یارانه مرداد ۹۶ کی واریز میشود + مبلغ یارانه

یارانه مرداد ۹۶ کی واریز میشود + مبلغ یارانه

یارانه مرداد 96 کی واریز میشود + مبلغ یارانه

یارانه مراد۹۶

یارانه مرداد ۹۶ کی واریز میشود + مبلغ یارانه

به گزارش دلبرانه ، در اواخر هفته جاری هفتاد و هشتمین مرحله یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

این در حالی است که از ابتدای سال جاری هیچ یک از خانوارها از گردونه دریافت یارانه نقدی حذف نشده‌اند.

براین اساس هفتاد و هشتمین مرحله یارانه نقدی ساعت ۲۴ پنجشنبه ( ۲۶ مرداد) به حساب سرپرستان خانوار واریز و از بامداد روز جمعه  قابل برداشت خواهد بود.

لازم به ذکر است مبلغ یارانه نقدی، همانند ماه‌های گذشته ۴۵۵۰۰ تومان است.

بد الله رضیان عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه یارانه اقشار پردرآمد هر چه سریعتر باید حذف شود، گفت: مجلس شورای اسلامی طی دو سال گذشته با تمامی قوا بر این مهم تاکید کرده است به همین منظور این مسئله باید هر چه سریعتر در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: در وهله نخست این اقدام باید پایش شده سپس دولت باید با همکاری و هماهنگی مجلس شورای اسلامی این مسئله را در مرکز توجه خود قرار دهد چرا که بیان صحبت‌هایی مبنی بر سخت بودن شناسایی اقشار پر درآمد، به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

رضیان در خصوص علت عمده تعلل دولت جهت تحقق این امر عنوان کرد: متأسفانه این اقدام می‌توانست درنتیجه آراء تأثیر منفی گذاشته لذا انتظار می‌رود تا دیگر شاهد این سهل انگاری‌ها نباشیم و با شناسایی درست این اقشار و برنامه ریزی صحیح، بستر‌های لازم برای رسیدن به این مهم فراهم شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان بیان کرد: طی ماه‌های گذشته به دلیل انتخاباتی شدن فضای کشور، حذف یارانه دهک بالای درآمدی به تعویق افتاد به همین منظور انتظار می‌رود تا با اقدامات موثر دولت شاهد تحقق این امر باشیم.


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.