عکسی از خانه بسیار شیک و زیبا بهنوش بختیاری

عکسی از خانه بسیار شیک و زیبا بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری با انتشار عکسی از خانه اش, خبر از حضور در مجموعه شام ایرانی داد.سری جدید مجموعه “شام ایرانی” بزودی منتشر می شود.بهنوش بختیاری در مجموعه جدید “شام ایرانی” حضور دارد.

بهنوش بختیاری با انتشار عکسی از خودش در خانه اش نوشت:

*****

شام منزل ما…

از فردا شام ایرانی درشبکه رسانه خانگی توزیع میشود…

کارگردان: سروش صحت .تهیه کننده: محمد شایسته

شخصیت بهنوش بختیاری

خانه بهنوش بختیاری در شام ایرانی

خانه بهنوش بختیاری در شام ایرانی

ناگهان: بهنوش که نزد همکاران،دوستان و خانواده اش به مهربانی مشهور است زندگی را چون آیینه ای می داند که هر جور به زندگی انرژی دهد به همان گونه برگشت خواهد داد.

این هنرمند که در کارنامه اش بیشتر فیلم ها و سریال های طنز ثبت شده،خندیدن و لبخند زدن را بدون هزینه میداند که با آن همه چیز بدست می آید و این را تجربه نموده است.

نظر بهنوش بختیاری درباره زندگی

وی اعتقاد دارد زندگی گذرا است و نباید به خاطر مشکلات زیاد ناراحت شد و به آن فکر کرد چون همه چیز چاره دارد غیر از مرگ.هر صبح که بیدار میشود از اینکه زنده است خدا راشکر میکند .

Behnoosh Bakhtiari (2)

شخصیت بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری بر خلاف ظاهرش دارای روحیه ای درن نگرا و یا به قول خودش تودار است و تمایل ندارد با دیگران زیاد درباره مسائل خصوصیش که در آن ناراحتی وجود داشته باشد صحبت نماید.حتی دوست ندارد به همسر و خانواده اش انتقال دهد.مانند موردی که که چند وقت پیش برایش اتفاق افتاده بود.او یک عمل کوچک را که ده روز طول کشید انجام داد بدون آنکه خانواده اش خبردار شوند.بیشتر دوست دارد مردم و خانواده اش را در خوشیهایش شریک نماید تا در غم و غصه هایش.

دختردار شدن بهنوش بختیاری

او علاوه بر انجام کارهای هنری فعالیت گسترده ای در زمینه تجارت دارد.و سرش حسابی شلوغ است.خود را آماده میکند تا مسئولیت مادر بودن را نیز تجربه نماید.تقریبا دو سال پیش به اتفاق همسرش تصمیم گرفتند سرپرستی بچه ای را قبول نمایند و با اقدامات اولیه که از طریق بهزیستی انجام داده بودند ،اکنون مراحل قانونی کار رو به پایان بوده و خوشحال است که به زودی فرزند دخترش به جمع خانواده خواهد پیوست.

عشق روناک یونسی به همسرش

پرستو صالحی ۳۹ ساله شد

الهه رضایی در آمریکا کنار بلندترین چرخ و فلک دنیا


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.