چهره پریناز ایزدیار با موهای متفاوت!

چهره پریناز ایزدیار با موهای متفاوت!

پریناز ایزدیار بازیگر ۳۱ ساله با انتشار عکسی جدید از چهره اش, صفحه شخصی اش را بروز کرد.

عکس جدید پریناز ایزدیار,چهره پریناز ایزدیار با موهای متفاوت,پریناز ایزدیار,بیوگرافی پریناز ایزدیار,

او با انتشار عکس و متنی صفحه شخصی اش را بروز کرد. این بازیگر ۳۱ ساله با انتشار عکسی از چهره جدیدش, شعری از فروغ فرخزاد را نیز نوشت.

وی نوشت:

*****

از سیاهى چرا هراسیدن
شب پر از قطره هاى الماس است
آنچه از شب به جاى میماند
عطر خواب آور گل یاس است
“فروغ فرخزاد”

چهره پریناز ایزدیار با موهای متفاوت!

در سال ۱۳۶۴ در بابل زاده شد و پدرش اهل ساری و مادرش اهل بابل بوده و به گفته خودش به زبان مازندرانی تسلط کامل دارد. خانوادهٔ او موافق تحصیل او در رشتهٔ بازیگری نبودند به خاطر همین در دبیرستان مجبور شد که رشتهٔ تجربی را انتخاب کند ولی سپس در دوران پیش دانشگاهی به رشتهٔ هنر تغییر رشته داد.

پدر ایشان یکی از مخالف‌های سر سخت رشتهٔ وی بود و مایل بود که او رشتهٔ حقوق بخواند ولی برعکس مادرش خیلی مایل بود که او رشتهٔ بازیگری را ادامه دهدوی دارای تحصیلات لیسانس گرافیک می‌باشد. در سال ۱۳۸۵ برای بازی در فیلم سینمایی یک مرد، یک شهر تست بازیگری داد و قبول شد. وی با ایفای نقش در تله‌فیلم «ماه در سایه» (۱۳۸۸) به کارگردانی سعید ابراهیمی‌فر، قدم به عرصهٔ تلویزیون گذاشت.

عکس جدید پریناز ایزدیار,چهره پریناز ایزدیار با موهای متفاوت,پریناز ایزدیار,بیوگرافی پریناز ایزدیار,

دارای تحصیلات لیسانس گرافیک می‌باشد. در سال ۱۳۸۵ برای بازی در فیلم سینمایی یک شهر یک مرد تست بازیگری داد و قبول شد. ایزدیار در تله فیلمهای زیادی بازی کرد و با کارگردان‌هایی همچون فرزاد موتمن، مسعود آب‌پرور، سعید ابراهیمی فر و علیرضا امینی کار کرد و در یک فیلم سینمایی به نام داشتن یا نداشتن بازی کرد. پنج کیلومتر تا بهشت، اولین سریال او بود که در ماه رمضان پخش شد. پریناز ایزدیار در این سریال موفقیت زیادی کسب کرد. او همچنین در فیلم ورود آقایان ممنوع در چند سکانس بازی کرد ولی نسبت به بازی در سریال پنج کیلومتر تا بهشت موفقیت چشمگیری کسب نکرد.

بیشتر بخوانید

عکس بدون آرایش پریناز ایزدیار خرداد ۹۵ + بیوگرافی

تصاویر بازیگران و چهره های معروف در اینستاگرام شهریور ۹۵

عکس های اینستاگرام بازیگران ایرانی مرداد ۹۵


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.