فیلم حرکات جالب ستارگان منچستر سیتی روی دیوار چین

فیلم حرکات جالب ستارگان منچستر سیتی روی دیوار چین

%image_alt%

بازیکنان تیم فوتبال منچستر سیتی روی دیوار چین نماشی جالب تمرینی را برگزار کردند.

منچستر سیتی(به انگلیسی: Manchester City Football Club) یک باشگاه فوتبال حرفه‌ای در لیگ برتر انگلستان است که در شهر منچستر قرار دارد; این تیم در سال ۱۸۸۰ میلادی تأسیس شد.

اوج قدرت منچستر سیتی به سال ۱۹۶۰ تا ۱۹۸۰ بازمی‌گردد که بازیکنانی هم چون کالین بل; فرانس لی، نیل یانگ، دنیس لا، آلن اوکسو…; در این مدت در سیتی بازی می‌کردند و منچستر سیتی بخش اعظمی از جام‌های خود را در این سال‌ها به دست آورده است.

فیلم حرکات جالب بازیکنان منچستر سیتی روی دیوار چین

%image_alt%

منچستر سیتی سه بار در طی فصل‌های ۱۹۳۷_۱۹۳۶ و۱۹۶۸_۱۹۶۷ و ۲۰۱۲ _ ۲۰۱۱ و ۱۴–۲۰۱۳ قهرمان لیگ دسته اول انگلستان (که ازسال ۱۹۹۱ به لیگ برتر تغییر نام پیدا کرد) شد؛

و در سال‌های ۲۰۱۱٬۱۹۰۴٬۱۹۳۴٬۱۹۵۶٬۱۹۶۹ پنج بار قهرمان جام حذفی فوتبال انگلیس شد; هم چنین در سال‌های ۱۹۷۶ و ۱۹۷۰ دو بار قهرمان جام اتحادیه شدند; در سال ۱۹۷۰ قهرمانی در جام در جام اروپا (جام برندگان جام) را کسب کرد.

در سال ۲۰۰۸ این شیخ منصور بود که سیتی را از تاکسین شیناواترا خریداری کرد و جانی تازه به این تیم با ریشه بخشید.

منچسترسیتی در دو سال متوالی لیگ قهرمانان اروپا یعنی۲۰۱۲–۲۰۱۱ و ۲۰۱۳–۲۰۱۲ از گروه خود حذف شد ;و نتوانست به دور بعدی این رقابت‌ها راه پیدا کند اما در فصل ۲۰۱۴–۲۰۱۳ به عنوان تیم دوم از گروه خود صعود کرد ;اما در مرحله حذفی توسط بارسلونا حذف شد.

دانلود فیلم حرکات جالب ستارگان منچستر سیتی

لباس شیک زنان و مردان کاروان استرالیا در المپیک ۲۰۱۶

مدل لباس جناب‌ خان برای کاروان المپیک ۲۰۱۶ ایران


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.