ماجرای فشن شوی چادر با حضور بازیگران زن و محدثه صفار هرندی+عکس

ماجرای فشن شوی چادر با حضور بازیگران زن و محدثه صفار هرندی+عکس

فشن شو چادر , فشن شو چادر بازیگران , فشن شوی بازیگران زن , فشن‌ شوی چادر , فشن شوی دختر وزیر , فشن شوی محدثه , ماجرای فشن شوی چادر

ماجرای فشن شوی چادر با حضور بازیگران زن و محدثه صفار هرندی+عکس (2)

فشن شوی چادر

جنجال فشن شوی چادر با حضور بازیگران زو محدثه دختر برادر محمدحسین صفار هرندی وزیر سابق ارشاد و فرهنگ اسلامی که چندی پیش برگزار شد تکذیب گردید.

شیوه تبلیغات یک مزون برای چادرهای رنگی و طرح‌دارش حسابی دردسرساز شد تا مورد نقد بسیاری از اهالی رسانه و شخصیت‌ها قرار بگیرد. پوشش «چادر» از گذشته در میان زنان ایرانی باب بوده‌است و همواره برای آن به عنوان برترین تجلی حجاب زن مسلمان برایش احترام خاصی قائل بودند.

ماجرای فشن شوی چادر با حضور بازیگران زن و محدثه صفار هرندی+عکس (1)

به همین خاطر هرگونه نوآوری و تغییر در این پوشش همواره با حساسیت‌های زیادی روبرو بوده‌است تا از قداست و احترام این پوشش نزد ایرانیان نکاهد. اما شیوه تبلیغات یک مزون برای فروش پارچه‌های چادرش در روزهای اخیر سروصدا کرد. این مزون چندی قبل از چند بازیگر زن برای رونمایی از پارچه‌های چادر خود دعوت کرد و از آنها خواست برای دقایقی چادر سر کنند و در کنار لوگوی مزون بایستند تا از آنها به منظور تبلیغ عکس‌ گرفته شود و بعد دوباره چادرها را از سر باز کنند.  ماجرای فشن شوی چادر با حضور بازیگران زن و محدثه صفار هرندی+عکس (3)

پخش این عکس ها در صفحات اجتماعی این مزون و بازیگران حاضر در این رونمایی، با واکنش‌های منفی مخاطبان روبرو شد و گروهی به آن لقب «فشن‌ شوی چادر» دادند و این سبک از تبلیغ را مغایر با حرمت این پوشش دانستند. ماجرای فشن شوی چادر با حضور بازیگران زن و محدثه صفار هرندی+عکس (4)

اما مسئولان این مزون با گله از واکنش‌های مخاطبان این موضوع را مانعی برای خود دانستند و عنوان کردند که این انتقادات درستی مسیرشان را نشان می‌دهد چون سنگ‌ها همیشه به قطار در حال حرکت زده می‌شود! تنها جمله دفاعیه این مزون این بود که این چادرها تنها برای استفاده در خانه و مجالس طراحی شده‌اند و قرار نیست در محافل عمومی پوشیده شوند. این درحالی ست که این دفاعیه برای مخاطبان کاملا بدیهی است و نقدهای مطرح شده به شیوه تبلیغات آنهاست وگرنه همه زنانی که از چادر به عنوان پوشش استفاده می‌کنند همگی چند نمونه از این چادرها دارند. ماجرای فشن شوی چادر با حضور بازیگران زن و محدثه صفار هرندی+عکس (5)

انتقادات به این فشن شو در شبکه‌ های اجتماعی به قدری بالا گرفت که در نهایت این مزون تصمیم گرفت صفحه اینستاگرام خود را از حالت عمومی به حالت خصوصی تبدیل کند.

به دلیل تشابه نام فامیلی مدیر این مزون با وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی و به وجود آمدن سوء تفاهمات بسیار زیاد در این باره این مزون مجبور شد هرگونه نسبت دور و یا نزدیک با این شخصیت شناخته شده سیاسی را تکذیب کند.


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.