کتاب کمک درسی دوازدهم را از کجا بخریم؟

براساس گزارشات به دست آمده از محصلان سال‌های قبلی، مطالعه کتاب درسی به تنهایی برای شرکت در آزمون‌های نهایی کافی نیست. بنابراین بهتر است از کتاب‌های کمک درسی نیز استفاده کنید. پس اگر دانش‌آموزی در پایه دوازدهم هستید و به خرید کتاب‌های کمک درسی دوازدهم فکر می‌کنید، راهنمای ما شما را در این مسیر همراهی می‌کند.

کتاب‌های کمک درسی دوازدهم

با توجه به اینکه در کدام یک از رشته‌های تحصیلی مشغول به تحصیل هستید، باید کتاب‌های کمک درسی خود را انتخاب کنید. البته برای خرید این کتاب‌ها بهتر است از چندین منبع متنوع استفاده نکنید. برای مثال اگر کتاب‌ کمک درسی عربی دوازدهم گاج را می‌خرید، بهتر است برای درس عربی به سراغ انتشارات دیگر نروید.

نکاتی در مورد خرید کتاب‌های کمک درسی

همان‌طور که در بخش قبلی گفتیم اگر برای هر درس از چند انتشارات مختلف کتاب بخرید، به طور حتم برایتان خسته‌کننده خواهد بود و همچنین ممکن است کمی گنگ شوید. بنابراین بهتر است با توجه به نیاز درسی خود و ضعفی که در هر درس دارید، یکی از انتشارات را هدف قرار دهید.

 

ناگفته نماند برخی از انتشارات ممکن است کتاب کمک درسی زبان انگلیسی دوازدهم را به جامع‌ترین شکل ممکن منتشر کرده باشند، در حالی که کتاب فارسی دوازدهم همان انتشارات ممکن است از کیفیت آموزشی پایین برخوردار باشد.

از این‌رو قبل از نهایی کردن خرید کتاب کمک درسی خود، کمی تحقیق و بررسی انجام دهید. در ضمن سایت‌هایی همانند سایت وطن بوک، بهترین کتاب کمک درسی دوازدهم هر یک از رشته‌ها را با نشر انواع انتشارات در اختیار شما محصلان می‌گذارد.

پس بدون هیچ اتلاف وقتی می‌توانید بعد از تشخیص ضعف خود، کتاب کمک درسی مورد نظرتان را خریداری کنید.

آشنایی با کتاب‌های کمک درسی زیست دوازدهم

طبق نظرسنجی‌های انجام‌شده طی سال‌های گذشته، انتشارات خیلی سبز توانسته بهترین کتاب‌های زیست‌شناسی تستی را به بازار عرضه کند. همچنین دانش‌آموزان از مطالعه کتاب زیست‌شناسی جامع این انتشارات بسیار راضی هستند.

بدین‌ترتیب برای خرید کتاب کمک درسی زیست دوازدهم انتشارات خیلی سبز در صدر لیست قرار دارد. علاوه بر انتشارات خیلی سبز، کتاب زیست‌شناسی دوازدهم سه بعدی الگو نیز از اهمیت بالایی برخوردار است که بیشتر دانش‌آموزان از خرید و مطالعه این کتاب راضی بودند.

 

انتشارات گاج نیز از قدیم نام و آوازه خوبی داشته و زیست جامع کنکور این انتشارات نسبت به سایر کتاب‌های کمک درسی از نکات بیشتری برخوردار است. ناگفته نماند کتاب کمک درسی زیست کامل میکرو طلایی گاج نیز یکی دیگر از کتاب‌های کمک درسی دوازدهم است که دانش‌آموزان از خرید آن راضی و خشنود بودند.

همان‌طور که گفتیم انتشارات خیلی سبز انواع کتاب‌های کمک درسی را در اختیار دانش‌آموزان محصل در رشته تجربی قرار می‌دهد. در ادامه لیستی از بهترین کتاب‌های کمک آموزشی زیست دوازدهم را برای شما آماده کرده‌‎ایم:

  • زیست‌شناسی پایه خیلی سبز
  • زیست‌شناسی پایه میکرو گاج
  • زیست‌شناسی دوازدهم مهر و ماه
  • زیست‌شناسی جامع زیرذره‌بین
  • زیست‌شناسی جامع منتشران

معرفی بهترین کتاب‌های کمک درسی ریاضی دوازدهم

انتشارات مهر و ماه یکی از انتشارات موفق در زمینه عرضه بهترین کتاب‌های کمک درسی دوزادهم به حساب می‌آید که مورد پسند بیشتر دانش‌آموزان رشته ریاضی قرار گرفته است. برای مثال کتاب کمک درسی ریاضی جامع مهر و ماه در صدر لیست بهترین کتاب‌های کمک درسی ریاضی دوازدهم قرار دارد.

