معرفی فروشگاه اینترنتی بانوکده

معرفی فروشگاه اینترنتی بانوکده

در راستای پاسخ به نیازهای شما عزیزان و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شال و روسری فروشگاه بانوکده، فروشگاهی اینترنتی راه‌اندازی کرده است که مرجعی مناسب برای خرید شال و روسری ‌در طرح‌ها و مدل‌های مختلف به صورت آنلاین و بدون صرف وقت زیاد، با نازل‌ترین قیمت‌هاست. این فروشگاه چندین سال است که با اتکا به اعتماد به شما مشتریان عزیز دربستر اینترنت شروع به فعالیت کرده است و اگر نگاه‌های مهربان و پشتوانه کاربران و دوستداران فروشگاه نمی‌بود، بدون شک در این سکوی موفقیت قرار نمی‌گرفت، ما در کنار شما بهترین‌ها را تجربه کردیم و به مرجعی تجاری و آنلاین تبدیل شدیم که اکنون پاسخگوی نیاز‌های شما با هر سلیقه‌ای هستیم.

آدرس فروشگاه ما

زیبایی و شیک پوشی برازنده زن ایرانی است، این حق شماست که از میان بهترین طرح‌های موجود دیدن کنید و آنچه را که در شأن و شخصیت شماست انتخاب کنید، برای این که ما را در فضای مجازی بیابید و خریدی مناسب را، در محیطی امن تجربه کنید، کافی است عبارت (فروشگاه اینترنتی بانوکده) و یا آدرس https://banookadeh.com را در مرورگر خود تایپ کنید تا از دنیایی از شال و روسری ‌های جذاب دیدن کنید.

نحوه خرید از بانوکده

برای خرید از فروشگاه بانوکده لازم است ابتدا وارد بخش شال و روسری (shawl and scarf) شوید و محصول مورد نظر خود را به سبد خریدتان اضافه کنید، از طریق لینک زیر این امکان دارید که اقدام به خرید شال و روسری از فروشگاه بانوکده را داشته باشید:

/https://banookadeh.com/shawl-and-scarf

لازم به ذکر است که خرید از فروشگاه با استفاده از رمز دوم (رمزپویا) امکان پذیر است، پیشنهاد ما این است که حتما برای خرید ایمن از رمز دوم (رمز پویا) استفاده کنید ولی در صورت فعال نبودن رمز دومتان می توانید از طریق تلگرام و واتساپ سفارش خود را در سایت بانوکده ثبت کنید. ارتباط از طریق تلگرام و واتساپ با شماره‌ی تماس ۰۹۹۱۱۲۶۴۷۰۱ برای مشتریان عزیز امکان پذیر است. البته کاربران گرامی می‌توانید در صورت هر گونه سوال و یا نظر و پیشنهادی با پست الکترونیکی به آدرس info@banookadeh.com با ما در تماس باشید.

اهداف و مأموریت بانوکده

هدف ما در این فروشگاه ارائه بهترین خدمات با بالاترین کیفیت است، ما به دنبال این هستیم که شما با صرف کمترین زمان و بدون صرف هزینه از بهترین کالاهای ما دیدن کنید و در صورت رضایت کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید که مستلزم این است که دامنه اطلاعات شما کاربران و مشتریان عزیز در زمینه خریدتان بالا باشد که البته فروشگاه برای این مسئله نیز مقالات و مجلاتی را در سایت بانوکده بارگذاری کرده است که می توانید با مراجعه به آن‌ها به راحتی اطلاعات لازم برای روسری و شال مناسب با سلیقه‌تان را کسب کنید و با اطمینان خاطر خرید کنید.

محصولات فروشگاه

فروشگاه بانوکده ارائه دهنده انواع شال و روسری در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی شامل طرح‌های «گل و برگ»، «طرح سنتی»، «طرح گربه»، «طرح یونیکو»، «طرح چشم» و «طرح حیوانات» و… در رنگبندی‌های قرمز، زرد، صورتی، آبی، مشکی، طوسی، سبز، بنفش و… است که سبب ایجاد جذابیت و تمایز در میان دیگر رقبای خود کرده است. بانوکده ارائه دهنده به روزترین و جذاب ترین کالاها برای مشتریان خود است. عطر و ادکلن از دیگر محصولات فروشگاه ماست که متناسب با روسری و شال مورد نظر می توانید رایحه مورد نظر خود را انتخاب کنید و با ثبت سفارش خرید خود را از فروشگاه انجام دهید.

