میزان حقوق نمایندگان مجلس ماهیانه چقدر است

حقوق ماهیانه نمایندگان مجلس چقدر است

میزان حقوق نمایندگان مجلس
نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس میزان دریافت حقوق نمایندگان مجلس را ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اعلام و گفت: برخی از نمایندگان که مسؤولیت‌های دیگری داشتند مانند اساتید و اعضای هیأت‌‌ علمی دانشگاه که وارد مجلس شدند مختار هستند همان حقوق قبلی یا حقوق جدید را دریافت کنند.
به گزارش فارس علی اسماعیلی اظهار کرد; پس از افشای فیش‌های حقوقی نجومی،; این فرصت دست داد تا نحوه و چگونگی پرداخت‌ها و دریافت‌های مسؤولان; مدیران ارشد، شرکت‌ها و… بررسی و ضمن کشف موارد تخلف; دولت به دنبال تعیین سقف پرداخت‌ها و دریافت‌ها شود.

فیش حقوقی نمایندگان مجلس , میزان حقوق نمایندگان مجلس

میزان حقوق نمایندگان مجلس
نمایندگان مجلس ماهیانه چقدر حقوق دریافت می کنند
وی با بیان اینکه در شرایط فعلی که خیلی‌ها محتاج یارانه اندک دولت هستند، افزود: این حقوق‌ها کار بسیار بد و مسأله‌دار است و باید تأییدکننده‌های این پرداخت‌ها مؤاخذه شوند.
نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس میزان دریافت حقوق نمایندگان مجلس را ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اعلام و تصریح کرد: برخی از نمایندگان که مسؤولیت‌های دیگری داشتند مانند اساتید و اعضای هیأت‌‌ علمی دانشگاه که وارد مجلس شدند مختار هستند همان حقوق قبلی یا حقوق جدید را دریافت کنند.
حقوق های نجومی نمایندگان مجلس کشور
میزان حقوق نمایندگان مجلس

درآمد نمایندگان مجلس

وی موضوع برجام را موضوع کل نظام دانست و تصریح کرد: دشمن هجمه کرد که ایران باید از بین برود و ما با مذاکرات این ذهنیت را از بین بردیم و اتحاد آمریکا شکست و تنها شد اما برجام با هدایت و نظارت رهبر معظم انقلاب بود و قرار شد مذاکرات برد برد دنبال شود و اکنون هم تا جایی‌که نظر رهبری تأمین شود، برجام را حمایت و آن را دنبال می‌کنیم.
میزان حقوق نمایندگان مجلس
میزان حقوق نمایندگان مجلس :: دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس درباره حمایت نمایندگان از دولت نیز خاطر نشان کرد: ما نماینده مردم هستیم نه نماینده دولت، ولی باید برای دفاع از حقوق مردم و نظام از فرصت‌ها استفاده و از اقدامات قانونی دولت حمایت کنیم.
اسماعیلی درباره حقوق نیروهای مسلح نیز گفت: من به میزان حقوق پرداختی به نمایندگان مجلس اعتراض دارم زیرا معتقدم این نیروها باید تأمین شوند تا امنیت حفظ شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.