معرفی کامل هتل قصر طلایی مشهد

معرفی کامل هتل قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی واقع در مشهد در سال ۱۳۸۹ تاسیس شده است. این هتل ۲۰ طبقه دارد و یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های شهر مشهد به شمار می‌رود. معماری این هتل بسیار شکیل است؛ هنگام ورود به هتل با دیدن لابی این زیبایی بر شما نیز پوشیده نمی‌ماند. هتل قصر طلایی یک هتل پنج ستاره است و در لیست هتل های مشهد در دسته مجلل قرارمی‌گیرد. نمای اتاق‌ها رو به حرم مطهر امام رضا (ع) ، شهر مشهد و آتریوم هتل است. اتاق‌ها و سویت‌های مختلفی در این هتل وجود دارد؛ که میتواند پاسخ گوی انواع سلیقه ها باشد.

اتاق‌ها وسوئیت‌ها

فضای هتل قصر طلایی شهد مبه سبک‌های مختلفی طراحی شده است؛ اما چیزی که در میان اتاق ها مشترک است فضای گرم آنهاست. این نوع از دکوراسیون القا کننده حس صمیمیت و راحتی است که حس خوشایندی را به میهمانان می‌دهد. اتاق دبل لندسکیپ در یکی از مرتفع‌ترین طبقه‌ها قرار دارد که از آن‌جا می‌توانید شهر مشهد را تماشا کنید.

همچنین اتاق پانورما رو به حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد و از پنجره‌ها می‌توانید گنبد طلایی حرم و شهر مشهد را ببینید. سویت قاجاری به سبک آن دوران تزیین شده است که ما را به یاد سریال‌های تاریخی می‌اندازد. سویت کیدز نیز برای کودکان طراحی شده است و اقامت در هتل را برای کودکان لذت بخش تر خواهد کرد. سویت پرنسس و پرنسس رویال مناسب زوج های جوان است. وسترن نیز سویتی است که به سبک غربی طراحی شده است.

شما میتوانید هتل قصر طلایی، هتل جواد، هتل مدینه الرضا مشهد و …. را از سایت علی بابا رزورو کنید.

پرزیدنت سویت، امپریال سویت، سینیور سویت، جونیور سویت و آپارتمان رویال از دیگر سویت‌های این هتل هستند. اتاق‌های سینگل، دبل آتریوم، دبل لاکچری کانکت و دبل لاکچری تراس دار نیز دیگر اتاق های هتل را تشکیل می‌دهند. در هتل قصر طلایی اتاق‌های مختلفی وجود دارد و هر فرد می‌تواند با توجه به سلیقه و بودجه ای که در نظر دارد محل اقامت خود را انتخاب کند.

هتل قصر طلایی شهد

خدمات و امکانات

این هتل امکانات زیادی را در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد. ماساژ، استخر، اتاق نمک، حمام ترکی، اتاق بازی، اتاقvr، سالن ورزشی و سالن بیلیارد مجموعه تفریحی این هتل را تشکیل می‌دهند.

سالن کنفراس به ظرفیت ۲۲۰ نفر، آمفی‌تئاتر به ظرفیت ۱۰۰ نفر و اتاق‌های مخصوص جلسات از دیگر امکانات هتل قصر طلایی هستند که امکان رزرو برای برگذاری جلسات را دارند. ترانسفر، بوفه صبحانه، مینی بار، اینترنت، مجموعه آبی و پارکینگ ازجمله خدمات رایگان هتل قصر طلایی هستند.

رستوران‌ها

از دیگر امکانات هتل قصر طلایی می‌توان به وجود پنج رستوران متفاوت اشاره کرد. رستوران ضیافت که در طبقه منفی یک قرار دارد با ظرفیت ۵۰۰ نفر یکی از بزرگ‌ترین رستوران‌های صبحانه، در لیست هتل‌های مشهد است. این رستوران متنوع ترین منو صبحانه را دارد. بوفه صبحانه این رستوران برای مهمانان هتل رایگان است. ساعت کاری رستوران ضیافت از ۷ الی ۱۰ صبح است. در طبقه اول هتل قصر طلایی رستوران ترنم قرار دارد و با ظرفیت ۶۰۰ نفر بزرگ‌ترین رستوران هتل قصر طلایی است.

بوفه پیش غدا و سالاد رستوران ترنم سلف سرویس است. این رستوران همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۲۴ آماده پذیرایی از میهمانانی که در هتل اقامت دارند و دیگر میهمانان است. در طبقه دوم هتل رستوران‌های ترمه، بارگاه و زوشا قرار دارند. در رستوران ترمه همه چیز از غذا گرفته تا موسیقی و فضا به سبک ایرانی و سنتی است.

بودن در این مکان برای افرادی که به فضاهای اصیل قدیمی علاقه دارند بسیار دلنشین خواهد بود. شما می توانید غذاهای محلی خراسانی را در این رستوران امتحان کنید. ظرفیت رستوران ترمه به اندازه ۱۰۰ نفر است. رستوران پنج قاره زوشا رستورانی شیک و مدرن است که در آن‌جا می توانید غداهای مشهور پنج قاره را که در منو وجود دارند امتحان کنید. این رستوران برای افرادی که به دنبال چشیدن غذاهای جدید هستند گزینه خوبی خواهد بود.

معرفی کامل هتل قصر طلایی مشهد

ظرفیت رستوران زوشا ۷۰ نفر است و ساعت کار این رستوران از ۱۲ الی ۲۴ است. رستوران بارگاه یک رستوران رو باز تابستانی به ظرفیت ۶۰ نفر است. در رستوران بارگاه می‌توانید از فضای آرام رستوران که رو به حرم مطهر است لذت ببرید. ساعت کاری این رستوران ۲۰ الی ۲۴ است. هتل قصر طلایی چندین کافی‌شاپ نیز دارد که بزرگ‌ترین آن‌ها با گنجایش ۷۰ نفر در لابی قرار دارد.

موقعیت هتل

هتل قصر طلایی در خیابان امام رضا و پس از میدان بسیج قرار دارد. فاصله هتل تا حرم امام رضا (ع) در صورت پیاده روی ۲۳ دقیقه و به وسیله ماشین ۴ دقیقه است؛ این فاصله بدون در نظرگرفتن ترافیک است. هتل قصر طلایی ترانسفر رفت به حرم را دارد. ایستگاه اتوبوس و مترو میدان بسیج نیز در فاصله کمی از هتل قرار دارند. اگر وسیله نقلیه به همراه دارید از پارکینگ هتل نیز می‌توانید به صورت رایگان استفاده کنید.


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.