راه اندازی کافه در کانادا

برای اینکه بتوانید مقدمات اقامت دائم کانادا را فراهم کنید، می توانید کسب و کاری را راه اندازی کنید. در صورتی که علاقه مند به ارتباط مستقیم با مردم هستید و از طرفی به دنیای قهوه و مشتقات ان هم علاقه دارید، ما به شما راه اندازی کافه در کانادا را پیشنهاد می کنیم.

راه اندازی کافه در کانادا

درمورد خرید یا راه اندازی کافه در کانادا ، به موارد زیادی باید توجه کنید که چند مورد از آنها در زیر امده است.

  • صورت حساب های مالی، جزو مهم ترینِ این موارد هستند. صاحب قبلی این بیزینس باید بر اساس اسناد و مدارک کاملا شفاف به شما نشان دهد درآمد سالیانه آن چقدر بوده است.
  • مورد بعدی، موقعیت مکانی کافه است. میزان رفت و آمد، شلوغی و رونق داشتن محیط آن تاثیر چشمگیری در قیمت آن دارند.
  • اندازه محیط کافه، تجهیزات آشپزخانه، دکور و مبلمان موارد بعدی هستند که باید به آن ها توجه داشته باشید.

موارد اشاره شده، تنها بخش کوچکی از نکات مهم هنگام خرید یک کافه در کانادا هستند و برای اطمینان خاطر بیشتر، باید حتما از متخصصین کمک بگیرید. بازه قیمتی این حوزه بسیار گسترده است و به عوامل اشاره شده، بستگی دارد. این مبلغ می تواند از حدود ۱۰۰ هزار دلار شروع شود و به نزدیکی ۵۰۰ هزار دلار هم برسد. اما ۲۵۰ تا ۳۵۰ هزار دلار، میانگین مناسبی برای خرید مشاغل این حوزه است.

در این قسمت ارزش بازار قهوه و بایدها و نبایدهای راه اندازی کافه را در کشور کانادا بررسی می کنیم. قهوه یک نوشیدنی محبوب در کانادا است. وضعیت اقتصادی برای مردم مهم نیست و مردم همواره طرفدار قهوه هستند و این تجارت کوچک به سختی ضرر می کند.

برای در نظر گرفتن سهم بازار قهوه، مهم است که بدانید قهوه پس از نفت، بالاترین کالای معامله شده در سراسر جهان است و همچنین صادراتی ترین کالای کشاورزی در سطح جهان است. اندازه بازار قهوه در سال ۲۰۲۲ حدود ۲۰۵.۸ میلیارد دلار پیش بینی می شد که به طور پیوسته با ۳.۵٪ برای ۵ سال آینده رشد می کند. پیش‌بینی می‌شود که تا سال ۲۰۲۷، بازار قهوه به ۲۴۴.۴۰ میلیارد دلار برسد . ارزش بازار قهوه و تنقلات در کانادا حدود ۵ میلیارد دلار است. (۶.۴ میلیارد دلار کانادا)

آیا راه اندازی یک کافه در کانادا سودآور است

کافی شاپ ها بسیار سودآور هستند زیرا حاشیه سود آنها بالا و هزینه آنها پایین است. اگر می‌خواهید کافه‌ای موفق داشته باشید، مدیریت مؤثر هزینه‌هایتان بسیار مهم است. به عنوان صاحب یک کافی شاپ کوچک یا متوسط، متوسط ​​حقوق در این صنعت بین ۶۰۰۰۰ تا ۱۶۰۰۰۰ دلار است.

هزینه راه اندازی کافه در کانادا

طبق گفته کافی شاپ های زنجیره ای موفق Crimson Cup، بسته به اندازه، خدمات، تجهیزات و سایر ملاحظات، هزینه راه اندازی کافه بین ۸۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰۰ دلار است.

