ضد آفتاب فوراور ساخت کجاست؟

ضد آفتاب فوراور ساخت کجاست

زمستان، تابستان، بهار یا پاییز، تفاوتی نمی کند در چه فصلی قصد استفاده از ضد آفتاب دارید، به هر حال مراقبت از پوست بدن بخصوص صورت، در برابر اشعه های مضر خورشیدی، مسئله مهمی است. بسیاری از افراد به هنگام جستجو برای انتخاب ضد افتاب مرغوب، نام ضد آفتاب فوراور را می شنوند. حال سوال اصلی اینجاست که ضد آفتاب فوراور ساخت کجاست؟ در این مقاله بعد از بررسی ضد آفتاب فوراور آمریکا و دلیل محبوبیت این کرم، به بهترین مرکز خرید این محصولات در ایران نیز اشاره خواهیم کرد.

ضد آفتاب فوراور آمریکا

کرم جدید ضد آفتاب و آبرسان فوراور که ساخت شرکت فوراور لیوینگ آمریکاست، با استفاده از قدرت آلوئه ورا خالص، نانو ذرات اکسید روی، ویتامین E و SPF 30 محافظت تمام عیاری از پوست شما در برابر اشعه های مضر UVA و UVB می کند. این ضد آفتاب با استفاده از تکنولوژی water-resistant تا ۸۰ دقیقه در برابر رطوبت پایدار است و لقب بهترین ضد آفتاب معدنی را در دنیا به خود اختصاص داده است.

از جمله ویژگی های فوق العاده این ضد افتاب که دلیل محبوبیت آن شده است، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مناسب برای انواع پوست (خشک، چرب، معمولی، حساس)
  • دارای SPF=30 برای محافظت حداکثری در برابر اشعه مضر UVA و UVB خورشیدی
  • محافظت کامل با استفاده از اکسید روی طبیعی
  • حاوی ژل خالص آلوئه ورا دست چین شده مزارع فوراور
  • به مدت ۸۰ دقیقه در برابر آب از پوست شما حفاظت میکند.
  • شفاف کننده، رطوبت رسان و محافظت کننده
  • بدون گلوتن، مناسب برای افراد گیاه خوار و بدون ترکیبات مضر و حیوانی

نکات مهم هنگام انتخاب ضد افتاب عالی

نکات مهم هنگام انتخاب ضد افتاب عالی

نوع پوست خود را در نظر بگیرید.

پیش از خرید، لیبل روی ضد آفتاب را بررسی کنید تا بدانید این محصول برای پوست شما مناسب است یا خیر. اغلب ضد آفتاب ها یا برای پوست چرب یا خشک ساخته شده اند اما ضد آفتاب فوراور به دلیل ساختار معدنی (اکسید روی) و سبک، برای اکثریت انواع پوست مناسب می باشد.

ضد آفتابی که طیف وسیعی از اشعه های خورشیدی را پوشش دهد.

خورشید دو نوع اشعه فرابنفش مضر (UV) با طول موج های متفاوت ساطع می کند. اشعه‌های خورشیدی با طول موج کوتاه‌تر UVB نامیده می‌شوند و خطر بیشتری برای سلامت پوست دارند. طول موج های بلندتر UVA نامیده می شوند و در درجه اول باعث ایجاد چین و چروک، لکه های قهوه ای و از دست دادن خاصیت ارتجاعی پوست می شوند. برای اطمینان از اینکه کرم ضد آفتاب از شما در برابر هر دو نوع اشعه ماوراء بنفش محافظت کند، از محصولاتی استفاده کنید که دارای برچسب محافظت در برابر اشعه uva و uvb هستند.

ضد آفتاب فوراور به دلیل دارا بودن ویتامین C و E و ترکیبات قدرتمند آنتی اکسیدانی، در این بخش هم طیف گسترده ای از اشعه های فرابنفش را پوشش می دهد.

SPF را در نظر بگیرید

فاکتور محافظتی در برابر آفتاب (SPF) میزان محافظت در برابر اشعه های UVB (سرطان زا پوست) را نشان می دهد. هر چه این عدد بیشتر باشد، بدون آفتاب سوختگی می توانید مدت بیشتری زیر نور خورشید بمانید. SPF هرگز نمی تواند به طور کامل از پوست شما در برابر آفتاب محافظت کند اما اس پی اف ۳۰ جلوی بیش از ۹۷ درصد تخریب این اشعه را می گیرد.

به مواد تشکیل دهنده دقت کنید

محصولاتی که دارای اکسید روی یا دی اکسید تیتانیوم هستند، ضدآفتاب های معدنی نامیده می شوند زیرا تابش نور خورشید را منحرف می کنند. ضد آفتاب های معدنی محافظت وسیعی را ارائه می دهند، به این معنی که در برابر هر دو نوع اشعه ماوراء بنفش (UVA+UVB) از پوست شما محافظت می کنند. اکثر محصولات حاوی اکسید روی یا دی اکسید تیتانیوم بر پایه مواد معدنی هستند و حاوی مواد شیمیایی که پوست را تحریک می کنند، نیستند.

از سوی دیگر، ضدآفتاب های شیمیایی اشعه ماوراء بنفش را جذب و به گرما تبدیل کرده و از بدن خارج می کنند. آنها شامل موادی مانند اکسی بنزون، اکتیسالات، اکتینوکسات و … در ساختار خود می باشند.

در کل انتخاب ضد آفتاب معدنی باید همواره در اولویت باشد.

فرمول ضد افتاب را در نظر بگیرید.

 

انواع مختلفی از ضد آفتاب در بازار عرضه می شوند:

  • روغنی
  • لوسیون
  • کرم
  • ژل
  • اسپری
  • پودر
  • و …

هیچ نوع خاصی از ضد افتاب ارجحیت خاصی به دیگری ندارد اما نوع کرمی ضد افتاب بیشترین محبوبیت را بین مردم دارد.

خرید ضد آفتاب فوراور آمریکا

خرید ضد آفتاب فوراور آمریکا

برای تهیه ضد آفتاب فوراور می توانید از طریق فروشگاه فوراور ایران که با بیش از ۱۰ سال سابقه، نمایندگی رسمی این برند در ایران است، پس از مشاهده قیمت و توضیحات کامل، اقدام به خرید نمایید. این فروشگاه با ضمانت اصالت و تاریخ انقضای کالا، ارسال فوری و قیمت مناسب، برترین نماینده فوراور در ایران است.


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.