فرشامونو به چه قالیشویی بسپاریم ؟

خانم های خانه دار همگی درگیر کارهای خانه هستند و یکی از کارهایی که همیشه ذهن اونا رو درگیر میکند این است که فرش هایشان به خصوص فرش های نفیس و دستباف خودشان را برای شستشو به چه قالیشویی بسپارند و در واقع چطور به یک قالیشویی اعتماد کنند ؟

 

قالیشویی افرا

این جا ما میخواهیم از تجربیات که بدست اوردیم استفاده کنیم و روش های انتخاب و اعتماد کردن را به شما بگوییم.

عضو اتحادیه قالیشویان

اولین نکته این است که شما بررسی کنید که قالیشویی حتما جزو اتحادیه قالیشویان تهران باشد زیرا از این راه معتبر بودن قالیشویی را میتوانید بدانید. برای این کار هم میتوانید وارد سایت اتحادیه شوید و در انجا لیست مراکز مجاز را به همراه آدرس هایشان ببینید و انتخاب کنید که کدام یک به محل شما نزدیک میباشد.

گارانتی خدمات

حتما بپرسید که گارانتی و ضمانت نامه برای فرش های شما دارد ؟ اینکه اگر برای فرش شما در اثر شستشو مشکلی پیش آید گارانتی و ضمانتی برای آن وجود دارد یا خیر ؟
قالیشویی های حرفه ای گارانتی یک هفته ای برای خدمات خود دارند به این صورت که شما یک هفته وقت دارید که فرش خود را باز کرده و بررسی کنید و اگر مشکلی دیدید تماس گرفته و کارشناسان حتما باید در محل حضور یافته و در صورت لزوم خدمات رایگان ارائه دهند.

نظم در جمع آوری و تحویل فرش ها

حتما به نظم سرویس دهی خدمات توجه کنید البته باید با قالیشویی کار کنید تا متوجه نظم مجموعه شوید اما میتوانید حتما قبل از سفارش بپرسید که تحویل فرش ها به چه صورت است ؟
این مورد را حتما بدانید که استانداردترین حالت تحویل فرش ها برای شستشو ۲ روز کاری میباشد یعنی یک روز فرش باید شسته شود و یک روز هم فرش خشک میشود واگر زمان گفته شده از ۲ روز هم کمتر گفته شد پس باز هم مشکلی وجود دارد و نباید اعتماد کنید.

در زمانی که گفته شده حتما باید فرش به شما تحویل داده شود ولی اگر خدمات دیگری فرش شما دارد مثل رفوگری فرش ، ترمیم ریشه و … باید از کارشناسان بپرسید و زمان دقیق بخواهید .

داشتن وب سایت رسمی

این روزها دنیای اینترنت هم وارد صنف قالیشویی هم شده است و دیگر قالیشویی های رسمی دارای وب سایت مجاز و رسمی میباشند . از این رو توصیه میشود که اسم آن مجموعه را سرچ کرده و سایت مربوطه را پیدا کرده اکثرا قالیشویی آنلاین بوده و در سایت خود ثبت سفارش آنلاین داشته که میتواند کار شما را راحت کند.
امیدوارم مطلب برای شما مفید بوده و به هر قالیشویی اعتماد نکنید و موارد بالا را حتما بررسی کنید.


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.