پخش کلاه قرمزی از تلویزیون در نوروز ۹۶

پخش کلاه قرمزی از تلویزیون در نوروز ۹۶

براساس خبرهای اعلام شده برنامه کلاه قرمزی نوروز ۹۶ از تلویزیون پخش خواهد شد. برنامه «کلاه قرمزی» پس از وقفه‌ای یک ساله بار دیگر مهمان نوروزی تلویزیون خواهد شد.مجموعه «کلاه قرمزی» بعد از یک سال دوری، نوروز ۹۶ مهمان تلویزیون خواهد بود.

کلاه قرمزی,کلاه قرمزی از تلویزیون در نوروز 96, نوروز 96,کلاه قرمزی 96

پس از بازگشت ایرج طهماسب کارگردان این مجموعه از کانادا، عوامل این برنامه برای برنامه ریزی ساخت سری جدید جلساتی برگزار خواهند کرد.حمید مدرسی تهیه کنندگی این مجموعه را برعهده دارد و ضبط این مجموعه از بهمن ماه آغاز می‌شود.در سال گذشته این مجموعه به دلیل مشکلات مالی که تیم سازنده با تلویزیون داشت پخش نشد.

کلاه قرمزی,کلاه قرمزی از تلویزیون در نوروز 96, نوروز 96,کلاه قرمزی 96

 مجموعه کلاه‌قرمزی از نام یک شخصیت عروسکی گرفته شده که توسط ایرج طهماسب و حمید جِبِلّی خلق شده ‌است. فیلم‌های سینمایی ساخته‌شده براساس این شخصیت از پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران است.  کلاه‌قرمزی با حضوری بیش از دو دهه در عرصه سینما و تلویزیون، از یک عروسک به پدیده‌ای فرهنگی تبدیل شد که توانست مخاطبان بسیاری در بین نسل‌های گوناگون به‌ویژه متولدین دهه ۱۳۶۰ بیابد. کلاه‌قرمزی از سال ۱۳۸۸ به همراه چند عروسک دیگر در قالب برنامه ای نوروزی دوباره به شبکه دو راه یافت و تا سال ۹۴ این روند ادامه داشت. این مجموعه یکی از محبوب ترین برنامه های نوروزی طی این سال ها بوده است.

کلاه قرمزی,کلاه قرمزی از تلویزیون در نوروز 96, نوروز 96,کلاه قرمزی 96

ویژه‌برنامه‌ کلاه‌قرمزی در عیدهایی نظیر فطر و قربان یا دیگر مناسبت‌ها مثل روز مادر و نیمه شعبان از شبکه دو پخش شده است. از شخصیت‌های دیگر این مجموعه می‌توان به: آقای همساده، فامیل دور، دوره، خانم بزرگ، دختر همسایه، بی‌بی، گابی، ببعی، جیگر، ببخشید، پسرعمه‌زا اشاره کرد. حمید جبلی، محمد بحرانی، بهادر مالکی، محمدرضا هدایتی، کاظم سیاحی، نگار استخر، علی سرابی از جمله گویندگان این مجموعه تلویزیونی هستند که در کنار مرضیه محبوب، محمد لقمانیان، عیسی یوسفی پور، امیرسلطان احمدی و … شخصیت های عروسکی این برنامه را جان بخشیده اند.

شکایت یک و یک از شبکه جم GEM بخاطر تبلیغات محصولاتش

عکس جاده فلفلی در ترکیه و دختران زیبا ترکیش

کامنت عجیب یک ایرانی در پیج دختر اوباما+تصاویر


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.