محصولات داتیس را از کجا بخریم؟ نمایندگی رسمی داتیس

داتیس برند تولید کننده تجهیزات آشپزخانه و یکی از محبوب ترین محصولات توکار آشپزخانه و لوازم خانگی در بازار ایران است که شهرتش هر روز بیشتر از دیروزش است. این امر باعث شده تا این برند مشتریانش بیش از سایر برندهای ایرانی شود و به همین جهت فروشگاه های زیادی رو به فروش برند داتیس آورده اند. از مهمترین موارد در خرید محصولات از نمایندگی داتیس فروشگاه مطبخ شاپ برخورداری از گارانتی رسمی، قیمت پایین تر، شرکت در قرعه کشی های دوره ای، هزینه نصب و ارسال رایگان و … است.

محصولات داتیس را از کجا بخریم

محصولات داتیس

داتیس در سال های پیشین فعالیت ویژه ای در تولید تجهیزات آشپزخانه داشت، رشد سریع این برند و همچنین نیازسنجی بازار باعث شد تا این مجموعه خط تولید خود را در لوازم خانگی نیز فعال کند و محصولات متنوعی را روانه بازار نماید.

تجهیزات آشپزخانه» تجهیزات آشپزخانه از پرفروش ترین محصولات بوده و عواملی چون طراحی، کیفیت، قیمت و کارایی این محصولات را در صدر قرار داده است. از تجهیزات آشپزخانه داتیس می توان به موارد زیر اشاره کرد.

گاز داتیس» گاز داتیس از پرفروش ترین و با کیفیت ترین گازهای صفحه ای در بازار بوده که در دو جنس شیشه و استیل و در رنگ بندی شیشه مشکی، سفید و خاکستری در دو دسته قطعه ایتالیایی و قطعه ایرانی عرضه شده است.

فر داتیس» فرهای توکار در آشپزخانه امروز نقش پر رنگی پیدا کرده اند و از این رو داتیس نگاه ویژه ای به این محصول مهم داشته و فرهای توکار خود را در دو نوع برقی و برقی گازی در طراحی، آپشن و برنامه ریزی و قیمت های متنوعی به دست مشتریانش رسانده است.

هود داتیس» هود در فضای آشپزخانه نقش تاثیرگذاری داشته و به کالایی تاثیر گذار چه از لحاظ کارایی و چه از لحاظ زیبایی در آشپزخانه تبدیل شده است. هود های آشپزخانه داتیس در مدل های مورب، شومینه ای و مخفی تولید شده در رنگ بندی، کیفیت و قیمت عالی به فروش می رشد.

صفحه برقی» صفحه برقی نوعی اجاق رومیزی است که با انرژی برق کار می کند و عمدتا برای فضاهای لوکس و کم کارکرد استفاده می شود. داتیس در حال حاضر در سه مدل اجاق برقی تولید کرده است.

آون توستر» آون توسترها به نوعی فرهای کوچک شده و البته با کارکرد رومیزی می باشند که از آنها می توان برای پخت انواع غذا، کیک و شیرینی و … استفاده کرد. برند داتیس در حال حاضر بیش از مدل آون توستر و فر رومیزی توکار داشته که در رنگ بندی مختلفی به فروش می رسد

سینک ظرفشویی» سینک دیگر نیازی به معرفی و بحث نداشته و همه ما از نقش پرکاربردش در فضای آشپزخانه مطلع هستیم. البته باید در نظر داشته باشید که داتیس در تولید سینک به مانند گاز و فر و هود تنوع را در مشی خود قرار نداده و در تعدادی محدود در کارکرد های توکار و روکار سینک ظرفشویی عرضه کرده است.

ماشین ظرفشویی» ماشین ظرفشویی جدیدترین محصول داتیس است که در شهریور ۱۴۰۱ به بازار معرفی شد. این ظرفشویی ۱۵ نفره با قابلیت شستشوی ۱۶۰ پارچه و با ۷ برنامه ریزی و با بدنه فولادی با امکاناتی کامل تولید شده است.

جاروبرقی» جارو برقی یکی دیگر از تجهیزات لوازم خانگی داتیس است که در راستای تامین نیاز مصرف کندگان برند داتیس عرضه شده است. جاروبرقی های داتیس با موتور قدرتمند و مکش قوی در رنگ بندی متنوعی تولید شده است.

سماور و چای ساز» سماور و چای ساز نیز در دسته محصولات تکمیلی داتیس بوده و بیشتر ما در آشپزخانه ها محیط کار و البته منازل به این وسیله کاربردی احتیاج پیدا می کنیم. چنانچه اطلاعاتی از این قبیل می خواهید می توانید به سایت مطبخ شاپ مراجعه کنید.

نمایندگی رسمی داتیس کجاست؟

نمایندگی رسمی داتیس کجاست

این مهمترین سوالی است که برای خریداران بعد از انتخاب محصول مورد نظر مطرح می شود. بهتر است بدانید شرکت داتیس صراحتا اعلام کرده مصرف کنندگان می بایست محصولات این شرکت را حتما از نماینده رسمی شرکت (فروشگاه مطبخ شاپ) خریداری نمایند تا علاوه بر تضمین اصالت کالا نصب و گارانتی بدون دردسر صورت پذیرد. دلیل این پافشاری بروز برخی مشکلات به واسطه سودجویانی است که در تلاش اند به اعتبار این شرکت و محصولاتش خدشه وارد کنند و از اعتماد مشتریان بکاهند. از این رو سایت رسمی داتیس در صفحه اول خود اعلام کرده نمایندگان مجاز قادر به فروش محصولات این شرکت می باشند. مشتریان می توانند با خرید از نمایندگی رسمی داتیس (مطبخ شاپ) به آدرس https://matbakhshop.com از تضمین اصالت کالا، بالاترین درصد تخفیف، ارسال رایگان، نصب سریع و بی هزینه و گارانتی معتبر برخوردار شوند.


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.