ویژگی روسری و شال ‌های بانوکده

شال و روسری‌های موجود در فروشگاه بانوکده از نظر جنس و مرغوبیت بسیار ویژه هستند، تازه دوخت و براق و درخشان‌اند. قابلیت شست‌و شو بدون رنگ دهی، آب رفتگی و نخ‌کشی را دارند. از دیگر ویژگی‌های شال و روسری‌های فروشگاه بانوکده این است که مناسب با فصول برای شما در نظر گرفته شده است، طرح‌ها و جنس‌های آن مناسب با هر فصلی است و به صورت عمده و تک می توانید سفارش دهید؛ و نکته آخر اینکه هر روسری که شما دوست داشته باشید، قابلیت این را دارد که به شال تبدیل کنیم.

ویژگی روسری و شال ‌های بانوکده

بیشتر بخوانید: ۱۲ ویدئو آموزش بستن شال و روسری در کمترین زمان ممکن که به شما کمک می‌کند در روش های مختلف بتوانید روسری خود را ببندید.

خدمات ویژه

فروشگاه بانوکده به دنبال ارائه خدمات مفیدی است که سبب راحتی و آسایش مشتریان شود. از جمله این خدمات می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • بخش مجلات فروشگاه:

در این بخش فروشگاه شما عزیزان می توانید با مطالعه مقالاتی در زمینه دانستنی‌های ضروری قبل از خرید روسری، انتخاب و خرید روسری و شال مخصوص عروس‌ خانوم‌های جذاب، چگونگی خرید عمده شال و روسری و… به اطلاعات کافی برای خرید محصول دست پیدا کنید.

  • بخش جست و جو:

در این بخش می توانید به راحتی به جست و جوی محصول مورد نظر بپردازید.

  • داشتن نماد اعتماد الکترونیکی (enamad) نشان از محیطی امن برای خرید شما عزیزان است.
  • بخش مرجوعی:

بانوکده خود را موظف کرده است که در صورت عدم رضایت شما از نوع، جنس، رنگ و… روسری و یا شال خریداری شده بعد از سه روز، به راحتی محصول خود را مرجوع کنید و هزینه‌ای را که پرداخته‌اید را نیز بانوکده با احترام و رضایت کامل به شما مشتریان و دوستداران فروشگاه بر‌می‌گرداند.

  • بخش ثبت شکایات:

بانوکده موظف است به شما عزیزان بهترین خدمات را ارائه دهد، اگر انتقاد و یا شکایتی از کالا و یا فروشگاه دارید، می توانید از طریق این بخش با تکمیل فرم، با ما در میان بگذارید.

  • بخش دعوت به همکاری:

بانوکده آماده همکاری با همه عزیزانی است که در بخش دست سازه هایی چون عروسک، انگشتر، پوشاک و… فعالیت دارند، این عزیزان می‌توانند با پرکردن فرم در سایت با ما وارد همکاری شوند.

  • گارانتی برای محصولات خریداری شده نیز از ویژگی‌های مهم برای مشتریان و کاربران است.
  • ارسال به تمام نقاط کشور با بسته بندی‌های زیبا و تحویل اکسپرس از خدمات بانوکده به مشتریان عزیز می‌باشد.

نتیجه گیری

ما به دنبال لبخندی عمیق بر چهره شما عزیزان هستیم، رضایت شما و اعتمادتان دلگرمی برای ماست، پس فرصت را از دست ندهید و با خرید از فروشگاه بانوکده به بهترین‌ شال‌ها و روسری‌های رنگارنگی که سبب زیبایی و خلق اثر هنری بر چهره شما می‌شود دست یابید. هدیه ما به شما کالای با کیفیت است. اطمینان داشته باشید جذابیت شما آرزوی ماست.


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.