فیلم صحبت های جنجالی رامبد جوان درباره ازدواج و طلاق‌های او

فیلم صحبت های جنجالی رامبد جوان درباره ازدواج و طلاق‌های او

فیلم صحبت های جنجالی رامبد جوان درباره ازدواج و طلاق‌های او
فیلم صحبت های جنجالی رامبد جوان درباره ازدواج و طلاق‌های او

رامبد جوان

زندگی افراد مشهور همواره درگیر حواشی بوده و هست. چهره‌های شناخته‌شده به دلیل اینکه همیشه در معرض شایعه و اخبار ناموثق هستند، ناچارند بار سنگین این حواشی را تحمل کنند. بازیگران نیز از این قاعده مستثنی نیستند. کمااینکه تقریباً هر روز شایعاتی از زندگی آنها منتشر می‌شود که ناچارند با آن دست و پنجه نرم کنند، به‌ویژه این روزها که همگان به راحتی به فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی دسترسی دارند.

رامبد جوان یکی از همین بازیگران است که گلایه‌های زیادی از حواشی زندگی خود دارد. وی که به تازگی با نگار جواهریان ازدواج کرده است حرف‌هایی می‌زند که شاید زبان حال دیگر هنرمندان و چهره‌ها نیز باشد. حرف‌های او را در ویدئوی زیر بشنوید.

رامبد جوان تبریزی (زاده ۱ دی ۱۳۵۰ در تهران) بازیگر، کارگردان و مجری ایرانی است.

رامبد جوان در اول دی ماه سال ۱۳۵۰ از خانواده‌ای سنتی در تهران با اصالت آذری زاده شد. روند شروع به کار هنری او به ترتیب در تئاتر، تلویزیون و سینما بوده است. او در یازده فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌است. وی در یک قسمت از مجموعه تلویزیونی پرطرفدار همسران نقش کوتاهی داشت و همین باعث حضور پررنگ وی در مجموعه تلویزیونی خانه سبز در نقش «فرید صباحی» شد.«فرید جینگلبرد» نامی است که رامبد برای مدتی در طول سالهای دهه ۷۰ شمسی بدان مشهور شده بود. نقش‌هایی که جوان در سینما و تلویزیون ایفا می‌کند بیشتر جنبه طنز دارد. رامبد جوان در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ با سحر دولتشاهی ازدواج کرد و در ۱۳۹۳ از وی جدا شد.او دو سال بعد با نگار جواهریان ازدواج کرد.جشن مراسم ازدواج این دو هنرمند در کشور یونان برگزار شد.

 

جنجال در نشست خبری فیلم نگار رامبد جوان در جشنواره فجر ۹۵+فیلم

معرفی کامل فیلم نگار ساخته رامبد جوان+داستان و عکس پشت صحنه

واکنش سعید سالارزهی به حرف های رامبد جوان در خندوانه +عکس

اولین عکس رامبد جوان و نگار جواهریان بعد از ازدواجش

توقف تولید برنامه خندوانه قطع پخش خندوانه رامبد جوان


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.