دستگیری کلاهبردار ۳۴۰ میلیاردی در زاهدان ۱۷ بهمن ۹۵

دستگیری کلاهبردار ۳۴۰ میلیاردی در زاهدان ۱۷ بهمن ۹۵

دستگیری کلاهبردار 340 میلیاردی در زاهدان 17 بهمن 95
دستگیری کلاهبردار ۳۴۰ میلیاردی در زاهدان ۱۷ بهمن ۹۵

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از دستگیری کلاهبردار ۳۴۰ میلیارد ریالی در عملیات ضربتی و غافلگیرانه پلیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ سردار حسین رحیمی  گفت: در پی شکایت یکی از ادارات دولتی زاهدان مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به عنوان فروشنده مرغ و دارای دفتر فروش مرغ در قزوین قراردادی در خصوص فروش مرغ منجمد به ارزش ۳۴۰ میلیارد ریال با این اداره منعقد می کند .

وی افزود: این اداره بر اساس  ضوابط سازمانی اقدام به  اخذ وثیقه ملکی به تعداد ۱۰ فقره اسناد ملک با پلاک ثبتی مشخص از طرف فروشنده مرغ می کند تا در صورت عدم انجام تعهدات از سوی نامبرده، املاک فوق به فروش برسد .

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه اداره مورد نظر پس از انجام مراحل قرارداد در ازای تحویل مرغ به فروشنده یک فقره چک اخذ می کند، تصریح کرد:  پس از تحویل مورد معامله ، اداره دولتی برای وصول چک به بانک مراجعه می کند  و به دلیل نداشتن موجودی چک موردنظر برگشت می خورد.

رحیمی بیان داشت:در پی استعلام  بعمل امده  توسط کار شناسان  مشخص شد  معرفی نامه نامبرده  به عوان کارشناس، و تمامی اسناد و مدارکی که به عنوان وثیقه در نزد اداره دولتی قرار داده بود جعلی می باشد.

سردار حسین رحیمی در ادامه افزود: پس از وصول شکایت، دستگیری متهم در دستور کار کارگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و پس از انجام تحقیقات جامع از شاکی و اقدامات اطلاعاتی، متهم در زاهدان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه  دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد:  متهم پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات کافی  به بزه ارتکابی اعتراف و اعلام کرد اسناد و مدارک را از فردی که ادعا کرده شهردار اخراجی یکی از شهرستان ها و ساکن زاهدان می باشد اخذ و تمامی اقلام خریداری شده در انباری در اختیار وی بوده و مرغ ها را به تبریز و عراق فرستاده است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان گفت: متهم پس از انجام تحقیقات  و تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضایی و از آن طریق روانه زندان شد.


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.