ریاضی تجربی جامع خیلی سبز نیز یکی دیگر از بهترین کتاب‌های کمک درسی ریاضی دوازدهم به حساب می‌آید. همچنین کتاب کمک درسی ریاضی تجربی آی کیو پلاس گاج نیز توانسته به رتبه خوبی در نظرسنجی دانش‌آموزان دست پیدا کند.

کتاب‌های کمک درسی ریاضی دوازدهم

البته نباید کتاب‌های میکرو طلایی را دست کم گرفت. در واقع کتاب ریاضی تجربی میکرو طلایی تک جلدی نیز یکی از بهترین کتاب‌های دانش‌آموز پسند است که از محتوای آموزشی با کیفیتی برخوردار خواهد بود.

ریاضی تجربی جامع نردبام خیلی سبز از جمله کتاب‌هایی است که دانش‌آموزان زیادی را به پله‌های موفقیت رسانده و سبب انگیزه بیشتر آنها در یادگیری شده است. در ادامه لیستی از بهترین کتاب‌های کمک درسی ریاضی دوازدهم را در اختیار شما قرار می‌دهیم:

  • ریاضی تجربی جامع تخته سیاه
  • ریاضی تجربی پلاس موج آزمون الگو
  • ریاضی تجربی جامع گلابی
  • ریاضی تجربی جامع خوشخوان
  • ریاضی تجربی جامع منتشران

ده مورد از بهترین کتاب‌های کمک درسی حسابان دوازدهم

پیش از این نیز به موفقیت انتشارات خیلی سبز اشاره کردیم، اگر شما نیز یکی از دانش‌آموزان مقطع دوازدهم هستید و برای مطالعه درس حسابان خود به کتاب‌های کمک درسی دوازدهم نیاز دارید، بهتر است کتاب کمک درسی حسابان و ریاضی پایه تست خیلی سبز را خریداری کنید تا به هدف خود نزدیک شوید.

گذشته از انتشارات خیلی سبز، همه ما با موفقیت و سطح علمی بالا کتاب‌های کمک درسی انتشارات گاج آشنا هستیم، حسابان جامع گاج نیز یکی دیگر از بهترین کتاب‌های کمک درسی حسابان محسوب می‌شود.

البته حسابان و ریاضی پایه مهروماه نیز از اهمیت کمی برخوردار نیست و با مطالعه این کتاب کمک آموزشی به طور حتم در یادگیری خود تغییراتی احساس خواهید کرد.

جامع ریاضی پلاس موج آزمون الگو را می‌توان یکی از جامع‌ترین کتاب‌های کمک درسی مقطع دوازدهم در نظر گرفت که توانسته رضایت بسیاری از دانش‌آموزان را به خود جلب کند. حسابان و ریاضی پایه نردبام خیلی سبز نیز نباید نادیده گرفته شود.

به هر حال به عنوان یک دانش‌آموز شما باید تصمیم نهایی را بگیرید. علاوه بر ۶ کتاب کمک درسی حسابان دوازدهم، ۴ کتاب دیگر نیز در ادامه نام می‌بریم:

  • حسابان دوازدهم تست خیلی سبز
  • حسابان دوازدهم سه بعدی الگو
  • حسابان و ریاضی پایه جامع منتشران
  • حسابان دوازدهم خوشخوان

بهترین کتاب کمک درسی گسسته و آمار و احتمال کدام است؟

با بررسی بیشتر نظرسنجی‌ها، انتشارات خیلی سبز از سطح آموزشی بالایی برخوردار است. می‌توان گفت گسسته و آمار و احتمال خیلی سبز از جمله بهترین کتاب‌های کمک درسی گسسته و آمار و احتمال خواهد بود. همچنین کتاب کمک درسی گسسته و آمار و احتمال میکرو گاج نیز از اهمیت کمی برخوردار نیست.

در ضمن نباید کتاب کمک درسی گسسته تست الگو را نادیده بگیرید زیرا بسیاری از دانش‌آموزان مقطع دوازدهم از این کتاب رضایت دارند و خرید آن را به هم‌سالان خود توصیه می‌کنند. در این راهنما سعی کردیم برخی از بهترین کتاب‌های کمک درسی دوازدهم را در اختیار شما بگذاریم، با امید قبولی شما عزیزان در آزمون‌های نهایی و جامع.


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.