بلوز بافتنی دخترانه |۱۲۰ مدل لباس دخترانه پاییزه (بلوز،گپ،بافت)

بلوز بافتنی دخترانه | ۱۲۰ مدل گپ مجلسی پاییزی شیک و اسپرت

در میان آشفته بازار صنعت مد و پوشاک که درآن هر چند وقت یکبار یک تیپ و ظاهر و جنس خاص ترند میشود و چند صباح دیگر کلا از چشم می افتد ، لباس های بافتنی ، مثل بلوز های بافتنی دخترانه و پسرانه ، گپ ها ، تونیک ها و پلیور های بافتی یک استثنا هستند. چرا که سال ها و سال هاست که همه مال از لباس های بافتنی استفاده میکنیم که این روزها نه تنها از مد افتاده نیست بلکه هر روز بیشتر روی بورس میاید و محبوب تر میشود.

لباس های بافتنی شامل لباس های بافت با میل ، بافت با قلاب و بافت با ماشین های بافندگی میشود که هرکدام زیبایی ها و عیب و نقص های خودش را دارد ، بعضی کت و کلفت تر و نتیجتا گرم و نرم تر است و دیگری با وجود ظاهر شیک و دخترانه چندان گرم و مناسب پاییز و زمستان نیست . اینجا ما ۱۲۰ مدل لباس بافتنی (بلوز، پلیور ، بافت ، تونیک پاییزه ، گپ ) دخترانه را گرد آوری کرده ایم که هم شامل مدل های ساده و اسپرت و هم شامل مدل های مجلسی میشود. برای دیدن این مدل ها با ما همراه شوید.

بسم الله الرحمن الرحیم 

۱۲۰ مدل گپ و بلوز بافتنی پاییزه دخترانه

 

مهم‌ترین نکات در مراقبت از لباس ‌های بافتنی

با رعایت این نکات خیلی راحت می‌توانید از بد شکل شدن و کهنگی لباس های بافتنی و گپ خود جلوگیری کنید.

  • حتماً قبل از خرید بلوز بافتنی دخترانه یا پسرانه به بافت آن توجه کنید. لباس بافتنی باید دارای بافت سفت و محکمی باشد.
  • بهتر است از خریدن لباس‌های بافتنی که دارای بافت ضعیف هستند خودداری کنید چون به‌سرعت فرم خود را از دست می‌دهند و گشاد می‌شوند.
  • پلیورها و ژاکت‌های سنگین خود را به‌جای آویزان کردن از چوب‌رختی، بپیچید و تا کنید تا مرتب و تمیز بمانند.
  • در مورد پلیورها و بلوزهای سبک حتماً از چوب‌رختی و جا لباسی‌های ابری و لایه دار استفاده کنید.
  • از نگهداری لباس و ژاکت و گپ در درآورهای چوب سدر خودداری کنید چون این چوب به پشم و سایر پارچه‌های کش‌باف صدمه می‌زند.
  • به‌طور منظم پرز دانه‌ها را از روی لباس بافتنی خود بگیرید. پرزها براثر سایش، بیشتر در قسمت‌های آرنج، زیر بغل و آستین‌ها به وجود می‌آیند.
  • می‌توانید از یک تیغ اصلاح یا ریش‌تراش برقی کوچک برای برداشتن آن‌ها استفاده کنید تا لباس بافتنی شما مانند روز اول تازه به نظر برسد.

لباس بافتنی دخترانه شیک 

بلوز بافت دخترانه (۱)

 

چند نکته‌ی دیگر در باب مراقبت و نگهداری از لباس‌های بافتنی

  • از برس نرم نوزاد برای برداشتن مو و شوره سر از روی بلوز های بافتنی خود استفاده کنید.
  • در صورت نیاز لباس بافتنی‌تان را تعمیر کنید. هرزمان که متوجه شدید دکمه‌اش افتاده است یا سوراخ کوچکی دارد سریعاً آن را تعمیر کنید .زیرا ممکن است سوراخ بزرگ‌تر شود و چاره‌ای جز دور انداختن آن نداشته باشید.
  • برای خوش‌بو نگاه‌داشتن لباس و جلوگیری از صدمه رسیدن به آن می‌توانید بسته‌های کوچک اسطوخودوس و سنبل را در قفسه لباس و درآور بگذارید یا در چوب‌رختی آویزان کنید.
  • در پایان فصل زمستان اگر مایل به نگهداری لباس خود برای سال آینده هستید حتماً ابتدا آن را بشویید و مطمئن شوید کاملاً خشک است و رطوبتی ندارد. سپس برای آسیب ندیدن آن مقداری صابون میان آن‌ها قرار دهید.

