تفاوت فیشیال صورت با پاکسازی پوست

تفاوت فیشیال صورت با پاکسازی پوست را باید بدانید تا بتوانید بهترین گزینه را برای داشتن پوستی سالم انتخاب کنید. هر دو روش برای سلامت پوست شما مورد استفاده قرار می گیرد و تمیزی مناسبی از آن را برایتان به ارمغان می آورد.  زیرا که افراد به دلیل حضور در موقعیت های مختلف در معرض آلودگی های متفاوت قرار می گیرند که می تواند بر روی پوست صورت آن ها اثرات منفی به بار آورد.

آب رسانی، تمیز کردن منافذ پوست و رفع آلودگی ها در این شرایط توسط دو روش فیشیال صورت و پاکسازی پوست انجام می شود. به همین منظور در این مقاله همراه باشید تا اطلاعات کاملی از این دو روش به خوبی کسب کرده و بتوانید بهترین گزینه را برای خود استفاده کنید.

تفاوت فیشیال با پاکسازی پوست

پاکسازی پوست چیست؟

برای آن که بدانید تفاوت فیشیال صورت با پاکسازی پوست در چیست، باید به توضیح جامع هر کدام به همراه مزایای آن بپردازیم. در حقیقت پاکسازی پوست و فیشیال صورت نزدیکی بسیاری دارد و تنها در چند مورد از یکدیگر متفاوت هستند. به طور کلی برای آن که پاکسازی پوست به خوبی انجام شود لازم است مراحل ذیل به درستی برای افراد انجام شود تا تاثیر کاملی داشته باشد. در ادامه به این موضوع به طور مفصل به آموزش پاکسازی صورت پرداخته شده است.

آموزش پاکسازی صورت

پاکسازی پوست در این روزها که آلودگی هوا برای افراد در اجتماع بسیار زیاد است، می تواند یک انتخاب موثر باشد و آن ها را از پیری زودرس حفظ کرده و سبب جوانسازی و حفظ طراوت و شادابی پوست در آن ها شود. به طور کلی شما می توانید با مراجعه به موسسه تالگو پاریس، پاکسازی صورت را فرا گرفته و به نحو احسن از آن استفاده نمایید. اما اگر بخواهیم به طور خلاصه برایتان این مراحل را شرح دهیم عبارتند از:

  • مرحله اول یا همان پاکسازی کامل پوست صورت؛ در این مرحله با استفاده از محصولاتی که ضرر کمتری برای پوست دارند و از ph ملایمی برخوردار هستند برای تمیز نمودن پوست افراد استفاده می شود. ضرورت این مرحله به حذف چربی های سطحی و عمقی می باشد. آلودگی هایی که بر اثر گرد، غبار و … برای فرد به وجود آمده است به خوبی در این قسمت از روی پوست شما زدوده می شود. استفاده از آب ولرم و صابون هایی که بسیار ملایم هستند می توانند اثر بخش ترین محصول در این مرحله باشد.
  • مرحله دوم شامل لایه برداری عمیق پوست با استفاده از ماسک ها و اسکراب ها می باشد. پیشنهاد می شود محصولات گیاهی و شیمیایی ای را انتخاب کنید که با تایپ پوستی شما همخوانی درستی داشته باشد. در این مرحله پاکسازی عمیق پوست انجام شده و در نهایت سلول های مرده پوست به خوبی از بین می رود.
  • مرحله سوم یا بخور پوستی؛ در این قسمت با استفاده از بهار مطبوع تمام منافذ بسته پوست، باز می شود. این اتفاق مزیت بسیار زیادی برای افراد دارد، از جمله؛  سبب شل شدن پوست و آبرسانی آن می گردد. مهم ترین مزیت آن اما این است که سبب رفع چروک های ریز و سطحی پوست می شود.
  • مرحله چهارم که تقریبا بخش نهایی اتفاق را برای افراد رقم می زند تخلیه منافذ و جوش های سر سیاه است. شاید دلپذیرترین بخش همین قسمت باشد. زیرا به خوبی از شر تمام جوش های ریز و درشت چربی رها می شوید و در نهایت شادابی پوست خود را بدست می آورید.

تمام مراحلی که در بالا برایتان ذکر گردید؛ اقدامات موثری است که برای انجام پاکسازی پوست انجام می شود. از یاد نبرید که پس از گذراندن دوره مورد نظر در این مجموعه شما مدرک بین المللی پاکسازی پوست را نیز دریافت خواهید نمود.

