رنگ آمیزی و نقاشی باب اسفنجی جدید و بامزه مخصوص کودکان

در این نوشته از دلبرانه می خواهیم ۳۰ عکس رنگ آمیزی و نقاشی باب اسفنجی را خدمت شما عزیزان ارائه نماییم.

این انیمیشن جز برنامه های پر طرفدار در بین بچه ها می باشد به همین دلیل به رنگ آمیزی و نقاشی آن نیز علاقمند هستند.

اگر فرزند شما هم به نقاشی باب اسفنجی علاقه نشان می دهد پیشنهاد می کنیم تا انتهای این پست با ما همراه باشید.

در ادامه مجموعه ای از تصاویر با کیفیت این انیمیشن مناسب پزینت و دانلود را برای شما جمع آوری و آماده کرده ایم.

امیدواریم که مورد پسند و استفاده شما قرار گیرد … از همراهی شما سپاسگزاریم …

عکس نقاشی باب اسفنجی برای کودکان سنین مختلف

نقاشی باب اسفنجی

باب اسفنجی شلوارمکعبی  یک سریال تلویزیونی انیمیشنی است که محصول شبکه نیکلودین آمریکا می‌باشد. پخش این انیمیشن از سال ۱۹۹۹ شروع شده و تاکنون ادامه دارد. فصل ۱۳ آن از اکتبر ۲۰۲۰ شروع به پخش کرد.

باب اسفنجی شلوار مکعبی یک مجموعه تلویزیونی کمدی ماجراجویی متحرک آمریکایی است که توسط مربی و انیماتور علوم دریایی استیون هیلنبرگ برای نیکلودئون ساخته شده‌است.

این مجموعه شرح ماجراهای شخصیت باب اسفنجی و دوستان آبزی او در شهر خیالی زیر آب بیکینی باتم است.

این مجموعه پنجمین مجموعه انیمیشن پرطرفدار آمریکایی، که محبوبیت آن را به یک حق رای دادن در رسانه تبدیل کرده‌است.

حق رای دادن رسانه بیش از ۱۳ میلیارد دلار درآمد تجاری برای نیکلودئون ایجاد کرده‌است.

نقاشی کودکانه باب اسفنجی (۸)

باب اسفنجی شلوار مکعبی ماجراهای هر قسمت مستقل از سایر قسمت‌ها بوده و افزایش در رساندن مفهوم خود از انواع امکانات دیداری از قبیل نماهای نزدیک اشیا و احساسات چهره، استفاده از تصاویر واقعی، امکانات صوتی مانند بهره‌وری از تکه‌های موسیقایی و عمدتاً گفتارهای طولانی استفاده می‌کند.

افتخارات انیمیشن باب اسفنجی

این انیمیشن در مجموع نامزد ۴۶ جایزه و برنده ۵۰ جایزه از جشنواره‌های گوناگون انیمیشن در سراسر دنیا شده‌است و یکی از موفق‌ترین و محبوبترین کارتون‌های تاریخ شرکت نیکلودئون می‌باشد.

در ۲۶ نوامبر ۲۰۱۸ استیون هیلنبرگ خالق باب اسفنجی بر اثر بیماری ALS درگذشت. شرکت نیکلودئون بعد از اعلام خبر درگذشت استیون هیلنبرگ اعلام کرد که همچنان مجموعه باب اسفنجی را ادامه خواهد داد.

عکس نقاشی باب اسفنجی (۱)

ماجرای تولید باب اسفنجی

استیون هیلنبرگ در سال ۱۹۸۹ موقعی که در مقطع کارشناسی ارشد بود کتاب طنزی به نام منطقه جزر نوشت.

این داستان در مورد موجودات دریایی بود که در صخره کنار دریا زندگی می‌کردند و نقش اصلی این داستان اسفنج بود.

