نقاشی کودکانه کوالا ؛ ۲۰ عکس نقاشی کوالا فانتزی و کارتونی

در این نوشته از دلبرانه می خواهیم تعداد ۲۰ نقاشی کودکانه کوالا با کیفیت عالی خدمت شما ارائه نماییم.

چنانچه برای کودک خود به دنبال نمونه هایی برای نقاشی کوالا هستید تا انتها ما را دنبال کنید.

در ادامه مجموعه از بهترین تصاویر نقاشی کودکانه کوالا را برای شما جمع آوری کرده ایم.

امیدواریم که مورد استفاده شما قرار گیرد … از اینکه با ما همراه شدید از شما سپاسگزاریم …

تصاویر نقاشی کوالا برای کودکان سنین مختلف

نقاشی کودکانه کوالا

همانطور که گفتیم کوالا جانور کیسه دارى است که بر روى درختان زندگى کرده و از برگ درخت « اوکالیپتوس » تغذیه مى کند. کوالاها حیوانات بومى استرالیا هستند که دراینجا گاهى ، خرسهاى کوالا یا خرسهاى بومى نامیده مى شوند، گرچه هیچگونه ارتباطى بین این جانوران و خرسها وجود ندارد.

خرسها، پستاندارانى وابسته به جفت هستند که نوزاد آنها در داخل بدن مادر به طور کامل رشد کرده و توسط اندامى اسفنج مانند، به نام جفت تغذیه مى شود.

اما نوزاد کوالا، مانند تمامى پستانداران کیسه دار، در مرحله اى که هنوز به رشد کامل نرسیده متولد شده و مراحل رشد خود را درون کیسه اى بر روى شکم مادر تکمیل مى کند.

کوالا ازنظرمحبوبیت، رقباى اندکى در میان حیوانات وحشى دارد. همچنانکه جنگلهاى اوکالیپتوس بیشتر و بیشترجاى خود را به کشتزار، صنعت و مسکن سازى مى دهند، توجه و نگرانى شدید بشردرحفظ و بقاى این جانور که ظاهرى شبیه به بچه خرس دارد، بیشترمى شود.

نقاشی کودکانه کوالا (۴)

زیستگاه اصلى کوالا

کوالاها براى داشتن غذا وپناهگاه به درخت اوکالیپتوس که درخت صمغ نیز نامیده مى شود، وابسته هستند. قبل از آنکه اروپاییان، قاره استرالیا را به استعمار خود درآورند، کوالاها در جنگلهاى اوکالیپتوس سراسر این قاره یافت مى شدند.

در قرن ۱۹ زمانیکه مهاجران اروپایى وارد این کشور شدند، براى ایجاد زمینهاى کشاورزى شروع به تخریب این جنگلها کردند.

تا اواخرقرن ۲۰، بیش از۸۰ درصد این جنگلها ازبین رفتند. امروزه، کوالاها درسراسراسترالیاى شرقى، ازنواحى گرمسیر شمال شرق تا مناطق سردتر جنوب شرقى، درجنگلهاى کوچکى که بقایاى آن دوران است، به زندگى خود ادامه مى دهند.

این جنگلها کاملأ از یکدیگر جدا شده اند تا مانع آن شوند که کوالاها براى یافتن جفت یا درختان اوکالیپتوس بیشتر، ازیک جنگل به جنگل دیگرنقل مکان کنند.

عکس نقاشی کوالا (۱)

ویژگی هاى جسمانى کوالا

کوالاها روزانه حدود ۲۰۰ الى ۵۰۰ گرم ( حدود ۷ تا ۱۸ اونس ) برگ اوکالیپتوس مى خورند. این برگها ارزش غذایى پایینى دارند زیرا شامل مقدار ناچیزى پروتئین بوده و قسمت زیادى ازآن را فیبر ودیگر ترکیبات غیرقابل هضم تشکیل داده است.

کوالا به طور منحصر به فردى، با این نوع تغذیه سازگارى پیدا کرده است و این سازگارى، فرایند گوارش حیوان را از بسیارى جهات همچون شکل دندانها و سرعت هضم غذا، تحت تاثیر قرار داده است.