پاکسازی پوست چیست

فیشیال صورت چیست؟

اکنون که اطلاعات کاملی از پاکسازی پوست بدست آوردید وقت آن است تا با فیشیال صورت نیز آشنا شوید. در حقیقت تفاوت فیشیال صورت با پاکسازی پوست در حقیقت در یک مرحله است. در فیشیال صورت، تمام مراحلی که در بالا گفته شد نیز انجام می شود به انضمام این که در این اقدام شما یک مرحله ماساژ را نیز پست سر خواهید گذاشت.  این ماساژ بسیار مهم است زیرا که سبب افزایش خون رسانی، ترمیم و جوانسازی پوست، احیای پوست آسیب دیده و… نیز می شود.

زمان مناسب برای انجام پاکسازی پوست و فیشیال صورت

اکنون شما از هر دو روش دانش مناسبی را کسب کرده اید اما ممکن است برایتان سوال باشد که بهترین زمان انجام هر کدام چه وقت است. به طور کلی از عمده تفاوت فیشیال صورت با پاکسازی پوست می توان به زمان استفاده از آن اشاره کرد. لازم است بدانید که پاکسازی پوست صورت از مهم ترین عوامل درمانی برای افراد است که آن ها را از بیماری های پوستی، چین و چروک ها و … به خوبی دور نگه می دارد.

به همین منظور هر ۳ هفته یک بار پاکسازی پوست خود را انجام دهید. فیشیال نیز باید هر دو ماه یک بار برای پوست شما انجام شود تا از مزایای ویژه آن هم به خوبی بهره مند شوید. طول انجام کار در هر جلسه برای پاکسازی پوست و فیشیال صورت از ۶۰ تا ۹۰ دقیقه با توجه به نوع کار اپراتور می تواند متغیر باشد.

تفاوت فیشیال صورت با پاکسازی پوست

به طور کلی بهتر است با دانستن چند نکته مهم از تفاوت فیشیال صورت با پاکسازی پوست نیز به خوبی آگاه شوید. این موارد عبارتند از:

  • هزینه پاکسازی پوست به نسبت فیشیال صورت به مراتب ارزان تر است. زیرا در پاکسازی فقط از یک ماسک برای افراد استفاده می شود اما در فیشیال ماسک با استفاده از ماساژ های پوست با استفاده از دست و دستگاه استفاده می گردد. به همین منظور قیمت فیشیال از پاکسازی پوست بیشتر است.
  • از نظر زمانی همانطور که گفته شد پاکسازی پوست را باید هر ۲ تا ۳ هفته یک بار انجام دهید اما فیشیال را می توانید هر دو ماه یکبار برای خود انجام دهید تا نتیجه قابل توجهی دریافت کنید.
  •  بهبود گردش خون و ایجاد سلامتی بیشتر با روش فیشیال صورت برای شما همراه خواهد بود زیرا به شما کمک می کند تا سلامتی پوست خود را انجام روتین منظم این کار به خوبی بدست آورید.
  • به طور کلی نتایج سریعتری با روش فیشیال صورت بدست خواهید آورد.

پاکسازی پوست بهتر است یا فیشیال

چند نکته مهم برای پاکسازی و فیشیال صورت

اکنون که به خوبی از تفاوت فیشیال صورت با پاکسازی پوست آگاه هستید لازم است تا چند نکته مهمی که در ادامه به شما گفته می شود را بدانید تا بتوانید بهترین عملکرد را داشته و رضایت خاطر کاملی از نتیجه آن دریافت نمایید.  این نکات عبارتند از:

  • از صحت سلامت محصولات آرایشی و بهداشتی که برای خود تهیه می کنید به درستی با خبر باشید. شما می توانید برای انجام روتین پوستی، بهترین محصولات مناسب پوست خود را از برند تالگو تهیه نموده و با استفاده از آن آرامش خاطر کاملی داشته باشید.
  • پاکسازی و فیشیال پوست می تواند یک مرحله کمکی در طول درمان با سایر اقدامات پزشکی برای شما باشد. از انجام صحیح آن غافل نشوید.
  • پس از انجام جلسات پاکسازی و فیشیال لازم است از محصولات محافظتی پوست خود همچون کرم های ضد آفتاب، مرطوب کننده و … که دارای تاییدیه سلامت هستند استفاده کنید.

دوره های آموزش پاکسازی صورت در موسسه تالگو

در این مقاله سعی شد به معرفی کامل تفاوت فیشیال صورت با پاکسازی پوست برای متقاضیان زیبایی پرداخته شود. اکنون شما می دانید که هر یک از این عملکرد ها چه مزایایی برایتان دارد.

موسسه تالگو پاریس، نمایندگی رسمی تالگو ایران مفتخر است این آموزش ها را در اختیار علاقه مندان این حوزه قرار داده و در انتها دیپلم بین المللی تالگو فرانسه را به آنان ارائه دهد. همچنین از یاد نبرید که در این مجموعه می توانید خدمات زیبایی پوست را دریافت کرده و از محصولات برند تالگو تهیه نمایید.


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.