عکس های تماشاگران زن در بازی های یورو ۲۰۱۶

عکس های تماشاگران زن در بازی های یورو ۲۰۱۶

جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۶ یا یورو ۲۰۱۶ پانزدهمین دوره مسابقات فوتبال تیم‌های ملی کشورهای اروپایی است که هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود. این مسابقات قراراست در تاریخ ۱۰ ژوئن ۲۰۱۶ آغاز شده و در ۱۰ ژوئیه ۲۰۱۶ به پایان برسد. تیم اسپانیا مدافع قهرمانی این مسابقات است. تیم اسپانیا دوبار به طور متوالی به این قهرمانی دست پیدا کرده است.

برای اولین بار، این مسابقات با ۲۴ تیم برگزار می‌شود. پیش از این از سال ۱۹۹۶ مسابقات در قالب ۱۶ تیمی برگزار می‌شد. بر اساس فرمت جدید مسابقات تیم‌ها در شش گروه چهار تیمی قرار می‌گیرند. از هر گروه دو تیم اول به همراه چهار تیم برتر رده سوم مرحله گروهی به مرحله حذفی صعود می‌کنند. مرحله حذفی این مسابقات با شانزده تیم برگزار می‌شود و به ترتیب با برگزاری تک مسابقه بین دو تیم تا مرحله فینال پیش می‌رود. در کل ۲۴ تیم در این مسابقات شرکت می‌کنند که ۲۳ تیم آن طی برگزاری مسابقات مقدماتی تعیین می‌گردند و تیم ۲۴ام نیز میزبان مسابقات یعنی فرانسه است. از ۲۳ سهمیه انتخابی دور مقدماتی، ۱۹ تیم به صورت مستقیم انتخاب شده و ۴ تیم باقیمانده توسط مسابقات حذفی تعیین می‌گردند.

فرانسه در تاریخ ۲۸ مه ۲۰۱۰ در رقابت با دو کشور ایتالیا و ترکیه به عنوان میزبان انتخاب شدبوردو، لان، لیل، لیون، مارسی، نیس، پاریس، سنت دنیز، سن-اتین و تولوز این ده شهر به عنوان شهرهای میزبان این مسابقات از سوی فدراسیون فوتبال فرانسه انتخاب شد. این سومین میزبانی فرانسه برای مسابقات یورو می‌باشد. فرانسه در سال‌های ۱۹۶۰ و ۱۹۸۴ میزبان این مسابقات شد. تیم فرانسه دو بار در سال ۱۹۸۴ و ۲۰۰۰ قهرمان این مسابقات شد.

قهرمان این مسابقات حق شرکت در مسابقات جام کنفدراسیون‌ها ۲۰۱۷ در کشور روسیه را به دست می‌آورد.

عکس های جذاب از تماشاگران پرشور در دیدار فرانسه و رومانی ، نخستین دیدار یورو ۲۰۱۶

عکس های تماشاگران زن بازی های یورو ۲۰۱۶

عکس های سانسور شده از تماشاگران فوتبال یورو ۲۰۱۶

عکس های تماشاگران بازی فرانسه و رومانی در یورو ۲۰۱۶

این پست آپدیت می شود …

عکس های پخش نشده تماشاگران در بازی های یورو ۲۰۱۶

—————————————————————————–

فرانسه با سوپرگل پایت رومانی را شکست داد

تیم‌ملی فرانسه در دیدار افتتاحیه رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ امشب از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه استادو فرانس به مصاف رومانی رفت که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به پایان رسید تا شاگردان دشان در اولین دیدار خودشان نمایشی قدرتمند داشته باشند.
گل‌‌های فرانسه را آلویر ژیرو در دقیقه ۵۸ و پایت در دقیقه ۸۹ بازی به زیبایی تمام به ثمر رساندند و تک گل رومانی را استانچیو در دقیقه ۶۵ از روی نقطه پنالیت زد.
* لحظات حساس مسابقه:
– در دقیقه ۵ بازی رومانی بوسیله استانچو بهترین موقعیت خود را داشت تا دروازه فرانسه را باز کند اما این لوریس بود که توانست توپ را از روی خط دروازه بیرون بیاورد و خروس‌ها را نجات دهد.
– در دقیقه ۱۱ بازی پایت از سمت چپ توپی را روی دروازه حریف فرستاد تا ژیرو از آن استفاده کند اما مهاجم آرسنال قدر این موقعیت را نداشت و آن را به بیرون زد.
– در دقیقه ۱۴ بازی گریژمان بهترین موقعیت را داشت تا دروازه حریف را باز کند اما موفق نشد و تیرک دروازه رومانی مانع از گل شدن توپ شد.
– ویکتور کاسای داور بازی اولین کارت زرد در رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ را به ولاد چرشیس در دقیقه ۳۲ بازی نشان داد.
– در دقیقه ۳۷ بازی بار دیگر پایت برای گریژمان موقعیت خوبی را ساخته و پرداخته کرد ولی ستاره اتلتیکومادرید قدر این موقعین را نیز نداست.
– در دقیقه ۴۵ بازی رضوان رت دومین بازیکن رومانی بود که با کارت زرد جریمه شد.
– در اغاز نیمه دوم خروس‌ها بازی را هجومی آغاز کردند تا اینکه توانستند در دقیقه ۵۶ بوسیله پایت موقعیت خوبی را بدست آورد اما دروازه‌بان رومانی مانع گل شدن توپ شد.
– در نهایت خروس‌ها توانستند دروازه رومانی را با پرواز تماشایی ژیرو در دقیقه ۵۸ باز کنند.
– در دقیقه ۶۱ بازی آندونی جای خود را به آلبیک داد.
– در دقیقه ۶۵ بازی اورا به اشتباه خطایی را در داخل محوطه جریمه انجام داد و یک پنالتی به رومانی تقدیم کرد. استانچیو ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد تا خوشحالی خروس‌ها بیش از ۷ دقیقه طول نکشید و بازی به تساوی کشیده شد.
– در دقیقه ۶۶ بازی دشان گریژمان را بیرون آورد و به جای کومان تازه نفس را آورد.
– داور بازی در دقیقه ۶۹ بازی ژیرو را به خاطر خطای خطرناک با کارت زرد جریمه کرد.
– نیکولا استانسیو در دقیقه ۷۲ جای خود را شیبیسو داد.
– دقیقه ۷۷ بازی پوگبا نیز جای خود را به مارسیال داد.
– حملات فرانسه بیشتر و بیشتر شد تا اینکه توانست به وسیله پایت در دقیقه ۸۹ گل پیروزی بخش را به ثمر رسانده و ۳ امتیاز ارزشمند بازی را کسب کرد.


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.