کوالا شبیه به خرسى مینیاتوریست، با سرى بزرگ که بر روى بدنى چاق و خپل قرارگرفته، همراه با دمى کوچک و دست و پایى عضلانى و بزرگ. آنها صورتى دایره مانند دارند با چشمانى روبه جلو، بینى برآمده و گوشهایى گرد که دربالاى سرشان قرار گرفته است.

جالب اینکه برخی از ایرانیان نام این حیوان را” بل بله گوش” نهادند.

طول این حیوان بین ۶۹ تا ۷۹ سانتیمتر (۲۷ تا ۳۱ اینچ ) و وزنش بین ۵ الی ۱۲ کیلوگرم (۱۱ تا ۲۶ پوند ) مى باشد. معمولأ جنس نر این حیوان، بزرگتر ازنوع ماده مى باشد و کوالاهایى که درقسمت جنوبى زندگى مى کنند از انواع شمالى نسبتأ بزرگترهستند.

عکس نقاشی کوالا (۲)

مصرف آب

کوالاها در حالت طبیعی آب نمی نوشند و آب مورد نیاز بدن خود را از رطوبت موجود در برگها بدست می آورند . اما گاهی که برگها حاوی رطوبت کافی نیستند نیاز به نوشیدن آب دارند.

عکس نقاشی کوالا (۳)

کوالا و درخت اُکالیپتوس

کوالا در جنگل های بارانی و یا مناطق کویری زندگی نمی کند و زیستگاه آنها در جنگلهای پوشیده شده از درختان اُکالیپتوس بلند می باشد .

عکس نقاشی کوالا (۴)

نکات جالبی در مورد کوالا

کوالاها خرس نیستند آن ها جفت کامل نداشته و پستاندار جفت دار نیستند . پستاندار کیسه دار محسوب می شوند . این به این معنی است که فرزندان زاییده شده به صورت نارس بوده و آنها در داخل کیسه ی روی شکم مادرشان توسعه یافته و تبدیل به کوالا می شوند . و این امر که به آنها « خرس کوالا » گفته می شود نادرست بوده و نام صحیح آنها کوالا است.

دستهای کوالا دارای پنج انگشت است که ۲ عدد از آنها در جهت مخالف دیگر انگشتها قرار گرفته و هر کدامشان به مانند انگشتان ما از نقاط مختلف قابل خم شدن هستند که این امر امکان اتصال محکم به شاخه ها را میسر می سازد .

کوالا ها اغلب شبگردند ، حیوانات شبگرد شبها بیدار مانده و در طول روز به استراحت می پردازد . کوالاها به هر حال بخشی از شبها نیز می خوابند و در بخشی از روز نیز به حرکت می پردازند . آنها اغلب بین ۱۸ تا ۲۰ ساعت در روز می خوابند .

این امر که کوالا به دلیل نوشیدن شیره درختان مدت زیادی می خوابد یک افسانه بوده و در واقع حقیقت ندارد . آنها زمان زیادی را صرف خوابیدن می کنند چرا که به انرژی زیادی برای هضم سموم ، فیبر و مواد غذایی دارای ارزش غذایی کم نیاز دارند و خوابیدن بهترین روش برای ذخیره ی انرژی است .

عکس نقاشی کوالا (۵)

نقاشی کوالا

عکس نقاشی کوالا (۶)

عکس نقاشی کودکانه کوالا

نقاشی کوالا برای کودکان (۱)

دانلود نقاشی کودکانه کوالا

نقاشی کوالا برای کودکان (۲)

نقاشی کودکانه کوالا ساده

نقاشی کوالا برای کودکان (۳)

نقاشی کودکانه کوالا سخت

نقاشی کوالا برای کودکان (۴)

نقاشی کوالا برای کودکان (۵)

نقاشی کوالا کودکانه (۱)

نقاشی کوالا کودکانه (۲)

نقاشی کوالا کودکانه (۳)

عکس نقاشی کوالا (۱)

عکس نقاشی کوالا (۲)

عکس نقاشی کوالا (۳)

عکس نقاشی کوالا (۵)


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.