 

بلوز بافت دخترانه (۲)

 

مراقبت و نگهداری از لباس‌ های بافتنی با تعمیر آن‌ها

لباس‌های بافتنی به دلیل بافت حساس، ظریف و نرمی بافت دچار مشکلات زیادی از قبیل گشادی، تغییر شکل و غیره می‌شوند. در این بخش به روش‌های رفع این مشکلات در راستای مراقبت از لباس‌های بافتنی می‌پردازیم.

مشکل گشاد شدگی لباس

در رابطه با مراقبت و نگهداری از لباس‌های بافتنی و گپ باید درنظر داشته باشیم که یکی از معایب لباس‌های بافتنی این است که پس از مدتی استفاده و البته نگهداری نادرست گشاد می‌شود و فرم خود را از دست می‌دهد. اگر در منزل بلوز بافتنی یا کش‌بافی دارید که به هر دلیلی گشاد شده و یا در قسمت‌هایی دچار کشیدگی شده است لزومی ندارد آن را دور بیندازید چون این ایراد به‌سادگی قابل برطرف شدن است.

ترمیم سوراخ‌های ریز لباس بافتنی

گاهی براثر برخورد لباس با اجسام تیز و یا کشیده شدن ناگهانی و شدید پارگی‌های ریزی روی لباس ایجاد می‌شود. اگر این سوراخ‌ها به قدری کوچک باشند که احتمال افزایش و گسترش نداشته باشند می‌توان آن را با ترفندی ساده برطرف کرد. کافی است لباس را به پشت برگردانید و یک‌بار قسمت آسیب‌دیده لباس را اتو کنید تا بافت پارچه در یک‌جهت شود سپس دو مربع کوچک لایه چسب را برش زده و روی آسیب‌دیدگی لباس قرار دهید. سپس کمی با اسپری آن را خیس کنید و یک پارچه روی آن پهن کنید و اتو را چند ثانیه بدون حرکت در حال بخار روی پارچه بگذارید و درنهایت لباس را به رو برگردانید و اتو کنید. (توجه کنید که فقط قسمت موردنظر را با دمای کم اتو کنید تا لباس آسیب نبیند.)

 

بلوز بافت دخترانه (۳)

 

از بین بدن پرز لباس های بافتنی 

  •  استفاده از ماهوت‌پاک‌کن

یکی از ساده‌ترین و بهترین روش‌ها برای از بین بردن پرز لباس‌ها مثل بافت و گپ ، استفاده از ماهوت‌پاک‌کن است، ماهوت‌پاک‌کن یک وسیله برس مانند است که برای برداشتن پرزهای روی کت و کلاه و لباس استفاده می‌شود و می‌توانید آن را از فروشگاه‌ها تهیه کنید.

  • استفاده از چسب

اما اگر ماهوت‌پاک‌کن در دسترس ندارید و لباس شما پرز گرفته، می‌توانید به‌سادگی یک ماهوت‌پاک‌کن بسازید: یک مجله را لوله کنید و چسب پهن را به روشی دور آن بچسبانید که قسمت چسبنده‌اش رو به بیرون باشد. حالا شما یک ماهوت‌پاک‌کن دست‌ساز خواهید داشت و با گذاشتن آن روی لباس و یا درواقع به‌نوعی غلتاندن آن روی لباس، از شر پرزها خلاص خواهید شد. یا یک نوارچسب دور انگشت خود بچسبانید طوری که قسمت چسبنده آن رو به بیرون باشد. سپس انگشت خود را بر روی پرزها بگذارید و بردارید. به این شکل پرزها به چسب روی انگشت شما می‌چسبند؛ که این روش برای لباس‌های با بافت ظریف، مثل شال یا روسری مناسب خواهد بود. البته مراقب باشید که چسب باعث خرابی بافت پارچه نشود.

  •  استفاده از ریش‌تراش

لباس را کاملاً صاف پهن کنید. با ماشین ریش روی پرزها بکشید. تا همه پرزهای گلوله شده و از لباس کنده شود.

  •  استفاده از تیغ یک‌بارمصرف

لباس خود را در یک سطح صاف پهن کنید و مثل حالتی که از ژیلت برای پوست خود استفاده می‌کنید. از آن کمک بگیرید و روی لباس خود بکشید تا همه پرزها به‌راحتی از لباس برود. دقت کنید که تیغ را به‌آرامی روی بافت بکشید. مراقب باشید نخ را نبرید، خصوصاً کنار درزها.

