معرفی جدید ترین سریال های فیلیمو

فیلیمو به عنوان یکی از بهترین و فعال ترین شبکه های نمایش خانگی، در سال های گذشته، فیلم و سریال های ایرانی و خارجی بسیاری را منتشر کرده است. برخی از سریال های ایرانی منتشر شده در این پلتفرم، از بهترین ها در ژانر خود بوده اند و با استقبال بی سابقه ای از طرف مردم روبرو شدند. در ادامه با معرفی این سریال ها و بررسی اطلاعاتشان با ما همراه باشید.

معرفی جدید ترین سریال های فیلیمو

جدید ترین سریال های فیلیمو

در پلتفرم آنلاین فیلیمو روزانه چندین فیلم و سریال ایرانی و خارجی مختلف منتشر می شود که افراد می توانند با خانواده خود به تماشای آنها بنشینند. سریال های ایرانی جدید فیلیمو عبارت اند از یاغی، روزی روزگاری مریخ، جیران، جادوگر، جوکر، درمانگر و ساخت ایران ۳. برای دانلود و تماشای روزی روزگاری مریخ و یا سریال های دیگر، می توانید به سایت یا اپلیکیشن فیلیمو مراجعه کنید.

سریال جذاب یاغی

سریال ایرانی یاغی در سال ۱۴۰۱ به کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی سید مازیار هاشمی، با ژانر خانوادگی و اجتماعی تولید و به صورت انحصاری از فیلیمو منتشر شد. این سریال در حال پخش، اقتباسی از رمان سالتو، اثر مهدی افروز منش می باشد. سریال یاغی، پر بیننده ترین سریال ایرانی این روز ها است که صحبت در مورد آن در فضای مجازی بسیار است و موجب علاقه‌مندی افراد زیادی به ورزش کشتی شده.

از دلایل محبوبیت بسیار سریال یاغی، می توان به حضور بازیگرانی برجسته، شخصیت پردازی های فوق‌العاده، فیلمنامه قوی و ایفای نقش بی نقص بازیگران، اشاره کرد. جالب است بدانید که تیم نویسندگان سریال یاغی، تجربه نگارش فیلمنامه فیلم جذاب و بسیار موفق شنای پروانه را نیز در کارنامه خود دارند که توانسته است رکورد های بسیاری را از خود به جای بگذارد.

نقش اصلی این مجموعه جاوید، ملقب به یاغی می باشد که داستان سریال حول محور زندگی پر از پستی و بلندی او، می چرخد. جاوید جوانی پر تلاش و کشتی گیر بوده و در مسیر زندگی‌اش با افرادی روبرو می شود. برخی از این افراد، در حل مشکلات بی شمار زندگی‌اش، به او کمک کرده و بعضی از آنها نیز فقط به مشکلات او می افزایند.

تماشای آنلاین یاغی در فیلیمو

در فهرست اسامی بازیگران این سریال، نام ستارگانی مانند پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی و علی شادمان به چشم می خورد. از دیگر بازیگران یاغی نیز، می توان به امیر جعفری، آبان عسکری، مهدی حسینی نیا، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی فر، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی، جواد خواجوی و… اشاره کرد. این سریال مهیج، هر پنجشنبه ساعت ۸ صبح در پلتفرم فیلیمو بارگذاری می شود.

سریال فانتزی و خنده دار روزی روزگاری مریخ

سریال کمدی و فانتزی روزی روزگاری مریخ به کارگردانی پیمان قاسم خانی و تهیه کنندگی محسن چگینی تولید و در سال ۱۴۰۱ از فیلیمو منتشر شد. این مجموعه در حال پخش، اسپین آف سریال قدیمی مسافران می باشد. داستان این سریال در مورد مجموعه اتفاقاتی است که در کره مریخ و زمین برای گروهی از افراد رخ می دهند.

ناصر که خلافکاری خرده پا و بسیار بدشانس می باشد، تمامی شرط های خود را باخته و می خواهد بزرگترین و آخرین قمار زندگی خود را انجام دهد. ولی ابتدا باید از دست طلبکاران خود که به خون او تشنه هستند، فرار کند. از طرف دیگر در کره مریخ، لونا که مشاور املاک و اقامت در مریخ می باشد، منتظر رسیدن محموله ای مرموز از طرف زمین است. در روزگاری هستیم که تمام موجودات از سراسر جهان به مریخ سفر می کنند، شما چطور؟

بازیگرانی در این سریال نقش ایفا می کنند که در حوزه کمدی و طنز، برجسته و نامدار هستند. بازیگرانی مانند سام درخشانی، ویشکا آسایش، امیر کاظمی، امیرمهدی ژوله و… این سریال فانتزی و جذاب، هر سه شنبه ساعت ۸ صبح از پلتفرم آنلاین فیلیمو منتشر می شود.

