نوشته توهین آمیز روزنامه اصلاح طلب به مدافعان حرم و سپاه قدس

نوشته توهین آمیز روزنامه اصلاح طلب به مدافعان حرم و سپاه قدس

نوشته توهین آمیز روزنامه اصلاح طلب به مدافعان حرم و سپاه قدس

توهین روزنامه قانون به شهدای مدافع حرم و سپاه قدس

توهین روزنامه قانون به مدافعان حرم و سپاه قدس سرزنش و توهین به سپاه پاسداران از سوی اصلاح‌ طلبان روزنامه اصلاح‌ طلب قانون در مطلبی توهین آمیز ضمن ملامت سپاه قدس، شلیک موشک‌ های سپاه به مقر داعش را اقدامی تنش‌ زا معرفی کرد و شهادت حاج محسن حججی را نتیجه اشتباهات محاسباتی ایرانی‌ ها دانست !

مطلب کامل تر این روزنامه اصلاح طلب را در پایین میخوانید :

قانون در مطلبی با عنوان «پشت صحنه یک شهادت؛

عواملی که سبب شد تا محسن‌حججی شهید شود» نوشت:

«کوروش احمدی، کارشناس روابط بین‌الملل با درج مطلبی در روزنامه شرق، تنف و جنوب شرق سوریه را «جدیدترین نقطه بحران در منطقه» می‌خواند و می‌گوید: در شرایطی که روند عقب‌نشینی و نابودی داعش در سوریه سرعت گرفته، تلاش‌ها برای پرکردن خلأ ناشی از آن نیز رو به افزایش نهاده و از جمله موجب شده به ناگاه، جنوب شرقی سوریه به یکی از حساس‌ترین و مخاطره‌آمیزترین صحنه‌های تقابل در منطقه تبدیل شود.

در نتیجه، در بیش از یک ماه گذشته، این منطقه عرصه برخوردهایی بین نیروهای حامی دولت سوریه و نیروهای سوری تحت حمایت آمریکا بوده است. حمله آمریکا در هجدهم می، به واحدهایی که ادعا می‌شد به پادگان تنف نزدیک می‌شدند؛ ۹ روز قبل از آن حمله نیروهای سوری به مواضع شورشیان در منطقه؛ ادعای سرنگونی دو پهپاد مسلح ساخت ایران از سوی آمریکا در ۷ و ۲۰ ژوئن؛ شلیک ۶ موشک ایرانی به شهر دیرالزور که در تصرف داعش است؛ اعلام روسیه مبنی بر تعلیق برنامه هماهنگی با آمریکا برای اجتناب از برخوردهای تصادفی هوایی و هشدار به آمریکا درباره ورود هواپیماهای آمریکایی به منطقه عملیاتی روسیه یعنی غرب رود فرات، برخی از این موارد تنش‌زا بوده‌اند».

توهین روزنامه قانون

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه ضمن ملامت سپاه قدس

و تذکر نسبت به بی توجهی به هشدارهای آمریکا نوشت:

«جف دیویس، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد:

«جنگنده‌های ائتلاف] دروغین آمریکا علیه داعش [

در روزهای گذشته با پرتاب اعلامیه به نیروهای هم‌پیمان ارتش سوریه هشدار داده‌اند

که از مناطق کاهش تنش، دور شوند.

مشخص نیست که نیروهای ایرانی نیز در این منطقه حضور دارند یا خیر،

اما نیروهای حاضر، دست‌کم به وسیله تهران، تقویت شده‌اند».

سخنرانی این مقام ارشد نظامی آمریکا سبب شد تا خبرگزاری فرانسه اعلام کند که این ادعای پنتاگون احتمال حمله مجدد جنگنده‌های ائتلاف به نیروهای هم‌پیمان ارتش سوریه را افزایش می‌دهد. ولی با این حال چرا توجهی به این ادعا یا هشدار نشد، مشخص نیست».

قانون در ادامه با عنوان “اشتباهاتی که جان می‌گیرد” می‌نویسد:

یک روز خان‌طومان وامروز تنف؛

طیفی از بهترین بندگان خدا به دلایل مختلف جان خود را از دست می‌دهند

و برخی فقط با تقسیم تقصیر، به بریده‌شدن سر حقانیت نظاره می‌کنند.

گردن کلفت‌ جهانی(روسیه) که منافع خود را دنبال می‌کند نیز

فقط گاهی اعلام می‌کند که قابل قبول نیست.

آری، قابل قبول نیست

جوانان ایرانی که برای حفظ امنیت مرزهای کشورش به صدها کیلومتر آن‌طرف‌تر از مرزهای ایران رفته‌اند، با اشتباهات محاسباتی برخی سیاست‌مداران جان خود را از دست بدهند. قابل قبول نیست که روسیه هرجا منافع او حکم می‌کند، با آمریکا باشد و پشت ایران را خالی کند. قابل قبول نیست که مانند عملیات کربلای ۴ عزیزترین مردان خدا با دستان بسته شهید شوند و هزاران غیر قابل قبول دیگر که در این میان دل را می آزارد.

روزنامه قانون و سپاه

قانون در ادامه نوشت:

«بیشتر از همه این دردها، حماقت‌های جریانی خودبرتربین بلای جانست.

جریانی که تصور می‌کند شهدا و شهادت در سیطره فکری آن‌ها خلاصه شده است

و هرکس به بازی‌های سیاسی‌شان توجهی ندارد، از این میدان به دور است.

بی‌شک آن‌ها نیز در شهادت این عزیزان، تقصیر دارند و دست‌شان آلوده به انحرافی است که در اذهان ایجاد می‌کنند. مشخص نیست که چرا این جریان در تلاش است تا شهدا،ایثار و فداکاری را از ملت دور و به یک تفکر خلاصه کند ولی ای کاش بزرگان‌شان، آن‌ها را از خواب غفلت بیدار کنند و جلوی این رویه غلط را بگیرند.»

درباره توهین روزنامه اصلاح طلب نسبت به سپاه

درباره این مطلب توهین آمیز چند نکته قابل ذکر است.

اول اینکه این روزنامه اصلاح طلب به نقل از یک روزنامه دیگر اصلاح طلب، حمله موشکی مقتدرانه و غرورآفرین سپاه به مقر داعش در دیرالزور را هم ردیف با حمله آمریکا به غیرنظامیان در سوریه، اقدامی تنش زا معرفی می‌کند!

دوم اینکه این روزنامه اصلاح طلب در اقدامی تأمل برانگیز، کارشکنی آمریکا در پاکسازی مناطق تحت تصرف تروریست‌ها و بمباران مناطق سوری توسط واشنگتن را توجیه و تاکید کرده است که چرا سپاه قدس به هشدارهای آمریکا توجهی نمی‌کند!

سوم اینکه تمامی شواهد حاکی از آن است که تروریست‌های تکفیری که وحشیانه به کشتار مردان، زنان و کودکان در منطقه مشغولند، با چراغ سبز آمریکا و حمایت برخی کشورهای اروپایی و برخی از سران مرتجع منطقه دست به این جنایات وحشیانه می‌زنند؛ اما در این میان، توپخانه این روزنامه اصلاح طلب به سمت سپاه قدس و اقشار متدین جامعه نشانه رفته و شهادت جوانان برومند را نتیجه اشتباه محاسباتی ایرانی‌ها معرفی می‌کند!


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.