دارا حیایی پسر امین حیایی در فیلم شعله ور

دارا حیایی پسر امین حیایی در فیلم شعله ور

دارا حیایی پسر امین حیایی در فیلم شعله ور با پدرش همبازی شد.پسر امین حیایی بازیگر شد فیلم سینمایی «شعله ور» جدیدترین ساخته حمید نعمت الله پس از فیلمبرداری در شهرهای تهران، زاهدان و زابل از نیمه گذشت.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «شعله ور» به کارگردانی حمید نعمت الله و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی که از ۲۲ مهرماه در تهران آغاز شده، پس از اتمام فیلمبرداری در تهران در شهرهای زاهدان و زابل ادامه دارد و تاکنون نیمی از فیلمبرداری این فیلم پشت سر گذاشته شده است.

تاکنون «امین حیایی» به همراه پسر خود «دارا حیایی» ، «زری خوشکام» و «پانته‌آ مهدی نیا» روبروی دوربین حمید نعمت الله رفتند.

دارا حیایی, پسر امین حیایی,فیلم شعله ور

دارا حیایی پسر امین حیایی در فیلم شعله ور

در خلاصه داستان «شعله ور» که به قلم «حمید نعمت اله» و «هادی مقدم دوست» می‌باشد، آمده است: «چیزی که بیش از همه سختی‌ها  و آشفتگی‌ها، ذهن و زندگی فرید را درگیر و دچار فشار کرده این است، که؛ «عددی نشده»  و  در داستان شعله ور این احساس، همه زندگی او را تحت تاثیر قرار  می‌دهد.»

دارا حیایی, پسر امین حیایی,فیلم شعله ور

خیلی زمان برد تا بتواند به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم های سینمایی بازی کند. در اولین نقش آفرینی اش به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم سیب سرخ حوا (۱۳۷۸) چندان موفق نبود. فیلم سیب سرخ حوا به کارگردانی سعید اسدیدر خرداد ۱۳۷۹ بر روی پرده سینما رفت.
داستان سیب سرخ حوا داستان دختری است به نام ندا است که نامزدی چهار ساله اش را با فرهاد به هم می زند و با مردی مسن و پولدار به نام محمود فروزش که یک شرکت خصوصی دارد ازدواج می کند و..

او در سال ۱۳۸۱، رکورددار بود. شش فیلم با بازی او در سال ۱۳۸۱ در سینماهای تهران به روی پرده رفت:مزاحم، مانی و ندا، مونس، اثیری، رز زرد و بوی بهشت. فیلم رز زرد به کارگردانی داریوش فرهنگ داستان درباره دو عروس و داماد است که در شب عروسی شان سفری را آغاز کرده و در منزل های بعدی در مسیر راه با هم آشنا می شوند و…

سارا باهنر در شبکه جم GEM TV + عکس های اینستاگرام

ازدواج هستی مهدوی فر بازیگر سینما از شایعه تا واقعیت+عکس

پرستو صالحی ۳۹ ساله شد


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.