بنیامین بهادری و همسرش شایلی محمودی در پوستر فیلم سلام بمبئی

بنیامین بهادری و همسرش شایلی محمودی در پوستر فیلم سلام بمبئی

عکس جدیدی از بنیامین بهادری و همسرش شایلی محمودی برروی پوستر فیلم سلام بمبئی منتشر شده است.پوستر جدید فیلم سینمایی «سلام بمبئی» با بازی بنیامین بهادری و همسرش شایلی محمودی منتشر شد. «سلام بمبئی» به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی و کارگردانی قربان محمدپور با حضور محمدرضا گلزار، بنیامین بهادری و شایلی محمودی به عنوان چهره‌های ایرانی و دیا میرزا و گلشن گروور بازیگران هندی، تجربه مشترک سینمای ایران و هند محسوب می‌شود.

بنیامین بهادری و همسرش شایلی محمودی,شایلی محمودی,بنیامین بهادری

بنیامین بهادری و همسرش در پوستر فیلم سلام بمبئی

بنیامین بهادری و همسرش شایلی محمودی,شایلی محمودی,بنیامین بهادری

فیلم سلام بمبئی به کارگردانی قربان محمدپور و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی که چنده ماه قبل فیلمبرداری آن شروع شده بود این روزها نسخه نهایی آن اماده شده و تحویل دفتر ارشاد برای دریافت پروانه نمایش شده است.

تهیه کننده اثر خصوص زمان اکران فیلم سینمایی سلام بمبئی گفت: مذاکراتی انجام شده اما باید فیلمبرداری فیلم تمام شود تا زمان دقیق اکران آن را اعلام کنیم اما پیش‌بینی ما اکران در عید فطر است.

همچنین این فیلم به صورت همزمان در ایران و هند اکران میگردد و اولین محصول مشترک سینمای ایران و هند می باشد . البته نسخه نمایشی در هند ۱۰ دقیقه بیشتر از نسخه نمایشی در ایران می باشد

داستان و بازیگران  :

این فیلم ملودرامی عاشقانه بوده و داستان آشنایی یک دختر هندی و یک پسر ایرانی را روایت می کند که هر دو دانشجوی پزشکی هستند و درگیر اتفاقات پیچیده ای می شوند…

تسلیت رضا صادقی به مناسبت درگذشت حبیب+عکس

الهه رضایی در آمریکا کنار بلندترین چرخ و فلک دنیا

عکس های دختر دونالد ترامپ


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.