صندلی قرمز منصوریان در برنامه جام پانزدهم شبکه ۳+عکس

صندلی قرمز منصوریان در برنامه جام پانزدهم شبکه ۳+عکس

ماجرای جنجالی صندلی قرمز منصوریان در جام پانزدهم شبکه ۳

صندلی قرمز منصوریان

ماجرای جنجالی صندلی قرمز منصوریان در برنامه دیشب جام پانزدهم شبکه ۳ که علیرضا منصوریان از نشستن بر روی صندلی قرمز در برنامه زنده شبکه سه خودداری می کند.

علیرضا منصوریان مهمان و کارشناس برنامه جام پانزدهم شبکه ۳ سیما برای بازی افتتاحیه یورو ۲۰۱۶ بود. کسی که این فصل بالاخره به خواسته خود رسیده است و خود را روی نیمکت استقلال، تیم محبوب همیشگی اش می بیند. منصوریان که همیشه محبوب طرفداران استقلال بوده است، همیشه نشان داده که شخصیت محتاطی دارد و سعی دارد خود را بیش از پیش در دل طرفداران تیمش جا کند. این را می توان از اولین کنفرانس خبری رسمی او فهمید. وقتی از این گفت که یکی از اصلی ترین هدف هایش برای فصل بعد پیروزی در دربی است! چون سال قبل خودش شاهد باخت بد استقلال و ناراحتی طرفدارانش بود. سرمربی جدید استقلال همیشه اعتقاد داشته است که نباید دل هواداری بشکند. او عقیده دارد که نباید به تیم حریف بی احترامی کرد اما خودش هیچوقت اله مان قرمز به دست نمی گیرد. رفتار او در برنامه جام پانزدهم جالب بود. همه را یاد همین صحبت های او انداخت. وقتی که منصوریان انقدر در این کار سخت گیری کرد که روی صندلی قرمز که جزو دکور برنامه بود ننشست!

ماجرای جنجالی صندلی قرمز منصوریان در جام پانزدهم شبکه ۳

منصوریان که این روزها مشغول بستن استقلال است و با نیامدن وحید امیری به تیمش ، برنامه هایش بدجوری به هم ریخته است ، سعی دارد تیمی برای استقلال ببندد که بتواند بعد از سه سال ، یک تیم متفاوت برای استقلالی ها بسازد که بتواند جام ببرد . منصوریان در برنامه جام پانزدهم گفت به پرسپولیسی ها احترام می گذارد ، او گفت پورقاز را برای استقلال می گیرد ، درباره وحید امیری هم گفت آرزو می کند خارج از ایران بازی اش را ادامه دهد. او با طعنه گفت که ما و پرسپولیسی ها حسابی قیمت وحید را بالا برده ایم!

منصوریان در این برنامه از امیرخان حاج رضایی هم به عنوان یک استاد ، حسابی تمجید کرد. او البته حاضر نشد که خیلی درباره خریدهای تیمش حرف بزند اما گفت برای دو یا سه روز آینده برای هواداران استقلال ، سورپرایز دارد. پورقاز ۲۸ ساله که منصوریان گفت برای خط دفاع جذبمی شود ، به احتمال فراوان پس از آن در دستور کار این تیم قرار گرفته که آبی ها در جذب پژمان منتظری ناکام مانده اند !

علی‌رضا منصوریان (زاده ۱۱ آذر ۱۳۵۰) بازیکن سابق تیم فوتبال باشگاه استقلال و تیم ملی فوتبال ایران و سرمربی تیم ملی زیر ۲۲ سال و آنالیزور تیم ملی فوتبال بود.[۱] وی در تاریخ ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ به عنوان سرمربی باشگاه فوتبال استقلال تهران و جانشین پرویز مظلومی انتخاب شد.

وی برای باشگاه‌های مختلفی از جمله پارس خودرو، استقلال تهران، آپولون اسمیرنیس و سن پائولی بازی کرده است.

وی سرانجام در ۲۷ خرداد ۱۳۸۷ پس از بازی پایانی و قهرمانی در جام حذفی به همراه تیم استقلال، از دنیای بازی در فوتبال کناره گیری کرد. لقب او در میان هواداران استقلال «علی منصور» است

آکادمی فوتبال استقلال

منصوریان پس از کناره‌گیری از بازی، از سوی علی فتح‌الله‌زاده مدیر عامل باشگاه، به‌عنوان رئیس آکادمی فوتبال باشگاه استقلال منصوب شد.[۳] در بهمن ماه ۱۳۸۷ پس از بازی تیم فوتبال زنان استقلال با تیم نوجوانان این باشگاه که زیر نظر آکادمی اداره می‌شود، از سوی کمیته انضباطی باشگاه استقلال به پنج میلیون تومان جریمه نقدی و توبیخ کتبی محکوم شد. در پی این ماجرا تیم فوتبال زنان استقلال منحل شد.[۴]

مربی گری در تیم ملی

منصوریان در سال ۲۰۱۱ همراه با تیم ملی فوتبال ایران به جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۱ اعزام شد که در آنجا وی به‌عنوان دستیار افشین قطبی اجرای مسئولیت می‌کرد. همچنین، پس از جدایی افشین قطبی از تیم ملی فوتبال ایران او به عنوان سرمربی تیم ملی در مقابل تیم ملی فوتبال روسیه حاضر شد که در ان دیدار تیم ملی فوتبال ایران توانست با نتیجهٔ ۱–۰ تیم ملی فوتبال روسیه را شکست دهد.

امین حاج محمدی بازیکن نفت تهران در رابطه با تیم ملی امید در زمان مربیگری او گفته است: ما ۳ سال در تیم امید با علی‌رضا منصوریان به عنوان سرمربی بودیم و حتی با تیم‌های اروپایی هم بازی کردیم امّا یک باخت نداشتیم


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.