 

بلوز بافت دخترانه (۴)

 

 شستشوی درست بلوز های بافتنی 

لباس‌های بافتنی و گپ ها معمولاً از جنس پشم و یا ترکیب پشم با الیاف دیگر هستند که باعث گرم و نرم بودن آن‌ها می‌شود. یک قانون کلی در مورد شستن لباس‌های بافتنی و پشمی وجود دارد و آن این است که هرگز نباید این لباس‌ها را با شوینده‌های آنزیم دار بشویید. علت آن این است که الیاف پشم بر پایه پروتئین هستند و این آنزیم‌ها هم پروتئین را در خود حل می‌کنند درنتیجه شستن بلوز بافتنی پشمی با این شوینده‌ها الیاف را از بین برده و لباس شمارا خراب خواهد کرد. بهترین راه استفاده از شوینده‌های ملایم و فاقد آنزیم است که به‌جای آن‌ها هم می‌توانید از مایع ظرف‌شویی یا شامپوی ملایم هم استفاده کنید. همچنین یادتان باشد که همیشه قبل از شستن لباس بافتنی، آن را کاملاً برگردانید و از روی چپ بشویید و زیپ‌ها و دکمه‌ها را ببندید تا از گره خوردن آن جلوگیری کنید.

 

بلوز بافت دخترانه (۵)

 

شستن بلوز های بافتنی در ماشین لباسشویی:

بهتر است لباس‌های بافتنی ، گپ و پشمی خود را با دست بشویید اما شستن آن‌ها در ماشین لباسشویی هم ممکن است، برای شستن بلوز بافتنی در ماشین لباسشویی به روش زیر عمل کنید:

برای حفاظت بیشتر از لباس بافتنی خود در هنگام شست‌وشو در ماشین لباسشویی می‌توانید آن را در یک کیسه بافته‌شده قرار داده تا مقدار سطح تماس آن با لباس‌های دیگر به حداقل برسد و اگر ماشین لباسشویی شما تنظیمات خاصی برای لباس پشمی دارد از آن استفاده کنید و یا از دور کند ماشین لباسشویی که با عبارت Hand Wash هم مشخص می‌شود بهره بگیرید. اگر چنین تنظیماتی در ماشین لباسشویی شما وجود ندارد درجه سرعت آن را در پایین‌ترین حالت ممکن قرار دهید چون چرخیدن سریع به الیاف پشمی به‌شدت آسیب می‌زند.  ضمنا شما می‌توانید از نرم‌کننده‌ها استفاده کنید. نرم‌کننده‌ها به الیاف لباس‌های بافتنی حالت لیزی می‌دهند. این حالت لیزی از ریش‌ریش شدن الیاف لباس جلوگیری می‌کند.

 

بلوز بافت دخترانه (۶)

 

نکته

قبل از اقدام به شستن بلوز بافتنی و پشمی ابتدا برچسب مراقبتی آن را به‌دقت بخوانید و دما و روش مناسب شستشو را پیدا کنید سپس یک شوینده با فرمول مناسب که فاقد آنزیم بوده و ملایم باشد انتخاب کنید و فرآیند شستشو را انجام دهید. پس از پایان یافتن شستشو ترجیحاً از خشک‌کن ماشین لباسشویی استفاده نکنید و لباس را از ماشین خارج کرده و با دست آرام فشار دهید تا آب اضافی آن خارج شود. سپس آن را روی یک حوله تمیز پهن کنید و حوله را همراه با لباس رول کنید تا آب آن گرفته شود. ضمنا از آویزان کردن لباس‌های بافتنی اجتناب کنید چون پشم خیس سنگین است و وزن زیادی را به الیاف لباس وارد می‌کند. لباس را افقی روی سطح یک حوله خشک قرار دهید تا به‌تدریج و با جریان هوا خشک شود.

