرما، پاهای شماست. خوب به نظر رسیدن در حالی که گرم هم بمانید، کار ساده ای نیست، اما شما با پوشیدن چکمه های جیر و مخمل نمای مشکی یا قهوه ای مشکلی نخواهید داشت. این چکمه ها را می توانید در موقعیت های رسمی و کاری یا شرایط معمولی بپوشید.

مدل کاپشن مردانه چرم اسپرت

 یک شلوار جین نازک مشکی برای خود تهیه کنید.

ممکن است فکر کنید یک شلوار جین مشکی به تنهایی لباس جالبی نباشد و بی ارزش جلوه کند ولی وقتی با یک پیراهن و کراوات پوشیده شود، به یک لباس رسمی شیک تبدیل می شود. همچنین باعث می شود رنگ لباس های همراه شلوار جین تان بیشتر به چشم بیاید. شلوار جین مشکی ممکن است خودش رنگ تیره ای باشد ولی به این معنی نیست که لباس های همراه شلوار هم باید مانند آن تیره باشند.

ژاکت های پشمی دوباره مد شده اند.

شما می توانید یک ژاکت پشمی بپوشید بدون اینکه شبیه پدربزرگ تان به نظر بیایید. باید مطمئن شوید که رنگ آن ثابت است و به اندازه کافی ضخیم است. ژاکت پشمی خود را سر کار و مسافرت همراه داشته باشید برای شب که دمای هوا کاهش می یابد. وقتی ژاکت تان با لباس های زیرین تان مثل بلوزتان ست باشد، بسیار عالی به نظر می آیید.

کاپشن مردانه پسرانه

مدل کت و کاپشن مردانه و پسرانه

بلوز راه راه یقه کیپ بافتنی.

بلوز بافتنی با خط های راه راه عمودی که یکی از رنگ های خط آن مشکی، آبی یا خاکستری باشد. آن را می توانید با همه شلوارهای جین خود و پیراهن ها و لباس های غیررسمی ست کنید.

شال گردن های راه راه.

شال گردن هایی که خط های راه راه افقی دارند به رنگ هایی مثل زرد و آبی. این شال گردن معمولی بلند احساس گرمای خوبی به شما می دهد و به خاطر بلندی آن می توانید به سبک های مختلف دور گردن خود بپیچانید.

یک بارانی مناسب.

در این مورد بیشتر آقایان اطلاعات کافی دارند. از بارانی در موارد زیادی استفاده می کنند. حتی می توانید در بهار و روزهای بارانی هم از آن استفاده کنید. در بیشتر مجموعه های پاییز و زمستان امسال بارانی هایی به رنگ شتری دیده می شود. پیشنهاد می کنیم شما هم از این سایه رنگ بخرید.

کاپشن مردانه پسرانه

مدل کت و کاپشن مردانه زمستانی

شما لباسی از پارچه پشمی احتیاج دارید:

گاهی هوا به قدری سرد است که باید یک ژاکت، پالتو یا کت و شلواری پشمی بپوشید که شما را در سرما محافظت کند.

ما پیشنهاد می کنیم کت پشمی استفاده کنید، چون آن را می توانید با شلوار جین و کتان تیره ست کنید و توصیه می شود از رنگ خاکستری استفاده کنید تا بتوانید با بیشتر لباس هایتان ست کنید.

مدل کاپشن چرم پسرانه 

جلیقه بپوشید:

یک جلیقه مشکی یا خاکستری پنج دکمه را می توانید با هر کت و شلواری که دوست دارید بپوشید، ست کنید. وقتی جلیقه تان را روی بلوز و تی شرت هایتان یا زیر کت رسمی تان ست کردید، متوجه می شوید اشتباه نکرده اید و چقدر شیک شده اید.

کت و پالتوهای لایه دار پشمی ضخیم.

امسال پوشیدن یک کت پشمی ضخیم بسیار عالی است. کتی که گرممان می کند ولی خیلی بزرگ و ایستاده نشان مان نمی دهد و همیشه متنوع و شیک است. می توانید یک کت از جنس پشم یا کشمیر پیدا کنید و آن را با همه لباس هایتان بپوشید.

کاپشن مردانه پسرانه

مدل کت و کاپشن مردانه خاص و تک

جوراب های پشمی.

بهتر است از جوراب های ضخیم و بلند در این فصل استفاده کنید و وقتی چکمه می پوشید شلوارتان را داخل جوراب تان قرار دهید تا از حرکت کردن شلوار در چکمه جلوگیری کنید.

این مورد در بسیاری از مقاله های مد و فشن امسال آمده است.

کیف پول های نازک تر انتخاب کنید.

حجم لباس های زمستانی زیاد است، با وسایل اضافی مثل کیف های پول کلفت و پر و دسته کلیدهای حجیم، ترکیب لباس هایتان را بیشتر به هم می زنید.

به کیف پول تان رژیم دهید (کیف پول تان را از وسایل اضافی خالی کنید). کیف پول تان را از کارت هایی که از هشت ماه پیش تا حالا استفاده نکرده اید، خالی کنید و وسایلی را که باعث برآمدگی کیف تان می شود از آن خارج کنید و اگر کیف پول تان کهنه شده است، یک کیف پول جدید بخرید و ترجیحاً رنگ قهوه ای انتخاب کنید.

کت و کاپشن مردانه کت و کاپشن مردانه مدل کاپشن مردانه 2017 (18) مدل کاپشن مردانه 2017 (17)


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.