اطلاعات تکمیلی در مورد راه اندازی کافه در کانادا

  • قبل از افتتاح یک کافی شاپ، دلیل محبوبیت کافی شاپ در میان مردم را تحقیق کنید.
  • کافی‌شاپ‌ها مکان‌های خوبی برای معاشرت و ملاقات با دوستان یا گذراندن وقت با مطالعه یا وبگردی در حین لذت بردن از یک نوشیدنی و میان وعده هستند.
  • کافی‌شاپ‌ها همچنین مکانی محبوب برای جلسات تجاری غیررسمی یا برای دانش‌آموزانی هستند که می‌خواهند به تکالیف مدرسه برسند.
  • بر اساس نوع مشتری که خواهید داشت دیزاین و طراحی مناسب را برای افتتاح کافی شاپ داشته باشید.
  • باید به دقت در مورد دسترسی و پارکینگ فکر کنید. اگر مشتری مجبور باشد برای رسیدن به کافه شما از یک خیابان شلوغ عبور کند یا در یافتن پارکینگ مشکل داشته باشد، احتمالاً کافه شما را انتخاب نخواهد کرد. در حالت ایده‌آل، شما می‌خواهید یک مکان راحت و بسیار در دسترس در یک خیابان شلوغ داشته باشید تا مشتریان بتوانند به راحتی در مسیر محل کار یا مدرسه خود به آنجا بیایند.
  • گزارش ها پیش بینی می‌کنند که کافه ها بین سال های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۳ رشد قوی خواهند داشت.
  • آمارها نشان می دهد ۸۳ درصد از درآمد یک کافه از فروش نوشیدنی است. برندهای بزرگ کافه ها گزارش می دهند که حدود ۵ درصد احتمال دارد که مشتریان زن داشته باشند. حاشیه سود کافه های کوچک به طور متوسط حدود ۲.۵٪ است.

بیشتر بدانید: nerkh dollar

راه اندازی کافه در کانادا

فاکتور های مختلف برای انتخاب شهر برای راه اندازی کافه در کانادا

بازار کار : اولین و مهم‌ترین فاکتوری که در انتخاب محل کار خود در کانادا باید مدنظر داشته باشید، بازار کار آن است. برخی از ایالت‌های کانادا کارفرمایانی دارند که فقط در یک حوزه خاص فعالیت می‌کنند. بنابراین، به‌طورجدی باید در مورد بازار کار محل موردنظرتان برای تحقیق کنید و بدانید نیازهای آن چیست و آیا با مهارت‌ها، تجربیات، سابقه کاری، اهداف پیش رو و دانش شما مطابقت دارد یا خیر.

آب‌وهوا : شاید در نگاه اول چندان مهم به نظر نرسد، اما زمانی که قصد مهاجرت به کانادا می‌کنید، باید به‌طور کامل در مورد آب‌وهوا و دمای منطقه موردنظرتان در کل طول سال به‌طور دقیق تحقیق کنید. زیرا برخی از مناطق کانادا (تقریباً نیمی از آن) به‌خصوص در نیمه شمالی این کشور آب‌وهوای قطبی یا نیمه قطبی دارند که زمستان‌های بسیار سخت و طولانی را تجربه می‌کنند که حتی ممکن است شش ماه و یا بیشتر هم طول بکشند. بنابراین، درصورتی‌که میانه چندان خوبی با سرما ندارید، بهتر است تحقیق کنید تا ببینید آب‌وهوای منطقه موردنظرتان در کانادا چطور است و دمای هوای آن در زمستان چقدر کاهش می‌یابد تا بدانید می‌توانید با آن سازگاری پیدا کنید یا خیر.

قوانین مهاجرتی : برای مهاجرت به کانادا باید دقت داشته باشید که برخی از ایالت‌های آن برای پذیرش مهاجران خارجی ظرفیت محدودی دارند و یا ممکن است نیاز به شرایط خاصی مانند تجربه کار در یک شغل خاص داشته باشند. بنابراین، بهتر است دنبال ایالت‌هایی باشید که با شرایط شما سازگاری بیشتری دارند. وکلا و مشاورین متخصص شما را به‌طور کامل در این زمینه راهنمایی می‌کنند.

راه‌های ارتباطی : جزایر زیادی در کانادا (به‌خصوص در بخش‌های شرق و شمال شرق آن) وجود دارد که ممکن است هیچ راه ارتباطی زمینی نداشته باشند. همچنین، وجود راه‌های ارتباطی بین‌المللی هم در منطقه‌ای که برای زندگی در کانادا مدنظر دارید، اهمیت زیادی دارد. بنابراین، باید مناطقی را انتخاب کنید که دسترسی خوبی به راه‌های ارتباطی (چه داخلی و چه بین‌المللی) داشته باشند تا اگر نیاز به یک سفر کاری به خارج از کانادا یا حتی دیدار با خانواده خود پیدا کردید، نیازی به رفتن به یک منطقه دیگر نداشته باشید.

پس همه این فاکتورها در انتخاب مکانی که در ان کافه راه اندازی می کنید تاثیر دارد. برای اطلاعات بیشتر در مورد راه اندازی کافه در کانادا به این لینک رجوع کنید.


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.