شعار قالیباف استعفا استعفا در تشییع شهدای آتش نشان+فیلم

شعار قالیباف استعفا استعفا در تشییع شهدای آتش نشان+فیلم

شعار استعفای قالیباف , شعار قالیباف استعفا , شعار قالیباف استعفا استعفا , شعار قالیباف در تشییع آتش نشانان , قالیباف قالیباف استعفا استعفا

شعار قالیباف استعفا استعفا در تشییع شهدای آتش نشان+فیلم

قالیباف استعفا استعفا

فیلم شعار قالیباف قالیباف استعفا استعفا مردم در حاشیه مراسم تشییع شهدای آتش نشان پلاسکو که دیروز ۱۱ بهمن ۹۵ برگزار شد را قرار داده ایم. دیروز کشور و به ویژه تهران عزادار بود؛ دیروز نگاه ها تلخ بود و پر از حرف. دیروز هر آن شخص که از محدوده مصلای امام خمینی (ره) عبور می کرد، بغضی در سینه داشت که برای برخی تبدیل به اشکی بر چهره می شد و برای برخی دیگر در سینه می ماند. دیروز مراسم تشییع پیکر ۱۶ آتش نشانی بود که برای نجات جان هموطنان خود به دل آتش زدند تا بهشتی شوند. ساختمان قدیمی پلاسکو پس از آتش گرفتن به خوبی فهمید که تاب مشاهده سوختن حافظان مردم را ندارد و از شرم فرو ریخت، اما ندانست جگر ملت ایران در سوگ مظلومیت آن کبوتران آتش نشان جوان چگونه آتش گرفت و افسوس که آبی برای ریختن بر این قلب های سوخته نبود که دیروز ضجه همسران جوان و آه مادران پیر را مشاهده می کرد. سوز آن مادری را که دیروز فریاد زد: «پسرم از فرزندش گذشت تا کودک دیگری بی پدر نشود» چه کسی تسکین خواهد داد؟ دیروز مردم حماسه آفریدند؛ تلخ تلخ. در دست مردمی که برای وداع با شهدای آتش نشان آمده بودند پلاکاردها و تابلوهای معناداری مشاهده شد از جمله این که: «شهریار شهر من خداحافظ» یا تابلوهایی که آرم آتش نشانی بر آن بود و کلمه ایثار به صورت پررنگ بر آن نقش بسته بود. بنر بزرگی در دست تعدادی از بانوان بود که عبارت «سوختند تا نسوزیم» بر روی آن نقش بسته بود. خانم های مسنی که به نظر می رسید مادر این شهدا هستند، تابلوهایی با چهره شهدای آتش نشان در دست داشتند که بر روی آنها هم عبارت «مدافع وطن» درج شده بود. «بدرود قهرمان شهید»، «سپاس مردان ایثار و شهادت»، «ایستاده ام چو شمع مترسان زآتشم» و… عبارات دیگری بود که بر روی مقواها و تابلوهای جمیعت حاضر در مراسم تشییع به چشم می خورد.

درخواست استعفا و اشک های قالیباف

نکته قابل تامل در این مراسم دستنوشته های «قالیباف، استعفا» و سر دادن همین شعار بود، اما ساعتی از آغاز مراسم نگذشته بود که فیلم قالیباف در مراسم تشییع پیکر آتش نشان در حالی منتشر شد که گریه می کند. در روزهای پس از حادثه پلاسکوبسیاری شهرداری تهران را مقصر اصلی وقوع این حادثه دانسته و خواستار استعفای شهردار شدند که تا کنون وی دراین زمینه هیچ اظهارنظری نداشته است.

فرزندان آیت ا… هاشمی درمراسم تشییع

محسن و یاسر، فرزندان آیت ا… هاشمی هم دیروز به مراسم تشییع پیکر آتش نشانان شهید آمدند تا در غم شهادت ۱۶ جانفشان فداکار و ایثارگر شریک باشند. پدر به خوبی به آنها آموخته بود که باید قدردان خدمتگزاران به ملت باشند، بنابراین آمدند تا نشان دهند ادامه دهنده راه پدر هستند.

حماسه خدمت بدون منت

حضور مردم در این مراسم با همراهی آتش نشانانی بود که در حادثه ساختمان پلاسکو دچار جراحت شده اند. حضور آتش نشانانی که با دست و پای شکسته در مراسم حاضر شده اند تا با آرمان های قهرمانان ملی این سرزمین وداع کنند، موجب بی تابی تعدادی از هموطنانمان شده است. دیروز حماسه دیگری در تهران خلق شد؛ حماسه سپاس از ایثار و خدمت بدون منت. جمعیت همچنین با دیدن هر آتش نشانی او را در آغوش گرفته و با او ابراز همدردی کردند. این درحالی بود که خانواده های شهدای حاضر در مراسم به شدت بی تابی کرده و فرزندان و برادران و پدران از دست رفته خود را صدا می زدند. جمعیت متاثر نیز در عزای عزیزان از دست رفته آنها با خانواده های شهید همراهی می کردند.