 

بلوز بافت دخترانه (۷)

شستن لباس‌های بافتنی با دست

برای لباس‌های بافتنی ظریف که امکان شستن آن‌ها در ماشین لباسشویی وجود ندارد به این روش عمل کنید: یک تشت را با آب ولرم پرکنید و کمی شوینده ملایم فاقد آنزیم و یا مایع ظرف‌شویی یا شامپوی ملایم در آن بریزید. روی بسته شوینده را چک کنید و مقدار مناسب آن را برای حجم آب در نظر بگیرید. بلوز بافتنی را در تشت قرار دهید و آرام داخل آن بچرخانید و با دست ماساژ دهید، روی نقاطی که لک شده یا کثیف شده‌اند تمرکز بیشتری داشته باشید و سعی کنید آن قسمت‌ها را بیشتر با شوینده و آب تماس دهید تا تمیز شوند. در صورت نیاز بازهم شوینده در تشت بریزید. وقتی از تمیز شدن لباس مطمئن شدید آن را با آب ولرم آبکشی کنید سپس به روشی که در قسمت قبلی گفته شد آن را روی حوله خشک‌کنید.

 

بلوز بافت دخترانه (۸)

 

 صاف کردن رفع چروک بلوز بافتنی 

برای از بین بردن چروک لباس‌های بافتنی و پشمی و گپ ها ، بهترین کار این است که اتو را روی درجه بخار قرار داده و با کمک بخار از راه دور چروک لباستان را برطرف کنید. درصورتی‌که یکی از لباس‌هایتان خیلی چروک بود برای اتو کشیدن آن بهتر است از یک پارچه سفید کتان که با آب مرطوب شده استفاده کنید. این پارچه را روی لباس پشمی قرار دهید و با درجه کم لباستان را اتو کنید.

 

بلوز بافت دخترانه (۹)

بلوز بافتنی دخترانه 

بلوز بافت دخترانه (۱۰)

لباس بافتنی دخترانه ساله

بلوز بافت دخترانه (۱۱)

مدل بلوز بافتنی دخترانه 

بلوز بافت دخترانه (۱۲)

عکس بلوز بافتنی دخترانه 

بلوز بافت دخترانه (۱۳)

ایده بلوز بافتنی دخترانه

بلوز بافت دخترانه (۱۴)

بلوز بافتنی دخترانه جدید ۲۰۲۰

بلوز بافت دخترانه (۱۵)

مدل بلوز بافتنی دخترانه ۱۴۰۰

بلوز بافت دخترانه (۱۶)

بلوز بافتنی دخترانه مجلسی 

بلوز بافت دخترانه (۱۷)

بلوز بافتنی دخترانه برای مهمانی 

بلوز بافت دخترانه (۱۸)

لباس بافتنی دخترانه لاکجری

بلوز بافت دخترانه (۱۹)

مدل بلوز بافتنی دخترانه باکلاس

بلوز بافتنی مجلسی (۱)

لباس بافتنی دخترانه پاییزه

بلوز بافت دخترانه (۲۰)

بلوز بافتنی دخترانه زمستانه 

بلوز بافتنی مجلسی (۲)

لباس بافتنی دخترانه راحت

بلوز بافتنی مجلسی (۳)

مدل بلوز بافتنی سبک

بلوز بافتنی مجلسی (۴)

پلیور بافتنی دخترانه

بلوز بافتنی مجلسی (۶)

پلیور بافتنی دخترانه جدید

بلوز بافتنی مجلسی (۵)

پلیور بافتنی دخترانه بچه گانه

بلوز بافتنی مجلسی (۷)

پلیور بافتنی دخترانه

بلوز بافتنی مجلسی (۸)

بلوز بافتنی دخترانه بچه گانه

بلوز بافتنی مجلسی (۹)

مدل پلیور بافتنی دخترانه

بلوز بافتنی مجلسی (۱۰)

عکس پلیور بافتنی دخترانه

بلوز بافتنی مجلسی (۱۱)

مدل پلیور بافتنی دخترانه

بلوز بافتنی مجلسی (۱۲)

بلوز بافتنی دخترانه مجلسی

بلوز بافتنی مجلسی (۱۳)

پلیورهای بافتنی دخترانه

بلوز بافتنی مجلسی (۱۴)

انواع پلیور بافتنی دخترانه

بلوز بافتنی مجلسی (۱۵)

ژاکت بافتنی دخترانه  ساله

بلوز بافتنی مجلسی (۱۶)

لباس بافتنی مجلسی

بلوز بافتنی مجلسی (۱۷)

بلوز بافتنی مجلسی زنانه

بلوز بافتنی مجلسی (۱۸)

لباس بافتنی مجلسی دخترانه

بلوز بافتنی مجلسی (۱۹)

بلوز بافتنی مجلسی شیک و جدید

بلوز بافتنی مجلسی (۲۰)

لباس بافتنی مجلسی بچه گانه

پلیور بافتنی دخترانه (۱)

