سفری خاطره‌انگیز به مشهد با اقامت در هتل درویشی

ما در این مقاله قصد داریم یکی از شیک‌ترین هتل‌های مشهد که با اقامت در آن، لذت سفرتان دوچندان خواهد شد را به شما معرفی کنیم و در پایان مقاله، بگوییم که چطور می‌توانید این هتل یا هر یک از هتل‌های شهر مشهد را بصورت آنلاین رزرو کنید. پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

اقامت در هتل درویشی

معرفی هتل مجلل درویشی مشهد

به جرات می‌توان گفت که هتل مجلل درویشی مشهد، یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های نه تنها مشهد، بلکه کل ایران است! این هتل پنج ستاره که با ۲۵ طبقه، یکی از مرتفع‌ترین هتل‌های شهر پهناور مشهد نیز می‌باشد، ده سالی است که از افتتاح آن می‌گذرد و به واسطه مرتفع بودن، اتاق‌های طبقات بالایی آن، چشم‌انداز بی‌نظیری رو به شهر مشهد دارند. این هتل در حال حاضر با ۲۲۳ واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت‌های شیک، از مسافرانی که به شهر مشهد سفر می‌کنند، میزبانی می‌کند. یکی از مزایای اقامت در هتل مجلل درویشی، نزدیکی شما به حرم مطهر امام رضا (ع) خواهد بود .این هتل، در بلوار امام رضا مشهد قرار گرفته و فاصله زیادی تا حرم ندارد و هر وقت دلتان بخواهد، می‌توانید از هتل خارج شوید و در عرض چند دقیقه، خود را با پای پیاده از هتل به حرم برسانید و زیارت کنید. معماری خاص و باشکوه این هتل نیز قطعا شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

برای رزرو این هتل، وارد سایت اسنپ تریپ به آدرس زیر، شوید:

https://www.snapptrip.com/

امکانات تفریحی و رفاهی هتل

هتل مجلل درویشی، امکانات رفاهی و تفریحی فراوانی را تدارک دیده است تا تجربه اقامت مسافران در این هتل، خاطره‌انگیزتر شود. مثلا این هتل یک مجموعه آبی شامل استخر، سونا و جکوزی و همچنین سالن ماساژ دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید و لذت ببرید. اگر هم دلتان خواست، می‌توانید به سالن بدنسازی بروید و ورزش کنید. در کنار این موارد، هتل درویشی سه رستوران نیز دارد. این ۳ رستوران غذاهای متنوع ایرانی، فست فودی و فرنگی را برای شما سرو خواهند کرد و آنقدر غذاهای این رستوران‌ها کیفیت خوبی دارد که دیگر نیازی نیست برای صرف ناهار و شام از هتل خارج شوید و به رستورانی خارج از هتل بروید. برای صرف چای نیز می‌توانید به چایخانه سنتی هتل بروید.

رزرو آنلاین هتل در مشهد

شما می‌توانید برای رزرو هتل درویشی مشهد اسنپ تریپ با بهترین قیمت و در سریع‌ترین زمان، به سایت اسنپ تریپ سر بزنید. پس از ورود به سایت، به بخش هتل داخلی رفته، نام شهر مورد نظرتان که مشهد است را وارد نمایید و پس از آن مشخص کنید که در چه بازه زمانی قرار است در این هتل اقامت داشته باشید. اسنپ تریپ بر اساس جستجوی شما، لیستی از هتل‌های مشهد با قیمت را به شما نمایش می‌دهد که می‌توانید آنها را به لحاظ تعداد ستاره، موقعیت مکانی، امکانات و هزینه هر اتاق، باهم مقایسه نموده و در نهایت هر یک از هتل‌های مشهد اسنپ تریپ را که مد نظرتان است، رزرو کنید و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، رزروتان را قطعی کنید.


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.