شعار قالیباف استعفا استعفا در تشییع شهدای آتش نشان+فیلم

دیروز کشور و به‌ویژه تهران عزادار بود؛ دیروز نگاه‌ها تلخ بود و پر از حرف. دیروز هر آن شخص که از محدوده مصلای امام خمینی (ره) عبور می‌کرد، بغضی در سینه داشت که برای برخی تبدیل به اشکی بر چهره می‌شد و برای برخی دیگر در سینه می‌ماند. دیروز مراسم تشییع پیکر ۱۶ آتش نشانی بود که برای نجات جان هموطنان خود به دل آتش زدند تا بهشتی شوند. ساختمان قدیمی پلاسکو پس از آتش گرفتن به‌خوبی فهمید که تاب مشاهده سوختن حافظان مردم را ندارد و از شرم فرو ریخت، اما ندانست جگر ملت ایران در سوگ مظلومیت آن کبوتران آتش‌نشان جوان چگونه آتش گرفت و افسوس که آبی برای ریختن بر این قلب‌های سوخته نبود که دیروز ضجه همسران جوان و آه مادران پیر را مشاهده می‌کرد. سوز آن مادری را که دیروز فریاد زد: «پسرم از فرزندش گذشت تا کودک دیگری بی پدر نشود» چه کسی تسکین خواهد داد؟ دیروز مردم حماسه آفریدند؛ تلخ تلخ. در دست مردمی که برای وداع با شهدای آتش‌نشان آمده بودند پلاکاردها و تابلوهای معناداری مشاهده شد از جمله این که: «شهریار شهر من خداحافظ» یا تابلوهایی که آرم آتش نشانی بر آن بود و کلمه ایثار به‌صورت پررنگ بر آن نقش بسته بود. بنر بزرگی در دست تعدادی از بانوان بود که عبارت «سوختند تا نسوزیم» بر روی آن نقش بسته بود. خانم‌های مسنی که به نظر می‌رسید مادر این شهدا هستند، تابلوهایی با چهره شهدای آتش نشان در دست داشتند که بر روی آنها هم عبارت «مدافع وطن» درج شده بود. «بدرود قهرمان شهید»، «سپاس مردان ایثار و شهادت»، «ایستاده‌ام چو شمع مترسان زآتشم» و… عبارات دیگری بود که بر روی مقواها و تابلوهای جمیعت حاضر در مراسم تشییع به چشم می‌خورد.

درخواست استعفا و اشک‌های قالیباف

نکته قابل تامل در این مراسم دستنوشته‌های «قالیباف، استعفا» و سر دادن همین شعار بود، اما ساعتی از آغاز مراسم نگذشته بود که فیلم قالیباف در مراسم تشییع پیکر آتش نشان در حالی منتشر شد که گریه می‌کند. در روزهای پس از حادثه پلاسکوبسیاری شهرداری تهران را مقصر اصلی وقوع این حادثه دانسته و خواستار استعفای شهردار شدند که تا کنون وی دراین زمینه هیچ اظهارنظری نداشته است.

فرزندان آیت‌ا…‌هاشمی درمراسم تشییع

محسن و یاسر، فرزندان آیت‌ا…‌هاشمی هم دیروز به مراسم تشییع پیکر آتش نشانان شهید آمدند تا در غم شهادت ۱۶ جانفشان فداکار و ایثارگر شریک باشند. پدر به‌خوبی به آنها آموخته بود که باید قدردان خدمتگزاران به ملت باشند، بنابراین آمدند تا نشان دهند ادامه دهنده راه پدر هستند.

حماسه خدمت بدون منت

حضور مردم در این مراسم با همراهی آتش‌نشانانی بود که در حادثه ساختمان پلاسکو دچار جراحت شده‌اند. حضور آتش‌نشانانی که با دست و پای شکسته در مراسم حاضر شده‌اند تا با آرمان‌های قهرمانان ملی این سرزمین وداع کنند، موجب بی‌تابی تعدادی از هموطنانمان شده است. دیروز حماسه دیگری در تهران خلق شد؛ حماسه سپاس از ایثار و خدمت بدون منت. جمعیت همچنین با دیدن هر آتش‌نشانی او را در آغوش گرفته و با او ابراز همدردی کردند. این درحالی‌ بود که خانواده‌های شهدای حاضر در مراسم به‌شدت بی‌تابی کرده و فرزندان و برادران و پدران از دست‌رفته خود را صدا می‌زدند. جمعیت متاثر نیز در عزای عزیزان از دست رفته آنها با خانواده‌های شهید همراهی می‌کردند.


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.