آزاد شدن یاسین رامین همسر مهناز افشار از زندان اوین + عکس

آزاد شدن یاسین رامین همسر مهناز افشار از زندان اوین + عکس

آزاد شدن یاسین رامین همسر مهناز افشار (1)

آزادی یاسین رامین

یاسین رامین همسر مهناز افشار که چندی پیش بنا به دلایلی دستگیر شده بود امروز پنجشنبه ۱۲ اسفند ۹۵ از زندان اوین آزاد شد که باعث خوشحالی مهناز افشار شد.

همسر مهناز افشار در ایام نزدیک به نوروز سال جدید از زندان آزاد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، خبر آزادی همسر مهناز افشار آن هم در آستانه انتخابات ۹۶ را «انصاف نیوز» داده و تأکید نموده که یاسین رامین چهارشنبه شب ۱۱ اسفند ماه آزاد شده است و با استقبال دوستانش مواجه شده است.

  آزاد شدن یاسین رامین همسر مهناز افشار (4)

اواخر مرداد امسال دادستان تهران از تعیین وثیقه ۲۹ میلیاردی برای آزادی متهم سازمان هلال احمر سخن گفته بود و حالا پرسش اینجاست که چه کسی این وثیقه ۲۹ میلیاردی را برای او سپرده است؟!؟

یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین و سوسن صفاوردی از معاونان احمدی نژاد است. آیا والدین برایش وثیقه ۲۹ میلیاردی سپرده اند یا «دوستانی» که ادعا شده بعد از آزادی به استقبال وی رفته اند؟

پرسش بعدی درباره موضع گیریهای مهناز افشار و همسرش در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ است. آنها طرف چه کسی را خواهند گرفت؟ این پرسش وقتی جدی تر می شود که بدانیم اخیرا حمید بقایی از نزدیکان به طیف احمدی نژاد-مشایی هم برای انتخابات اعلام حضور کرده! آیا نزدیکی به مشایی، این زن بازیگر و همسرش را به بقایی نزدیک خواهد کرد یا آنها به سمت کاندیدای دیگری خواهند رفت؟ شاید هم یک بار برای همیشه قید درگیریهای سیاسی را بزنند.

آزاد شدن یاسین رامین همسر مهناز افشار (3)

مهناز افشار پیش از ازدواج با فرزند محمد علی رامین معاون مطبوعاتی احمدی نژاد شرط کرده بود که او همسر دیگر خود را طلاق دهد.

فرزند رامین پس از انجام این شرط، رضایت مهناز افشار برای ازدواج با او را گرفت. به گفته یک منبع آگاه، این دو که به تازگی ازدواج کرده اند، قرار است در آینده ی نزدیک برای زندگی به آمریکا سفر کنند.

مهناز افشار و رامین پیش از این یکبار با یکدیگر به آمریکا سفر کرده بودند.

آزاد شدن یاسین رامین همسر مهناز افشار (2)

گفتنی است، صیغه عقد این بازیگر و همسرش ظهر ۲۱ خرداد توسط سیدمحمد خاتمی رئیس‌جمهور سابق کشورمان جاری شد.

فرزند رامین متولد ۱۳۶۶ است و مهناز افشار متولد، ۱۳۵۶ است. محمد امین رامین دانشجوی رشته علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی است و دوران کودکی را به همراه خانواده اش به علت موقعیت شغلی و درسی پدرش در آلمان زندگی کرده و پس از آن ساکن تهران شده است.

از سایر مطالب مرتبط با مهناز افشار نیز دیدن فرمایید

بیوگرافی مهناز افشار و حواشی زندگی شخصی او با شوهرش

تصاویر شخصی و اینستاگرام مهناز افشار و شوهر و دخترش ۹۵

بستری شدن مهناز افشار بعلت عارضه قلبی در بیمارستان +عکس

عکس های جدید پیج اینستاگرام مهناز افشار در سال ۹۵

 


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.