عکس لو رفته خالکوبی ‌رو شکم مهدی طارمی + متن خالکوبی

عکس لو رفته خالکوبی ‌رو شکم مهدی طارمی + متن خالکوبی

خالکوبی بدن مهدی طارمی , خالکوبی مهدی طارمی , عکس جنجالی مهدی طارمی , عکس خالکوبی مهدی طارمی , عکس لو رفته مهدی طارمی , مهدی طارمی

عکس لو رفته خالکوبی ‌رو شکم مهدی طارمی + متن خالکوبی
عکس لو رفته خالکوبی ‌رو شکم مهدی طارمی + متن خالکوبی

خالکوبی مهدی طارمی

عکس لو رفته خالکوبی مهدی طارمی که این عکس خالکوبی روی بدن مهدی طارمی به تازگی جنجال به پا کرده است. مهدی طارمی روز گذشته در ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس با تلاش و جنگندگی همیشگی خود مقابل تراکتورسازی ظاهر شد و موفق شد علاوه بر نمایش درخشان، زننده گل اول تیمش هم باشد.

در صحنه ای از بازی مهاجم پرسپولیس تکلی زده که پیراهنش بالا رفته و ناخواسته خالکوبی اش را عیان کرده است. نصیر مقدری عکاس زبردست ورزشی کشورمان این لحظه را شکار کرده است.

Taremi-7

هر چند این روزها مسئولان فوتبال ما نسبت به گذشته کمتر به این چیزها اهمیت می دهند ولی از امروز دیگر نام طارمی جزء فوتبالیست های منشوری کشورمان نوشته می شود.

مهدی طارِمی (زاده ۲۷ تیر ۱۳۷۱ – بوشهر) بازیکن فوتبال اهل ایران است.

وی سابقهٔ بازی در تیم‌ ایرانجوان بوشهر و شاهین بوشهر را دارد.

وی در تاریخ ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ و در حضور بیش ازصد هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی تهران با به ثمر رساندن تک گل بازی از روی نقطهٔ پنالتی با یک ضربهٔ چیپ مقابل النصر عربستان در مرحلهٔ گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۵ و خوشحالی خاص‌اش پس از گل، به یک قهرمان در بین تماشاگران پرسپولس بدل شد.

او ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ برای اولین بار به تیم ملی ایران توسط کیروش دعوت شد. طارمی در جشن برترین‌های لیگ برتر چهاردهم (۹۳–۹۴) به عنوان برترین مهاجم لیگ ایران انتخاب شد. او در این مراسم در چهار رشته از جمله مرد سال فوتبال ایران که قاسم حدادی فر موفق به دریافت آن شد، کاندیدای دریافت جایزه بود. وی همچنین در سال ۱۳۹۴به عنوان مرد سال فوتبال ایران انتخاب شد. او نخستین بازی ملی خود را در یک بازی دوستانه در برابر ازبکستان در سال ۲۰۱۵ انجام داد.

او در سومین بازی ملی خود پایش به گلزنی باز شد و در چارچوب مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ دو بار برابر گوام گلزنی کرد.

طارمی در چهارمین بازی ملی خود نیز درخشان ظاهر شد و در جریان پیروزی سه بر صفر بر هند، با سماجت خود یک پاس گل برای آندرانیک تیموریان ساخت و گل سوم را نیز به ثمر رساند.

او در پنجمین بازی ملی خود برابر عمان اولین کارت زرد خود را دریافت کرد.

وی در چهارمین تجربه بازی اش در شهرآورد دو گل به ثمر رساند و یک پنالتی را از دست داد.

وی در نظرسنجی برنامه نود که در آن بیش از دو میلیون نفر شرکت کردند به عنوان بهترین بازیکن شاغل در لیگ برتر فوتبال ایران در فصل ۹۴–۹۵ انتخاب شد. مهدی طارمی در فصل نقل و انتقالات ۹۵–۹۶ فوتبال ایران در حالی که با تیم پرسپولیس به توافق رسیده بود به ناگهان با سفر به ترکیه با تیم ریزه اسپور ترکیه پیوست.در حالی که این تصمیمم خاطر هواداران پرسپولیس را مکدر کرده بود بعد از حدود سه هفته از تصمیم خود نسبت به حضور در ترکیه منصرف شد و مجدداً به پرسپولیس بازگشت.مهدی طارمی پس از دریافت جایزه‌های بهترین مهاجم و آقای گل لیگ برتر پانزدهم فوتبال ایران، ضمن تشکر از هواداران پرسپولیس، جایزه‌اش را به خانواده هادی نوروزی تقدیم کرد.


ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. elsa می گوید

    الان که نیست این هارو بروزرکنین فعلا که به سفر قطر کردهمرتیکه بـــــــوقـــــــ

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.