سریال جیران؛ عاشقانه ای تاریخی

سریال ایرانی جیران با ژانر تاریخی و عاشقانه و به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه تولید و در سال ۱۴۰۰ از فیلیمو منتشر شد. این سریال در حال پخش، داستان عشق ناصرالدین‌شاه نسبت به جیران می باشد. تمامی اتفاقات این سریال، در زمان بعد از به قتل رسیدن امیرکبیر با توطئه میرزا آقاخان نوری رخ می دهند.

روزی که ناصرالدین‌شاه برای شکار به بیرون از قصر می رود، دختری شجاع و جسور به نام خدیجه تجریشی را ملاقات می کند. شاه به دلیل نترسی و شجاعت او، شیفته خدیجه شده و بعد از ماجرا های بسیار، او را به قصر می برد. در ادامه، عشق این دو با مشکلات بسیاری روبرو می شود که حل برخی از آنها، ناممکن به نظر می رسد.

در سریال جیران، بازیگران برجسته ای مانند بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، امیرحسین فتحی، مهدی پاکدل، امیر جعفری، رعنا آزادی‌ور، غلامرضا نیکخواه و… به ایفای نقش پرداخته اند. این سریال جذاب، هر جمعه ساعت ۸ صبح در پلتفرم فیلیمو بارگذاری می شود.

جوکر؛ خنده دار ترین سریال ایرانی

سریال جوکر، این روز ها محبوب ترین و پرطرفدار ترین سریال کمدی ایرانی می باشد. این رئالیتی شو در سال ۱۴۰۱ به کارگردانی احسان علیخانی و اجرای سیامک انصاری، با ژانر کمدی و خانوادگی از فیلیمو منتشر شد. در فصل های ابتدایی این سریال ۸ و در فینال آن ۹ شرکت کننده از افراد معروف ایرانی حضور دارند.

در این مجموعه، افراد باید تلاش کنند تا دیگران را هر جوری که می توانند بخندانند ولی خودشان خنده‌شان نگیرد. هر فصل جوکر ۶ ساعت است که به چند قسمت یک ساعته تقسیم می شود و در هر فصل آن، افراد مختلفی حضور دارند. در این ۶ ساعت، به هر فرد ۵ دقیقه جوکر تایم داده می شود که در آن خودش می تواند بخندد ولی دیگران اجازه ندارند. در جوکر تایم فرد باید برنامه ای ویژه برای خنداندن رقبای خود داشته باشد.

اگر فردی برای بار اول بخندد، توسط داور کارت زرد دریافت کرده و اگر برای بار دوم بخندد، کارت قرمز گرفته و از بازی خارج می شود. هر چقدر از زمان بازی بگذرد، حساسیت داور ها روی خنده بیشتر شده و حتی یک لبخند نیز می تواند دلیلی برای حذف یک بازیکن باشد. این سریال بسیار خنده دار، دوشنبه ها ساعت ۸ صبح در فیلیمو بارگذاری می شود.

مینی سریال پر محتوای درمانگر

سریال ایرانی درمانگر، با ژانری روان‌شناسانه و اجتماعی به کارگردانی امین حسین پور و تهیه کنندگی احسان ظلی پور در سال ۱۴۰۰ تولد و در ۱۴۰۱ در فیلیمو منتشر شد. این سریال که به بیماری های روحی می پردازد، علی رغم کوتاه بودن، به دلیل محتوای آموزشی خود توانست بسیاری را تحت تأثیر قرار داده و نظر منتقدان را به خود جلب کند.

داستان در مورد دختری به نام باران است که بدون خبر دادن به همسر خود، برای درمان افسردگی‌اش نزد روان پزشک می رود. روزی، باران به روان پزشک خود یعنی اتابک مسعودی پیغامی داده و از او می خواهد تا برای مسئله ای با او دیدار داشته باشد. دقیقاً برعکس بازی شطرنج، بعضی بازی ها درست بعد از کیش و مات شروع میشن.

از بازیگران این سریال کوتاه می توان به سارا بهرامی، بانیپال شومون، نینا صمدی، مهدی حسینی، امیررضا دلاوری و محسن داوودی اشاره کرد. تیم سازنده این مینی سریال، سریال کوتاه «جعبه» که موفقیت های بسیاری به دست آورد و در ۹ فستیوال بین‌المللی حضور داشت را در کارنامه خود دارند. تمام قسمت های مجموعه درمانگر در روز ۲۷ تیر ماه ۱۴۰۱ مصادف با عید غدیر، از فیلیمو منتشر شدند.

سخن پایانی

در این مطلب، تعدادی از تازه ترین سریال های ایرانی فیلیمو را به شما عزیزان معرفی کنیم. برای تماشای هر یک از این سریال ها و یا فیلم و سریال های دیگر، می توانید بعد از تهیه اشتراک، از طریق اپلیکیشن و یا سایت فیلیمو اقدام نمایید.


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.