هیلنبرگ ابتدا اسفنج را شبیه به اسفنج‌های طبیعی کشید ولی بعد تصمیم گرفت که برای خنده دار به نظر رسیدن ظاهرها، شکلش را به یک مربع تغییر دهد.

هیلنبرگ کار هنری خود را به مارتین اولسون که آن زمان همکارش بود نشان داد و اولسون به هیلنبرگ پیشنهاد داد که همین داستان را به عنوان نمایش سریال گونه منتها برای موجودات زیر دریا بنویسد.

بعد از اعمال تغییرات و در سال ۱۹۹۶ با همکاران قدیمی اش شروع به طراحی محیط و شخصیت‌های این مجموعه کردند.

عکس نقاشی باب اسفنجی (۲)

ماجرای تغییر نام به باب‌ اسفنجی

ابتدا قرار بود اسم این شخصیت پسر اسفنجی باشد اما بعد از صداگذاری کمیته حقوق نیکلودئون گفت که این اسم قبلاً در مجموعه‌های دیگری مورد استفاده قرار گرفته و استیون هیلنبرگ مجبور شد که اسم پسر اسفنجی را به نام باب‌اسفنجی تغییر دهد.

عکس نقاشی باب اسفنجی (۳)

شخصیت‌ های انیمیشن باب اسفنجی

شخصیت اصلی کارتون باب اسفنجی است که در یک رستوران آشپز است و به کار نسبتاً ساده و یکنواخت خود بسیار علاقه‌مند است و به گل لاله حساسیت دارد.

شخصیت باب اسفنجی با رفتارهای بدور از هرگونه آلایش کودکان کاملاً مطابقت دارد، او بسیار شاد و پر انرژی است.

باب اسفنجی در محیط کار و زندگی خود با یک اختاپوس که شخصیتی خودخواه و هنرمند دارد و البته زندگی و طرز فکر او بسیار عقلانی‌تر از سایر افراد این سریال است و یک ستاره دریایی به نام پاتریک که صمیمی‌ترین دوست وی می‌باشد همراه است.

پاتریک از هوش چندانی برخوردار نیست ولی گاهی اوقات جملاتی فراتر از عقلش می‌گوید.

تفریحات مورد علاقهٔ باب اسفنجی شکار عروس دریایی و حباب بازی است. او در یک آناناس به همراه گری حلزونش زندگی می‌کند.

عکس نقاشی باب اسفنجی (۴)

پاتریک نزدیک‌ترین دوست باب اسفنجی است. او معمولاً موجودی کم‌خرد به تصویر کشیده می‌شود اما گاهی جملاتی فراتر از انتظار در دیالوگ‌هایش بیان می‌کند. او شغل خاصی ندارد و زیر یک سنگ زندگی می‌کند و باب اسفنجی مخارج او را تأمین می‌کند.

از تفریحات مورد علاقهٔ پاتریک می‌توان به شکار عروس دریایی اشاره کرد. او و باب اسفنجی دارای قدرت تخیل بالا هستند و گاهی، برای اینکه در جعبه‌ای بنشینند و به تخیل بپردازند، چیزهایی مثل تلویزیون می‌خرند تا در جعبه‌اش بازی کنند.

اختاپوس شخصیتی بدخلق، بی‌حوصله، خشمگین خودخواه و خودبرتربین دارد. او صندوق‌دار رستوران خرچنگ است و هیچ علاقه‌ای به کارش ندارد و معمولاً در شیفت کاری خود در حین اینکه سفارشی ندارد می‌خوابد.

اختاپوس در زمان فراغت معمولاً نقاشی می‌کشد و کلارینت می‌نوازد با این حال او بسیار بد شانس است و همیشه پاتریک و باب‌اسفنجی باعث آزار او می‌شوند. او در همسایگی باب و پاتریک است و خانه او شبیه چهرهٔ خودش ولی با رنگ سرمه‌ای است.