بلوز بافتنی مجلسی بچگانه

پلیور بافتنی دخترانه (۲)

لباس مجلسی بافتنی با قلاب

پلیور بافتنی دخترانه (۳)

بلوز بافتنی دخترانه با قلاب

پلیور بافتنی دخترانه (۴)

لباس مجلسی بافتنی میل باف

پلیور بافتنی دخترانه (۵)

لباس مجلسی بافتنی کانوایی

پلیور بافتنی دخترانه (۶)

بلوز بافتنی دخترانه

پلیور بافتنی دخترانه (۷)

گپ بافت دخترانه 

پلیور بافتنی دخترانه (۸)

بلوز بافتنی دخترانه با دو میل

پلیور بافتنی دخترانه (۹)

گپب دخترانه شیک

پلیور بافتنی دخترانه (۱۰)

بلوز بافتنی دخترانه شیک

پلیور بافتنی دخترانه (۱۱)

بلوز بافتنی دخترانه اسپرت

پلیور بافتنی دخترانه (۱۲)

گپ دخترانه اسپرت

پلیور بافتنی دخترانه (۱۳)

گپ دخترانه مجلسی

پلیور بافتنی دخترانه (۱۴)

بلوز بافتنی بچه گانه دخترانه

پلیور بافتنی دخترانه (۱۵)

گپ دخترانه مدل جدید

پلیور بافتنی دخترانه (۱۶)

گپ دخترانه نوجوان

پلیور بافتنی دخترانه (۱۷)

بلوز بافتنی دخترانه با میل  

پلیور بافتنی دخترانه (۱۸)

بلوز بافتنی دخترانه با قلاب

پلیور بافتنی دخترانه (۱۹)

گپ دخترانه برای زیر مانتو

پلیور بافتنی دخترانه (۲۰)

بلوز بافتنی دخترانه طرح دار

لباس بافت دخترانه (۱)

گپ دخترانه مجلسی 

لباس بافت دخترانه (۲)

بلوز بافتنی دخترانه با میل 

لباس بافت دخترانه (۳)

بلوز بافتنی دخترانه کانوایی

لباس بافت دخترانه (۴)

گپ دخترانه ساده 

لباس بافت دخترانه (۵)

گپ دخترانه لاکچری

لباس بافت دخترانه (۶)

 عکس بلوز بافتنی دخترانه 

لباس بافت دخترانه (۷)

مدل گپ مجلسی با گیپور 

لباس بافت دخترانه (۸)

ایده گپ بافتنی دخترانه 

لباس بافت دخترانه (۹)

بلوز بافتنی دخترانه برای مهمانی 

لباس بافت دخترانه (۱۰)

گپ اسپرت دخترانه برای زیر پالتو

لباس بافت دخترانه (۱۱)

بلوز بافتنی دخترانه گپ

لباس بافت دخترانه (۱۲)

گپ دخترانه مشکی 

لباس بافت دخترانه (۱۳)

بلوز بافتنی زنانه

لباس بافت دخترانه (۱۴)

گپ زنانه با باکلاس و جدید

لباس بافت دخترانه (۱۵)

بلوز بافتنی زنانه با قلاب

لباس بافت دخترانه (۱۶)

بلوز بافتنی زنانه با میل

لباس بافت دخترانه (۱۷)

گپ زنانه چند رنگ

لباس بافت دخترانه (۱۸)

گپ زنانه یقه افتاده

لباس بافت دخترانه (۱۹)

بلوز بافتنی دخترانه اسپرت

لباس بافت دخترانه (۲۰)

گپ زنانه جدید

لباس بافتنی دخترانه (۱)

بلوز بافتنی زنانه با کلاس

لباس بافتنی دخترانه (۲)

گپ زنانه خوشگل

لباس بافتنی دخترانه (۳)

بلوز بافتنی زنانه مجلسی

لباس بافتنی دخترانه (۴)

گپ زنانه یقه هفت

لباس بافتنی دخترانه (۵)

بلوز بافتنی زنانه

لباس بافتنی دخترانه (۶)

لباس بافتنی زنانه با دو میل

لباس بافتنی دخترانه (۱۰)

گپ زنانه سایز بزرگ

لباس بافتنی دخترانه (۱۱)

بلوز بافتنی زنانه با قلاب

لباس بافتنی دخترانه (۹)

لباس بافتنی زنانه دیجی کالا

لباس بافتنی دخترانه (۸)

گپ زنانه ماشین بافت

لباس بافتنی دخترانه (۱۲)

