جنجال در نشست خبری فیلم نگار رامبد جوان در جشنواره فجر ۹۵+فیلم

جنجال در نشست خبری فیلم نگار رامبد جوان در جشنواره فجر ۹۵+فیلم

جشنواره فجر ۹۵ , جنجال فیلم نگار جشنواره فجر ۹۵ , رامبد جوان , رامبد جوان در جشنواره فجر , فجر ۹۵ , نشست خبری فیلم نگار , نشست خبری فیلم نگار رامبد جوان , نگار جواهریان و رامبد جوان , نگار رامبد جوان

جنجال در نشست خبری فیلم نگار رامبد جوان در جشنواره فجر 95+فیلم

فیلم نگار رامبد جوان

فیلم جنجال در نشست خبری فیلم نگار رامبد جوان در جشنواره فجر ۹۵ که نشست خبری فیلم نگار با حضور منتقدان و اصحاب رسانه با اجرای محمود گبرلو در سالن کنفرانس حافظ برج میلاد برگزار شد.

نشست خبری این فیلم با حضور «رامبد جوان» کارگردان این اثر، «نگار جواهریان» و «مانی حقیقی» بازیگران و دیگر عوامل فیلم در آخرین ساعات روز سوم جشنواره در ساعت ۱ بامداد برگزار شد.

«نگار» اثر پر حاشیه ی رامبد جوان که پیش از این هم در رسانه ها بسیار به آن پرداخته شده بود به صورت نسبی نتوانست رضایت حاضرین در برج میلاد را جلب کند.

جنجال در نشست خبری فیلم نگار رامبد جوان در جشنواره فجر 95+فیلم

در این نشست خبری پر حاشیه، خبرنگار ایرنا با توجه به بی احترامی های متعدد مانی حقیقی سالن را ترک کرد و با تشویق حضار موتجه شد و سپس خبرنگار روزنامه صبا نیز به این موضوع اعتراض کرد و از مانی حقیقی خواست که از خبرنگاران عذر خواهی کند.

مانی حقیقی در پاسخ به این اعتراض ها گفت: من با کمال میل حاضر به پاسخ به این نکات هستم اما اینجا مکانی برای پاسخگویی به این سوالات نیست.

در ادامه یکی از مجریان برنامه های نوظهور آپارات از مانی حقیقی طرفداری کرد که با اعتراض شدید تعدادی از خبرنگاران مواجه شد. این حواشی با درخواست رامبد جوان و محمود گبرلو به پایان رسید. در ادامه نیز با سوال های متداول نشست ادامه پیدا کرد.

جنجال در نشست خبری فیلم نگار رامبد جوان در جشنواره فجر 95+فیلم

نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی “نگار” ساخته رامید جوان در کاخ سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برگزار شد.
در این نشست رامبد جوان، نگار جواهریان و مانی حقیقی حضور داشتند و محمود گبرلو اجرای آن را بر عهده داشتند.
رامبد جوان در ابتدای این نشست گفت: قصه این فیلم چهار سال پیش در ذهن من شکل گرفت. من عاشق سینمای اکشن هستم و به این فکر می کردم که دختری در این زمانه حقش خورده شود و خودش حق خود را بگیرد. آنها صدای این دختر را نمی شوند و دختر آنقدر شنیده نمی شود که کاری می کند تا صدایش را بشنوند.
وی ادامه داد: نوشتن این قصه را به احسان سپردم. احسان ذهن فوق العاده سیالی دارد. بعد از این مرحله با نگار جواهریان و احسان گودرزی به صورت سه نفره این فیلمنامه را نوشتیم.
احسان گودرزی نویسنده فیلمنامه این اثر گفت: این فیلمنامه محصول تمامی عوامل گروه است و بعد از اتمام من فکر نمی کردم که من نویسنده آن بوده ام. خوشحالم که رامبد جوان به من اعتماد کرد.
جنجال در نشست خبری فیلم نگار رامبد جوان در جشنواره فجر 95+فیلم
یکی از خبرنگاران در این جلسه گفت: چون در این نشست مانی حقیقی حضور دارد سوال های زیادم را نمی کنم و ترجیح می دهم در جایگاهی این سوال را انجام کنم که مانی حقیقی نباشد.
حقیقی در جواب این خبرنگار گفت: من مایلم جواب این سوالات و حرف ها را بدهم اما ترجیح می دهم در جایی این صحبت ها را انجام دهم که مربوط به این فیلم نباشد تا تمامی سوء تفاهم ها برطرف شود.
رامبد جوان در این بخش از خبرنگاران خواست تا این موضوع را به روزی دیگر موکول کنند و به فیلم بپردازند.
وی درخصوص انتخاب فیلم خود در بخش هنر و تجربه افزود: نمی دانم. فیلم را دیدند و گفتند داخل آن بخش بگذاریم؟ گفتم بگذاریم. تحلیل خاصی نبود.
در این بخش از نشست باز هم جنجال شدیدی بر سر مشکل مانی حقیقی با خبرنگاران ایجاد شد که رامبد جوان باز هم درخواست کرد تا جمع به آرامش برسند.
رامبد جوان در خصوص تفاوت خود بین خندوانه و این فیلم گفت: من نمی توانم همیشه آن شخصیت خندوانه باشم و اگر نه اولین نفر نگار جواهریان است که من را خفه می کند.
جنجال در نشست خبری فیلم نگار رامبد جوان در جشنواره فجر 95+فیلم
وی ادامه داد: برای من برقراری ارتباط مخاطب با فیلم مهم است. مساله علاقه به فیلم نیست و همراهی با فیلم مهم است. تا حالا این اتفاق افتاده است و امیدوارم بازهم آن را تجربه کنم.
جوان درباره نظر داوران در مورد فیلم ادامه تصریح کرد: داوران اگر باحال باشند فیلم را می بینند و اگر نباشند فیلم را دوست نخواهند داشت ولی می دانم که داوران خیلی باحال هستند.
وی در پایان بر خستگی از فیلم های غم انگیز کنونی اشاره و خاطرنشان کرد: تا کی می خواهیم از بدبختی صحبت کنیم. تا کجا می خواهیم دوربین را به میان مردم ببریم؟ به نظرم کمی باید فیلم های جدید رو بیاوریم.
فرش قرمز ۹۵ ، فرش قرمز ۳۵ ، فرش قرمز پردیس ملت ، نشست نقد و بررسی نگار ، رامبد جوان ، نگار جواهریان ، اخبار جشنواره ، عکس های فرش قرمز ، عکس های فرش قرمز

معرفی کامل فیلم نگار ساخته رامبد جوان+داستان و عکس پشت صحنه


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.