بیمه شدن حنجره سالار عقیلی توسط بیمه ایران

بیمه شدن حنجره سالار عقیلی توسط بیمه ایران

بیمه شدن حنجره سالار عقیلی

سالار عقیلی زاده (۱۱ آذر ۱۳۵۶ تهران) خوانندهٔ موسیقی سنتی ایرانی و دانش‌آموختهٔ هنرستان موسیقی سوره و نیز دارای مدرک کارشناسی در رشتهٔ بازیگری تئاتر است. حنجره سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی کشورمان طی مراسمی بیمه شد. بعدازظهر دیروز طی مراسمی حنجره سالار عقیلی، خواننده موسیقی ایرانی از سوی بیمه ایران بیمه شد.

سالار عقیلی,بیمه شدن حنجره سالار عقیلی , حنجره سالار عقیلی ,

همزمان با هشتادویکمین سالروز تاسیس بیمه ایران، برای نخستین‌بار در تاریخ صنعت بیمه، حنجره سالار عقیلی از سوی شرکت سهامی بیمه ایران تحت پوشش بیمه‌ای قرار گرفت. این مراسم بعدازظهر شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ در مرکز همایش‌های بیمه ایران و با حضور مسئولان این شرکت برگزار شد.

سالار عقیلی که برای دریافت بیمه‌نامه‌اش به این مراسم آمده بود، در سخنانی گفت: «بابت این لطف و محبت نهایت تشکر و قدردانی را دارم. امیدوارم این حرکت آغازی باشد تا دیگر هنرمندان نیز از چنین امکاناتی استفاده کنند و تنها به من محدود نشود. هرکدام از هنرمندان شریف این مرز و بوم لیاقت این را دارند که چنین حرکت‌هایی برایشان انجام شود.»

در ادامه این مراسم، عقیلی دقایقی درباره خودش برای حاضران سخن گفت. او اظهار کرد: «یک ماه دیگر وارد ۴۰ سالگی می‌شوم و اکنون ۳۲ سال است که می‌خوانم. در هنرستان موسیقی دیپلم گرفتم و در دانشکده هنر و معماری لیسانس بازیگری تئاتر را اخذ کردم.»

این خواننده درباره ویژگی‌های یک اثر خوب گفت: «گذشته از آهنگساز و شاعر که باید کارشان را به بهترین شکل انجام دهند، خواننده نیز در ماندگاری یک اثر نقش مهمی دارد. من عاشق ایران و مملکتم هستم و شاید به همین دلیل است که آثار میهنی که خوانده‌ام برجان و دل مردم می‌نشیند.»

سالار عقیلی,بیمه شدن حنجره سالار عقیلی , حنجره سالار عقیلی ,
بیمه شدن حنجره سالار عقیلی توسط بیمه ایران

عقیلی درباره نقش پارتی در هنر گفت: «هنر تا لب صحنه پارتی می‌پذیرد، اما از آنجا به بعد پارتی هنرمند فقط خودش است. وقتی کسی روی صحنه می‌رود مردم هنر او را می‌بینند و می‌شنوند و آن را نقد می‌کنند. اگر کارش خوب باشد. می‌پذیرند و اگر نه او را رد می‌کنند.»

در پایان این مراسم بیمه نامه حنجره سالار عقیلی از سوی مدیران بیمه ایران به او اهدا شد.

دلیل ممنوع التصویر بودن محمدرضا حسینیان

بنیامین بهادری و شایلی محمودی در فیلم سلام بمبئی

الهام حمیدی بعنوان مدل آرایشی


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.