لباس بافتنی زنانه شی

لباس بافتنی دخترانه (۷)

گپ ظریف زنانه مجلسی

لباس بافتنی دخترانه (۷)

بلوز بافتنی زنانه بلند

لباس بافتنی دخترانه (۱۳)

گپ زنانه شیک و ساده 

لباس بافتنی دخترانه (۱۴)

بلوز بافتنی دخترانه بزرگسال

لباس بافتنی دخترانه (۱۵)

لباس بافتنی زنانه لاکچری 

لباس بافتنی دخترانه (۱۶)

مدل گپ دخترانه پاییزی 

لباس بافتنی دخترانه (۱۷)

عکل بلوز بافتنی زنانه

لباس بافتنی دخترانه (۱۸)

عکس گپ زنانه آستین بلند 

لباس بافتنی دخترانه (۱۹)

بلوز بافتنی زنانه آستنی کوتاه 

لباس بافتنی دخترانه (۲۰)

مدل لباس بافتنی زنانه مشکل 

لباس بافتنی مجلسی (۱)

مدلهای جدید گپ های دخترانه شیک و جدید

لباس بافتنی مجلسی (۲)

بلوز بافتنی دخترانه جدید

لباس بافتنی مجلسی (۳)

بلوز مجلسی پاییزه 

لباس بافتنی مجلسی (۴)

گپ مجلسی پاییزه زنانه

لباس بافتنی مجلسی (۵)

مدل بلوز مجلسی پاییزه

لباس بافتنی مجلسی (۶)

گپ مجلسی پاییزه دخترانه 

لباس بافتنی مجلسی (۷)

عکس بلوز مجلسی پاییزه

لباس بافتنی مجلسی (۸)

گپ مجلسی پاییزه جدید

لباس بافتنی مجلسی (۹)

مدل بلوز مجلسی پاییزه شیک و ساده 

لباس بافتنی مجلسی (۱۰)

گپ دخترانه خاص و زیبا

لباس بافتنی مجلسی (۱۱)

لباس مجلسی پاییزه دخترانه

لباس بافتنی مجلسی (۱۲)

لباس مجلسی پاییزه اینستاگرام

لباس بافتنی مجلسی (۱۳)

گپ پاییزه اسپرت

لباس بافتنی مجلسی (۱۴)

لباس مجلسی پاییزه خاص

لباس بافتنی مجلسی (۱۵)

لباس مجلسی پاییزه لاکچری 

لباس بافتنی مجلسی (۱۶)

گپ پاییزه پسرانه

لباس بافتنی مجلسی (۱۷)

لباس مجلسی پاییزه شیک

لباس بافتنی مجلسی (۱۸)

لباس مجلسی پاییزه دخترونه

لباس بافتنی مجلسی (۱۹)

کپ مجلسی پاییزه طرح بافتنی جدید

لباس بافتنی مجلسی (۲۰)

 

بیشتر بخوانید:

مدل لباس بافتنی و گرم دخترانه زیبا و شیک 

شال بافت | ۲۵ مدل شال بافت دخترانه زمستانی

بافت دخترانه | ۴۰ مدل مانتو و بافت دخترانه ترک برای پاییز

بافت زمستانی دخترانه | ۲۰ مدل بافت کوتاه دخترانه + آموزش

مدل مانتو بافتنی | ۳۳ عکس مانتو بافتنی دخترانه شیک با میل و قلاب

مدل لباس های بافتنی مردانه | ۲۴ مدل شیک و جدید لباس بافتنی برای آقایان


ممکن است شما دوست داشته باشید
7 نظرات
  1. فاطمه زرین واحد می گوید

    گپ کوتاه

  2. علی می گوید

    روش خرید مدل پلیوریقه هفت زرد رنگ بافتنی دخترانه را به همراه قیمت آن اطلاع رسانی نمائید

    1. saeed می گوید

      سلام دوست عزیز کارها برای ایده هستند نه فروش

  3. عینی می گوید

    روش خرید بافتنی دخترانه را به همراه قیمت آن اطلاع رسانی نمائید

  4. زیبا می گوید

    به دنبال خرید تیشرت زنانه قیمت مناسب هستید؟ چرا سراغ تک دوخت نمیرین؟ من خیلی تعریف خوب بودنشو شنیدم

  5. آرام می گوید

    سلام چطور میتونم خریداری کنم آدرس سایت رو لطف کنید به اشتراک بگذارید

    1. saeed می گوید

      متاسفانه فروش نداریم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.