عکس نقاشی باب اسفنجی (۵)

مجموعه تلویزیونی اسپین آف

کمپ کورال مجموعه تلویزیونی پیش‌درآمد اسپین آفی از سریال باب اسفنجی است. این مجموعه تلویزیونی دارای ۱۳ قسمت است و داستان ۱۰ سالگی باب اسفنجی همراه با دوستانش در کمپ کورال را نشان می‌دهد در ۴ ژوئن ۲۰۱۹ اعلام شد که این سریال در حال توسعه است که باب اسفنجی ۱۰ ساله با تمام دوستانش تابستان را در اردو گاه تابستانی می‌گذراند. در ۳۰ ژوئیه ۲۰۲۰ اعلام شد این سریال در ۴ مارس ۲۰۲۱ از سی بی اس پخش خواهد شد.

و یکی دیگر از مجموع‌های اسپین اف شوی پاتریک ستاره است که پخش شده‌است.

عکس نقاشی باب اسفنجی (۶)

توضیحاتی در مورد انیمیشن باب اسفنجی

باب اسفنجی یا باب اسفنجی شلوار مکعبی (SpongeBob SquarePants) یک فرانچایز و مجموعه انیمیشن بسیار محبوب و پرطرفدار آمریکایی است که برای اولین بار در ماه می سال ۱۹۹۹ میلادی در قالب یک سریال کارتونی منتشر شد.

این مجموعه انیمیشنی بر اساس شخصیتی به همین نام در یک کتاب منتشر نشده آموزشی و توسط استودیو انیمیشن سازی نیکلودئون (Nickelodeon Animation Studio) تولید شده است.

استفن هیلنبرگ (Stephen Hillenburg) هنرمند و مربی علوم دریایی در دهه ۱۹۸۰ این کتاب را هنگام تدریس زیست شناسی دریایی به بازدیدکنندگان موسسه اقیانوس نوشت.

داستان این انیمیشن بر روی یک اسفنج دریایی بازیگوش و ساده لوح به نام باب اسفنجی متمرکز است که به همراه پاتریک ستاره دریایی، اختاپوس، سندی سنجاب مخترع، آقای خرچنگ، پلانکتون و سایر دوستان خود در یک شهر زیر دریایی به نام بیکینی باتم ماجراهای بامزه و خنده داری را تجربه می کند.

شخصیت باب اسفنجی در میان کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان از محبوبیت بی نظیری برخوردار است و بسیاری از منتقدین معروف باب اسفنجی را یکی از بزرگ ترین شخصیت های کارتونی و انیمیشنی در تاریخ سینما و تلویزیون می دانند.

عکس نقاشی باب اسفنجی (۷)

عکس نقاشی باب اسفنجی

نقاشی باب اسفنجی (۱)

دانلود نقاشی باب اسفنجی

نقاشی باب اسفنجی (۲)

نقاشی باب اسفنجی کودکانه

نقاشی باب اسفنجی (۳)

نقاشی کودکانه باب اسفنجی

نقاشی باب اسفنجی (۴)

نقاشی باب اسفنجی فانتزی

نقاشی باب اسفنجی (۵)

نقاشی باب اسفنجی (۶)

نقاشی باب اسفنجی (۷)

نقاشی باب اسفنجی (۸)

نقاشی باب اسفنجی جدید (۱)

نقاشی باب اسفنجی جدید (۲)

نقاشی باب اسفنجی جدید (۳)

نقاشی باب اسفنجی جدید (۴)

نقاشی باب اسفنجی جدید (۵)

نقاشی باب اسفنجی جدید (۶)

نقاشی کودکانه باب اسفنجی (۱)

نقاشی کودکانه باب اسفنجی (۲)

نقاشی کودکانه باب اسفنجی (۳)

نقاشی کودکانه باب اسفنجی (۴)

نقاشی کودکانه باب اسفنجی (۵)

نقاشی کودکانه باب اسفنجی (۶)

نقاشی کودکانه باب اسفنجی (۷)


ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. کیوان می گوید

    عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بودددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.