ساعت کار اداری پلیس+۱۰ در سراسر کشور

ساعت کار اداری پلیس+۱۰ در سراسر کشور

ساعت کار پلیس ۱۰, ساعت کار پلیس ۱۰ در تهران, ساعت کار پلیس ۱۰, ساعت کار پلیس ۱۰ تهران, ساعت کار پلیس ۱۰ در تهران, ساعت کار پلیس+۱۰, ساعت کار دفاتر پلیس + ۱۰, ساعت کار دفاتر پلیس ۱۰, ساعت کار دفاتر پلیس+۱۰, ساعت کار مراکز پلیس ۱۰ تهران

ساعت کار پلیس+10 در تهران

ساعت کار پلیس+۱۰

ساعت کاری دفاتر پلیس +۱۰ همه روزه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۴:۳۰ و پنجشنبه تا ساعت ۱۱:۳۰ می باشد.

نکته: برخی از مراکز ساعت کاریشان از ساعت ۸:۰۰ می باشد.

درباره پلیس ۱۰ :

شرکت پژوهش و توسعه ناجی وابسته به بنیاد تعاون نیروی انتظامی جمهوری اسلامی می‌باشد.
که با استفاده از آخرین فناوریهای نوین اطلاعاتی و ارتباطی و با جذب نیروهای متخصص داخلی گامهای ارزشمندی را جهت تحقق و استقرار دولت الکترونیک طی نموده است.
که به اذعان نماینده ویژه ریاست محترم جمهوری در امور فناوری اطلاعات دستاوردهای ناجا در حوزه فناوری اطلاعات نمونه، الگو و پیشرو در کشور است.
همچنین در آغاز بکار خدمات الکترونیک انتظامی شرکت پژوهش و توسعه ناجی، ریاست محترم جمهوری وقت به این مهم اشاره نمودند.
که «ایجاد این تحول در سازمان ناجا آرزویی بود که تنها به همت متخصصان داخلی و مدیریت فرماندهی ناجا محقق گشت.»
شرکت پژوهش و توسعه ناجی همچنان تلاش می‌نماید با بکارگیری نخبگان عرصه دانش فناوری اطلاعات در کشور، افقهای نو و اهداف والایی را ایجاد نموده و چشم انداز روشنی از تحقق توانمندی دولت الکترونیک در ایران را نمایان سازد.
ساعت کار پلیس +10

اضافه شدن ساعات کاری مراکز پلیس+ ۱۰ و دفاتر صدور گذرنامه

افرادی که گذرنامه جدید اخذ می کنند مشکل اعتبار نخواهند داشت و زواری که در گذشته گذرنامه گرفته اند باید گذرنامه هایشان تا پایان سال اعتبار داشته باشد.
جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی با اشاره به در پیش رو بودن ایام اربعین حسینی از اضافه شدن ساعات کاری مراکز پلیس +۱۰ و دفاتر صدور گذرنامه خبر داد و گفت: تردد زائران از سه مرز مهران، شلمچه و چزابه توسط نیروی انتظامی با همکاری سایر دستگاه ها مدیریت خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس سردار محمدجواد زاده کمند در حاشیه نشست تخصصی با کارکنان پلیس امنیت و گذرنامه در خصوص اقدامات ناجا در راستای حماسه بزرگ اربعین، گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همسو و هماهنگ با سایر دستگاه های کشوری و لشکری برای اجرای حماسه بزرگ اربعین تلاش می کند از جمله اقدامات ناجا راه اندازی قرارگاه امام علی (ع) و چندین قرارگاه فرعی دیگر در راستای ارائه خدمات به زوار است .

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا افزود: در راستای برگزاری حماسه اربعین اقدامات امنیتی لازم نیز توسط نیروی انتظامی طرح ریزی شده است و آمادگی داریم در این ایام به زائران، خدمات ارائه دهیم.

وی افزود: با تلاش و برنامه ریزی های صورت گرفته سعی شده صدور گذرنامه در کمترین زمان صورت بگیرد.

این مقام مسئول اضافه کرد: مطابق برنامه ریزی های انجام شده مقرر شد ساعات کاری مراکز پلیس + ۱۰ تا ساعت ۱۸ و ۳۰ ادامه یابد. براساس تصمیمات اتخاذ شده در روزهای تعطیل نیز خدمات دهی این مراکز در دستور کار است.

زاده کمند با بیان اینکه زوار اخذ گذرنامه و مدارک دیگر را به روزهای آخر موکول نکنند گفت: مطابق اخبار اعلام شده امسال تردد زوار از سه مرز مهران، شلمچه و چزابه خواهد بود .

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: براساس تدابیر پلیس برای ایجاد سهولت در تردد زائران، ورود و خروج از این سه مرز مدیریت خواهد شد.

زاده کمنددر خصوص اعتبار گذرنامه ها نیز اعلام کرد: افرادی که گذرنامه جدید اخذ می کنند مشکل اعتبار نخواهند داشت و زواری که در گذشته گذرنامه گرفته اند باید گذرنامه هایشان تا پایان سال اعتبار داشته باشد.

وی گفت: امسال شرایط خدمات دهی به زوار نسبت به سال های قبل بهتر شده و امیدواریم با همکاری مردم حماسه اربعین به خوبی تحقق یابد.


ممکن است شما دوست داشته باشید
9 نظرات
  1. فاطمه می گوید

    سلام من اتباع افغانی هستم میخواستم بدونم برای گذرنامه و پاسپورت چه مدارکی لازم هست؟؟

    1. مهدی می گوید

      سلام برو از دفتر بپرس

  2. علی باقی می گوید

    آخی
    ایشالله به همتون شناسنامه ایران بدن

  3. سيما می گوید

    من و همسرم مقیم کانادا هستیم ایا برای تمدید گذرنامه من مجوز خروج محضری لازم است . من دارم میام ایران و میخواهم پاسپورتم رو در ایران تمدید کنم .

    1. قاسم می گوید

      دیوانه ای میخای بیای ایران؟ملت دارن فرار میکنن بابا

      1. HY می گوید

        نخیر داداش حتما تو داری فرار میکنی

  4. سیددانیال می گوید

    سلام
    واسه ثبت نام سربازی چه تاریخی باید فرم پر بشه و تاریخ اعزام چه موقعهه؟؟

  5. فریدون عزتپور می گوید

    سلام
    وفتی اعلام میکنید یاعت کار پلیس +۱۰ ساعت ۷.۳۰ هست متاسفانه پلیس +۱۰ در ایت الله کاشانی روبروی جنت اباد جنوبی ساعت۸ در رو باز میکنند ساعت ۸.۳۰ کارو شروع میکنند وقتی اعتراض کردم گفت برای خودشان میگویند یک خانم چنین حرفی زد برای اینکه منو تنبه کند گفت ما احاز حویت نمیکنیم برو صادقیه
    من از این شخص شاکی هستم
    جانباز ۶۵ درصد هستم

  6. رها می گوید

    سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم به اتباع افغانستانی که در ایران به دنیا امده وتحصیل کرده اند میشه پاسپورت ایرانی بدهید یا نه ؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.